Gå til innhold

Kløe under overleppa..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klør sånn under overleppa, noen som har noen ide' om hva årsaken til det kan være, og hva som kan hjelpe? Hatt det sånn i noen uker no-..

Skrevet

Bruker du snus?

en sjelden gang.. på fest og slikt , men det er ikke ofte altså.. kanskje en gang i måneden eller noe..

Gjest høstløv
Skrevet

en sjelden gang.. på fest og slikt , men det er ikke ofte altså.. kanskje en gang i måneden eller noe..

Allergi mot snus?

Skrevet

Allergi mot snus?

Tja, har brukt snus sånn på fest og sånn de siste årene og aldri reagert på det før, men det e jo mulig..

Jeg har astma da og det står på medisinen at om man ikke skylder munnen etter bruk kan man få sopp, jeg er flink å skylder da, men tror du det kan være det? Vet du noe om det? Hvordan man blir kvitt det isåfall..

Gjest høstløv
Skrevet

Tja, har brukt snus sånn på fest og sånn de siste årene og aldri reagert på det før, men det e jo mulig..

Jeg har astma da og det står på medisinen at om man ikke skylder munnen etter bruk kan man få sopp, jeg er flink å skylder da, men tror du det kan være det? Vet du noe om det? Hvordan man blir kvitt det isåfall..

Er det pga allergi mot snus, så må du slutte å bruke snus.

Det er ikke sunt uansett.

Skrevet

Sår i munnen skal vanligvis leges raskt. Svie er vanlig, men kløe har jeg ikke hørt om før. Det kan være sopp. Da bør du muligens ha et munnskyllemiddel som er reseptbelagt og ganske kostbart.

Skrevet

Du kan prøve å skylle med Corsodyl fra apoteket, den tar også noen typer sopp.

(Men bruk det maks i to uker, ellers vil du få misfarge på tennene som sitter så hardt at du må til tannlegen for å få pusset det av...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...