Gå til innhold

Ny oppdagelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere at det går an å _etterfylle_ suketter???! *s*

Jeg har alltid kastet sukettbeholderen nå den har vært tom, og kjøpt en ny full en, hehe!

Den klåfingra treåringen min åpna noe som viste seg å være et lokk, på toppen av beholderen. Mormor kunne fortelle ungen at der skulle det bare åpnes for å etterfylle suketter, hehe...

Alt man lærer ;-)

Anonym hilsen

candyqueen_83
Skrevet

jeg skjønte det først da jeg mistet hele boksen i gulvet, og lokket spratt av. Hundrevis av suketter utover alt :P

Gjest Aimabel
Skrevet

Hadde jeg ingen anelse om, bruker ikke sånt. Men fint med alt som finnes med refill = mindre søppel

Skrevet

jeg skjønte det først da jeg mistet hele boksen i gulvet, og lokket spratt av. Hundrevis av suketter utover alt :P

Godt det ikke er bare meg, da... følte meg en smule blond da dette gikk opp for meg, hehe!

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har aldri sett suketter annet enn i disse boksene. Det var en viktig oppdagelse da, he he. 3-åringer er så morsomme :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det har jeg visst lenge, men alltid bra med en påminnelse. Men her omkring er det ikke vanlig å finne noe annet enn suketter på boks, refill tror jeg at jeg har funnet en gang.

Skrevet

:-)

Det visste jeg en gang på tidlig 80-tall da vi fikk vannsprut på bagasjen på vei ut til en hytte ombord i en liten åpen båt. Sukettene svellet _litt_, slik at de ikke ville gå ut der de skulle, og vi måtte åpne opp boksen og ha dem i en skål med skje.

Men som nevnt fra en annen her, så er det ikke alltid så lett å finne refill.

Det gjelder foråvidt også andre ting, har jeg merka. Nærbutikken har f eks dårlig med refill av ymse vaskemidler... :-( (Jif kjøkken sov)

Skrevet

:-)

Det visste jeg en gang på tidlig 80-tall da vi fikk vannsprut på bagasjen på vei ut til en hytte ombord i en liten åpen båt. Sukettene svellet _litt_, slik at de ikke ville gå ut der de skulle, og vi måtte åpne opp boksen og ha dem i en skål med skje.

Men som nevnt fra en annen her, så er det ikke alltid så lett å finne refill.

Det gjelder foråvidt også andre ting, har jeg merka. Nærbutikken har f eks dårlig med refill av ymse vaskemidler... :-( (Jif kjøkken sov)

Svellede suketter hørtes festlig ut! ;o)

Refill, ja - Sun Oppvaskmiddel og OMO Color er det jeg kommer på. Sukettrefill er kun for spesielt interesserte, tror jeg. Har aldri sett det...

Skrevet

Rakettforsker, du! :P

Ikke jeg, men hun på 3 år. Jeg hadde da aldri klart å finne ut noe sånt selv, hehe ;p

Skrevet

Det fant jeg ut i jula i fjor ja.... Utrolig hvor mange suketter det er i en sånn liten boks! Plukka suketter fra kjøkkengolvet i månedsvis etterpå.

Skrevet

Kan ikke huske jeg har sett refill for suketter noen gang.

Det hender jeg kjøper refill for f.eks såpe og krydder. I noen tilfeller er refillen dyrere enn den opprinnelige varen, selv om innholdet er det samme eller litt mindre! Trolig på grunn av mindre etterspørsel.

Skrevet

Det har jeg visst lenge. Har kjøpt refillpakninger i mange år. (Men byttet ut selve sukettboksen for noen år siden, for jeg syntes designet på den nye var finere.)

Skrevet

Kan ikke huske jeg har sett refill for suketter noen gang.

Det hender jeg kjøper refill for f.eks såpe og krydder. I noen tilfeller er refillen dyrere enn den opprinnelige varen, selv om innholdet er det samme eller litt mindre! Trolig på grunn av mindre etterspørsel.

Ja, det du påpeker der er irriterende! Spesielt når det gjelder refill til noe som har mye emballasje, slik som f eks spraybaserte rengjøringsmidler. Det er langt å foretrekke å kjøpe en liten plastpose med refill fremfor en ny, stor plastflaske med spraypumpe:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...