Gå til innhold

Nå håper jeg på mye besøk:-)

Anbefalte innlegg

Gjest Melbilla
Skrevet

Hvor blir de hersens små halloweenungene av, da? Jeg gidder ikke spise alt godteriet sjøl, så nå må de snaske seg hit!

Det lurer jeg på også. Synes det var mye flere unger her før i tiden, men jeg tror det var fordi våre største barns venner kom innom. Når går jo ikke de lenger.

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Anonym 82

7

• mariaflyfly

5

• AneM1365380603

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Melbilla
Skrevet

Har hatt to grupper hittil:-) Det lyser i gresskaret på trappa:-)

Bare 1 gruppe på 3 stykker her.

AneM1365380603
Skrevet

Er det i dag altså. Her har det ringt på døra, men ingen uhyrer. Julebukker pleier det å være rikelig av.

Skrevet

Fram til nå har jeg hatt ny rekord i antall unger på døra. den gamle rekorden, fra 2006, var på 43 unger... *gjesp*

AneM1365380603
Skrevet

Her er det en pause på ringeklokka akkurat nå. Det har vært et renn uten like på døra her, og jeg har fått rydda i skapet. ;)

I dag står din og Lillemus sin pizza på menyen. De skal i ovnen om 5 min :o)

Gjest Melbilla
Skrevet

Her er det en pause på ringeklokka akkurat nå. Det har vært et renn uten like på døra her, og jeg har fått rydda i skapet. ;)

Her har det bare vært en gruppe på 3 stykker. Før i tiden da de eldste var yngre, var det mange unger her.

Jeg tror det blir mye godteri på oss selv og noe lørdagsgodt til i morgen, behøver jeg ikke å kjøpe:-)

Gjest Melbilla
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225476390' post='4001398]

Fram til nå har jeg hatt ny rekord i antall unger på døra. den gamle rekorden, fra 2006, var på 43 unger... *gjesp*

Det var bortimot slik det var før her også:-)

Ingen vil komme til oss lenger:-(

Gjest Elextra
Skrevet

Er det i dag altså. Her har det ringt på døra, men ingen uhyrer. Julebukker pleier det å være rikelig av.

Julebukk er koseligere :-)

Men har inntrykk av at det er en utdøende skikk.

Skrevet

Det var bortimot slik det var før her også:-)

Ingen vil komme til oss lenger:-(

Huff, da... ;o)

Skrevet

Bare 1 gruppe på 3 stykker her.

Har hatt tre grupper til. En av dem sa "Knask eller knep", og da jeg sa "knep, takk" så de skikkelig rådville ut. De hadde ikke tenkt på _det_;-)

AneM1365380603
Skrevet

Julebukk er koseligere :-)

Men har inntrykk av at det er en utdøende skikk.

Her er det faktisk veldig mange som går julebukk :) Jeg gikk aldri da jeg vokste opp, men her skal "alle" gå.

Jeg har jo også hørt om voksne som går om kveldene med et glass i hånden. Jeg har ikke gjort det selv, men det høres gøy ut ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Her er det faktisk veldig mange som går julebukk :) Jeg gikk aldri da jeg vokste opp, men her skal "alle" gå.

Jeg har jo også hørt om voksne som går om kveldene med et glass i hånden. Jeg har ikke gjort det selv, men det høres gøy ut ;)

Ja, sånn voksen julebukk høres artig ut - men man bør kanskje kjenne de man går til ;).

AneM1365380603
Skrevet

Ja, sånn voksen julebukk høres artig ut - men man bør kanskje kjenne de man går til ;).

Ja, det tror jeg er veldig vesentlig :)

Gjest Melbilla
Skrevet

Har hatt tre grupper til. En av dem sa "Knask eller knep", og da jeg sa "knep, takk" så de skikkelig rådville ut. De hadde ikke tenkt på _det_;-)

;-)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Ene min var nettopp hjemom og avga rapport - en hadde sagt knep til dem også, og da hadde de smilt og sagt at det var flaks for han at de ikke fikk lov av meg med knep :-)

Så hadde de sagt hadet og lagt en kongle i postkassa :-)

Gjest Melbilla
Skrevet

Nei, det gjelder å kjøpe såndt godteri som man liker selv, slik at man får avsetning på restene;-)

Og det har jeg sørget for, skjønner du:-)

Skrevet

Ene min var nettopp hjemom og avga rapport - en hadde sagt knep til dem også, og da hadde de smilt og sagt at det var flaks for han at de ikke fikk lov av meg med knep :-)

Så hadde de sagt hadet og lagt en kongle i postkassa :-)

:-) de fikk godteri, da:-)

Skrevet

Og det har jeg sørget for, skjønner du:-)

Jeg brant meg på det for noen år siden....;-)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Jammen de er jo velkomne;-) Bare de ikke vekker babyen...!

Sett lapp midt over ringeklokka så banker de nok så forsiktige på så.

Jeg har hatt lapp ved porten om at maskene måtte av mens mine var i mørkeredd alder. Jeg fikk da bevist at de fleste barn kan lese og de fleste barn er flinke til å ta hensyn - faktisk alle som ringte på.

Skrevet

I dag står din og Lillemus sin pizza på menyen. De skal i ovnen om 5 min :o)

Åh... Skulle ønske jeg hadde noe som lagde pizza til meg her i dag! Jeg er utslitt, har ikke sittet ned siden middag. Nå har jeg skifta på senger, og redd opp i kjellerstua til overnattingsbesøket til Storebror. :) *skotter lengtende bort i rødvinshylla*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...