fei1365380229 Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Hei Skal ha tapas julebord for 17 unger fra 2-6 år. Hjelp meg med enkle oppskrifter som kan lages i forveien og bare tas opp av fryseren. Skal lage små kjøttboller Kylling biter med tikka masala Lefse med ost/skinke og salat/røklaks Et lite ostebord med litt kjeks til Frukt og grønt i morsomme biter/figurer Scones med gulrot og ost som er formet som juletrær Trenger flere ideer! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Oi, det var imponerende meny for en gjeng 2-6-åringer! Jeg hadde nok gjort det laaangt enklere. Men godt blir det sikkert! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Sånne små kyllingklubber som kan dippes i bar-b-q-saus? Minipizzaer? 0 Siter
Gjest Pizza og pølser Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Hehe, hæ??? Skal du servere dette til barn mellom 2-6 år? Lykke til.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Hehe, hæ??? Skal du servere dette til barn mellom 2-6 år? Lykke til.... Skjønner ikke hva som var så festlig med det, jeg? Mine unger hadde digga å få servert det hun ramsa opp ihvertfall. Også er det kult at folk gidder å ta seg bryet med å servere noe annet enn trøtte pølser, synes 0 Siter
morsan Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 ''Kylling biter'' *au* stakkars unger! ;-) Sørg for å ha MYE plaster! ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Åh, nå ble jeg jaggu inspirert her Høres superspennende ut!! Jeg pleier å lage "tapas-kveldsmat" til ungene, men det spørs om dette kvalifiserer til "tapas" ;-) Ungene elsker det iallefall Jeg skjærer småskiver av grove rundstykker og setter fram smør. På et stort fat legger jeg svarte oliven, eplebåter krydret med masse kanel, steinfrie druer, paprika, tomatskiver, agurkbiter, ostebiter, skinkebiter etc..etc... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Skrevet 31. oktober 2008 ''Kylling biter'' *au* stakkars unger! ;-) Sørg for å ha MYE plaster! ;-) Uff...jeg pleier faktisk ikke å gjøre sånne orddelingsfeil og irriterer meg over andre som gjør det :-) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Skrevet 31. oktober 2008 Oi, det var imponerende meny for en gjeng 2-6-åringer! Jeg hadde nok gjort det laaangt enklere. Men godt blir det sikkert! Jeg skal ikke lage det alene - er ikke så flink! Jeg underviser på videregående, og mine elever skal lage det til en barnehageavdeling som takk for at de går Lucia for oss :-) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Skrevet 31. oktober 2008 Åh, nå ble jeg jaggu inspirert her Høres superspennende ut!! Jeg pleier å lage "tapas-kveldsmat" til ungene, men det spørs om dette kvalifiserer til "tapas" ;-) Ungene elsker det iallefall Jeg skjærer småskiver av grove rundstykker og setter fram smør. På et stort fat legger jeg svarte oliven, eplebåter krydret med masse kanel, steinfrie druer, paprika, tomatskiver, agurkbiter, ostebiter, skinkebiter etc..etc... Jeg skal ikke lage det alene - er ikke så flink! Jeg underviser på videregående, og mine elever skal lage det til en barnehageavdeling som takk for at de går Lucia for oss :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg skal ikke lage det alene - er ikke så flink! Jeg underviser på videregående, og mine elever skal lage det til en barnehageavdeling som takk for at de går Lucia for oss :-) Flott tiltak Man kan sikkert forebygge mye kresenhet hos barn med slike retter 0 Siter
morsan Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Uff...jeg pleier faktisk ikke å gjøre sånne orddelingsfeil og irriterer meg over andre som gjør det :-) Fort gjort! :-) Been there - done that - selv om jeg aldri trodde jeg skulle kunne "klare" det...;-) 0 Siter
annegunn Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Toåringen min elsker svarte oliven, marinert fetaost og serranoskinke...Og mye annet på lista di Omelett? Ostepinner med chorizo rundt? Begge mine storkoser seg om du får plukk og pell mat, det er stor stas å kunne velge ut det de liker å ha lyst på! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Grissinistenger Minipizzaer/minipaier Innbakte pølser Stekte potetbåter 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Toåringen min elsker svarte oliven, marinert fetaost og serranoskinke...Og mye annet på lista di Omelett? Ostepinner med chorizo rundt? Begge mine storkoser seg om du får plukk og pell mat, det er stor stas å kunne velge ut det de liker å ha lyst på! Takk for gode råd :-) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Grissinistenger Minipizzaer/minipaier Innbakte pølser Stekte potetbåter Takk for gode råd :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.