Gjest en gutt som lurer Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Hei! Hvordan vet man at ei jente er interissert i deg eller ikke? Viser jenter noe spesielt når dem er interissert? Og hvordan reagerer dem hvis dem blir smigret av ei søt/koselig melding man sender til dem? Eller en søt kommentar man sier til dem. Jeg regner med at det forskjellig fra jente til jente. Men hvordan reangere dere her inne om dere får det? Hilsen en gutt som lurer 0 Siter
Jølsen Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Det finnes ingen mennesker som er intirisserte i deg. Faen ass, lær deg å skrive! 0 Siter
mrxx Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Det finnes ingen mennesker som er intirisserte i deg. Faen ass, lær deg å skrive! Ikke la det går ut over andre at du blir gretten fordi du aldri får deg noe. 0 Siter
Gjest hilsen dama Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Går du på ungdomskolen? Alderen på jenta har nok litt å si. Hun blir nok veldig stille, flau kanskje og fnisete når hun er forelsket. Alle ord fra henne er vel tenkt gjennom før hun sier noe til deg. Få kamerater til å se om hun følger deg med blikket kanskje? 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Det finnes ingen mennesker som er intirisserte i deg. Faen ass, lær deg å skrive! De kunne trengt et stavekurs selv, Rigmor. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Kommer veldig mye an på alder og erfaring. Det gjorde det i hvert fall for min del. Men det første tegnet er kanksje fortsatt øyekontakt, som det var i steinalderen da jeg var på flørteren. Og gjerne det å holde blikket litt lenger enn nødvendig. Søte meldinger og kommentarer kan fån selvtillita hennes til å vokse. Om hun er interessert, så vil det kunne gjøre henne tryggere på å vise eller til og med si det. Men hvis de "søte" meldingene er preget av dårlig humor, eller blir for plumpe, så kan det være turn-off i massevis. Den fine balansegangen kan ikke overvurderes 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.