Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da starter jeg like så godt opp hele tråden, jeg. Jeg skal prøve å gå ned noen kilo, og komme meg i bedre form, ikke minst. I dag er vekta 68.9 kg. Jeg er 170 cm høy. Begynner på nytt slankeforsøk i dag, og målet mitt er å ligge rundt 63 kg pluss minus.

Jeg trente mandag og tirsdag og har gått tre turer disse dagene. I dag skal jeg på trening, styrketrening.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317383-uten-en-tr%C3%A5d-ukas-vekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ViViola

I dag sto vekta på 60,5, jeg startet på 83 for noen måneder siden.

Har ligget på 58-59 i det siste, men etter en røff penicillinkur har magen stoppet opp - så jeg er på sviskekur. Og det er jo sykt mye kalorier i svisker! Jeg anser dette som forbigående.

:-)

Gjest sneglemor

I dag sto vekta på 60,5, jeg startet på 83 for noen måneder siden.

Har ligget på 58-59 i det siste, men etter en røff penicillinkur har magen stoppet opp - så jeg er på sviskekur. Og det er jo sykt mye kalorier i svisker! Jeg anser dette som forbigående.

Et tips: prøv Frukt&Fiber, tyggeterninger som du får kjøpt på helsekost. Jeg plages en del med treg mage, men dette har hjulpet meg.

Annonse

Gjest ViViola

Har du problemer med rennaræv eller er det omvendt?

He-he, ikke rennaræv, nei!

Gikk på en kraftig penicillinkur helt mot slutten av siste Grete Roedekurset, og da stoppet alt opp. Visstnok helt vanlig, men veldig plagsomt.

Nå er jeg forsåvidt på gli igjen, men alle disse sviskene koster kalorier. Alternativer mottas derfor med stor takk!

candyqueen_83

Forrige uke: 69,9

I dag: 69,6

300 gledelige gram :o)

Spiste vafler lørdag og søndag, og kake ikke mindre enn 3 dager på jobb. Jeg må virkelig skjerpe meg.

Men er fornøyd med 300 g. Det jeg har gått ned de tre siste ukene på rad, så kanskje der det må ligge :o)

candyqueen_83

Et tips: prøv Frukt&Fiber, tyggeterninger som du får kjøpt på helsekost. Jeg plages en del med treg mage, men dette har hjulpet meg.

Det er en del kalorier i frukt og fiber og, men man tar jo kun en terning max, hver kveld. Jeg kan ikke ta mer enn en halv, for da blir jeg sittende på do hele dagen.

Veiedag i dag mandag: 74,7 :)))) Har stått i ro på 75 komma diverse i ukevis. Hadde i grunnen regnet med å ha gått opp nå, lite mosjon siste uke, noen godteri-sprekker (Halloween osv.) og mensen like om hjørnet. Nesten så jeg drister meg ut på trening i kveld ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...