pekkaline Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Men kjære vakre vene, har du latt deg hekte? hehe. Det går vel over med tiden skal du se... Jeg har ikke facebook eller nettby, klarer meg med div forum. Men du! Kom innom her iblant, savner deg stadig! 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Skrevet 30. oktober 2008 Men kjære vakre vene, har du latt deg hekte? hehe. Det går vel over med tiden skal du se... Jeg har ikke facebook eller nettby, klarer meg med div forum. Men du! Kom innom her iblant, savner deg stadig! Tusen takk.Kjære vakre vene.Klart jeg er her men litt usynlig i det siste.Har litt med hvor mye jeg vil synes egentlig.Men lover å være fremtredende nå etterhvert. 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Tusen takk.Kjære vakre vene.Klart jeg er her men litt usynlig i det siste.Har litt med hvor mye jeg vil synes egentlig.Men lover å være fremtredende nå etterhvert. Men det er jo greit om du er her, har stusset på noen innlegg...Så da har jeg kanskje hatt rett hehe Får du sett noe tv da? FEM i kveld med synske barn osv Skal du på messe i helgen?? 0 Siter
tommeline81 Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg grøsser for jeg er alldeles hekta nå.Vi mennesker bare liker å bli avhengig av et eller annet.Men jeg må passe meg for mye kan misforståes også.Spesielt hvis man er litt brizen en kveld."humre" Hi hi, driver du og tar alle de dumme quizzene også? Det er jeg slutta med etter hvert, skikkelig tidsrøver! 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Skrevet 30. oktober 2008 Men det er jo greit om du er her, har stusset på noen innlegg...Så da har jeg kanskje hatt rett hehe Får du sett noe tv da? FEM i kveld med synske barn osv Skal du på messe i helgen?? Alternativmessen i oslo er vel ikke denne helgen vel? Da blir jeg ergelig! trodde den var den 20.11 jeg! 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Skrevet 30. oktober 2008 Hi hi, driver du og tar alle de dumme quizzene også? Det er jeg slutta med etter hvert, skikkelig tidsrøver! Næhh det gidder jeg ikke lengre! Tok et par stykker men er jo bare rør jo! "ler" Bruker energien min til det som er riktig målbart jeg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Alternativmessen i oslo er vel ikke denne helgen vel? Da blir jeg ergelig! trodde den var den 20.11 jeg! Ikke Oslo, men i Kristiansand 0 Siter
tommeline81 Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Næhh det gidder jeg ikke lengre! Tok et par stykker men er jo bare rør jo! "ler" Bruker energien min til det som er riktig målbart jeg. Ok, hva er det som er riktig målbart på Facebook? Humre 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Skrevet 30. oktober 2008 Ikke Oslo, men i Kristiansand Puhh! Det var da enda godt! Har planlagt å reise inn den 20.11 Skal bare få det til iår! Må bare! "smiler" 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Skrevet 30. oktober 2008 Ok, hva er det som er riktig målbart på Facebook? Humre Ikke en dritt! "ler" Bare rein pirring av nysgjerrigheten hos folk! Hvem har gjor hva og hvem har reist bort uten å si ifra! osv osv. Nei jeg må enten komme meg vekk eller bli enda mer innsausa."humre" 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Puhh! Det var da enda godt! Har planlagt å reise inn den 20.11 Skal bare få det til iår! Må bare! "smiler" Ikke meningen å skremme deg haha Du får til det du vil! 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Skrevet 30. oktober 2008 Ikke meningen å skremme deg haha Du får til det du vil! Takk! Da må jeg bruke energien min på å få tak i kvinnen i mitt liv som har trukket seg plutselig tilbake helt plutselig! Noen stalltips?? "ler" 0 Siter
tommeline81 Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Ikke en dritt! "ler" Bare rein pirring av nysgjerrigheten hos folk! Hvem har gjor hva og hvem har reist bort uten å si ifra! osv osv. Nei jeg må enten komme meg vekk eller bli enda mer innsausa."humre" Det skulle vært en eller annen avvenningsklinikk som man kunne gå til, klinikken for facebookofre:-D 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Skrevet 30. oktober 2008 Det skulle vært en eller annen avvenningsklinikk som man kunne gå til, klinikken for facebookofre:-D Ironisk nok ja.Men jeg tror ren skjær stålvilje er til for ikke å bli sugd helt inn i midten for da slipperu ikke ut igjen! "humre" Og så bør man finne på noe på utsiden av stuedøra som er minst like gjevt. Løpe seg en tur feks eller finne seg en kjæreste! Bare enda flere teite eksempler fra min side! "ler" 0 Siter
tommeline81 Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Ironisk nok ja.Men jeg tror ren skjær stålvilje er til for ikke å bli sugd helt inn i midten for da slipperu ikke ut igjen! "humre" Og så bør man finne på noe på utsiden av stuedøra som er minst like gjevt. Løpe seg en tur feks eller finne seg en kjæreste! Bare enda flere teite eksempler fra min side! "ler" Ja, nemlig, man kan jo ha kjæresten sin på Facebook, men man må finne ham/henne ute i RL først da, helst! 0 Siter
tommeline81 Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Det går over etter en stund. Nehei, gjør ikke det skjønner du, har vært hekta i ett og et halvt år jeg:-) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Nehei, gjør ikke det skjønner du, har vært hekta i ett og et halvt år jeg:-) Men ikke på samme måtesom i starten. Da kjente jeg ei utrolig spenning hver gang jeg logga inn, det gjør jeg ikke nå. Jeg kan også gå flere dager uten å sjekke. 0 Siter
tommeline81 Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Men ikke på samme måtesom i starten. Da kjente jeg ei utrolig spenning hver gang jeg logga inn, det gjør jeg ikke nå. Jeg kan også gå flere dager uten å sjekke. Jo, det er vel sånn, bruker det annerledes i dag, men jeg er da inne og kikke noen ganger om dagen..samtidig med å sjekke mails og sånn... 0 Siter
Icora Panter Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 For meg var det slik i begynnelsen men det daler etterhvert.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.