Gå til innhold

Jeg vil ha en SE W595 i grått!

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1225454272' post='4001054]

Jepp. De blå veggene var fæle. Vi pusset opp, og jeg var bortreist en helg. Når jeg kom hjem hadde svigerfar kjøpt blå tapet og hatt på veggen. Jeg får vondt i magen bare jeg tenker på det :-/

Han ville være snill, men det var så helbom som de kunne bli. Alle tingene vår på kjøkkenet var blått. Leiligheten knøttaliten, og vi bodde der i mange år før vi fikk realisert boligdrømmen. Finnes ikke en blå ting i huset vårt nå, med unntak noen av guttungens klær ;o)

Hvilken telefon mener du jeg bør kjøpe? Det må være SE.

''Hvilken telefon mener du jeg bør kjøpe? Det må være SE.''

Før jeg fikk iPhone likte jeg også SE best. Men så fikk jeg øynene opp for smarttelefoner (Windows Mobile eller Symbian S60), og det vet jeg ikke om SE har? Selv er jeg lite glad i klapp- og skyvemobiler ettersom jeg syns de blir så slarkete etter hvert, og for meg ser det ut til at alle nyere SE-telefoner enten er klapp- eller skyvemobiler?

Hadde jeg ikke 'forelsket' meg i iPhone hadde jeg nok gått for HTC Touch Diamond, den også er lekker.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Du kan få den med hvilken leverandør du vil, men da må du betale bruddgebyr til Netcom, og da blir den svindyr.

Da utgår det.

Skrevet

''Hvilken telefon mener du jeg bør kjøpe? Det må være SE.''

Før jeg fikk iPhone likte jeg også SE best. Men så fikk jeg øynene opp for smarttelefoner (Windows Mobile eller Symbian S60), og det vet jeg ikke om SE har? Selv er jeg lite glad i klapp- og skyvemobiler ettersom jeg syns de blir så slarkete etter hvert, og for meg ser det ut til at alle nyere SE-telefoner enten er klapp- eller skyvemobiler?

Hadde jeg ikke 'forelsket' meg i iPhone hadde jeg nok gått for HTC Touch Diamond, den også er lekker.

Er mange lekre, men akk så dyre. Og egentlig trenger jeg ikke noen fancy telefon heller. Er lov og sikle da ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1225454052' post='4001044]

Du, er den veldig stor når den er utslått?

Nå fikk jeg himla lyst på den der da.

Nei, ikke veldig stor. Litt større enn de små klapptelefonene til noka tror jeg.

Den er fiiiiin, også kan jeg plutselig taste fort igjen uten at de mest uforståelige ord dukker opp på skjermen. For meg er det også viktig at jeg ikke må finne frem briller for å kunne lese det som står på skjermen - jeg bruker nemlig lesebriller men de har jeg jo ikke med meg overalt.

Skrevet

Ikke noe slår iPhone, da, hehe.

Ikke fornærm telefonen min!

Skrevet

Nei, ikke veldig stor. Litt større enn de små klapptelefonene til noka tror jeg.

Den er fiiiiin, også kan jeg plutselig taste fort igjen uten at de mest uforståelige ord dukker opp på skjermen. For meg er det også viktig at jeg ikke må finne frem briller for å kunne lese det som står på skjermen - jeg bruker nemlig lesebriller men de har jeg jo ikke med meg overalt.

Må kikke på denne senere i dag, spørs om du ikke har frelst meg ;o)

candyqueen_83
Skrevet

Sant nok!

Hvor mye koster den? Kan man sende mms med den nå?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nei, det skal jeg ikke gjøre. Men iPhone er nå iPhone uansett.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Glemte smileyen!

:-) :-) :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hvor mye koster den? Kan man sende mms med den nå?

''Hvor mye koster den?''

Akkurat like mye som da den kom til Norge 11. juli.

''Kan man sende mms med den nå?''

Det kan man, om man jailbreaker den, noe jeg ikke har gjort på min. Liker minst mulig tukling og bryr meg ikke så mye om MMS.

Skrevet

Har du prøvd å tekste med den? Jeg hadde den store "se på mobiltelefoner dagen" i går, for jeg var så lei av at den jeg hadde var vondt å tekste med. Prøvde den du sier du vil ha, og syntes det var vondt å bruke knappene i nederste rad.

Endte forøvrig opp med en som kostet alt for mye, men som hadde taster og skjerm som fungerer.... SE W980. Den er fiiiiin , og jeg er fattig!

Den er rålekker :) *misunnelig*

Skrevet

Nå har jeg sett på den du har, lekker! Men, hvordan er batteriet?

candyqueen_83
Skrevet

''Hvor mye koster den?''

Akkurat like mye som da den kom til Norge 11. juli.

''Kan man sende mms med den nå?''

Det kan man, om man jailbreaker den, noe jeg ikke har gjort på min. Liker minst mulig tukling og bryr meg ikke så mye om MMS.

Jeg aner ikke pris, derfor jeg spurte. Kan godt søke det opp, men tenkte jeg kunne spørre deg.

Men jeg er ikke interessert i en mobil uten mms-funksjon uansett.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg aner ikke pris, derfor jeg spurte. Kan godt søke det opp, men tenkte jeg kunne spørre deg.

Men jeg er ikke interessert i en mobil uten mms-funksjon uansett.

''Men jeg er ikke interessert i en mobil uten mms-funksjon uansett.''

Hvis du vektlegger MMS-funksjon veldig, så er nok ikke iPhone noe for deg, helt klart. For meg teller brukervennligheten og alt annet jeg kan bruke den til langt forbi manglende MMS.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...