Gå til innhold

En annen kjekkas...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er så pinlig at jeg skjemmes på hans vegne bare jeg ser bilde av ham! *Hehe* Godt laga, den figuren der! :o)

Skrevet

Hehe, kjekk er vel ikke akkurat det første jeg tenker på her, men han er kjempesjarmerende. Og morsom:)

Skrevet

Huff, nei! Ikke er han morsom, og ikke er han kjekk. :(

Skrevet

Jeg syntes han først ble morsom da jeg så han i Kroppen. På Senkveld har det som oftest bare vært flaut.

Skrevet

Jeg syntes han først ble morsom da jeg så han i Kroppen. På Senkveld har det som oftest bare vært flaut.

Så du han på "Ylvis møter veggen"?

"Å, Gud - så lett!", haha! Det var det han tenkte da veggen kom i mot ham... vel det er mye som ser lett ut her i verden ;o)

Skrevet

Morsom ja, men overhodet ikke kjekk!

Forsåvidt enig, hehe!

Skrevet

Huff, nei! Ikke er han morsom, og ikke er han kjekk. :(

Har du ikke humor?! Hehe...

Vel, jeg synes han er fornøyelig. *s*

Skrevet

Hehe, kjekk er vel ikke akkurat det første jeg tenker på her, men han er kjempesjarmerende. Og morsom:)

Type 2B, hehe!

Skrevet

Han er så pinlig at jeg skjemmes på hans vegne bare jeg ser bilde av ham! *Hehe* Godt laga, den figuren der! :o)

Hehe! :)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg kan strekke meg så langt som å si at han muligens har visse sjarmerende trekk ;)

Noen ganger synes jeg det nesten er pinlig å se han in action.

Skrevet

Jeg kan strekke meg så langt som å si at han muligens har visse sjarmerende trekk ;)

Noen ganger synes jeg det nesten er pinlig å se han in action.

Så du'n på "Ylvis"? Holdt på å daue av latter! *hehe*

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225476441' post='4001400]

Så du'n på "Ylvis"? Holdt på å daue av latter! *hehe*

Dessverre fikk jeg det ikke med meg. Jeg må innrømme at jeg ikke har sett en eneste episode enda, men burde kanskje det..? Også slik at jeg kan delta i bulsnakket etterpå ;)

Skrevet

Dessverre fikk jeg det ikke med meg. Jeg må innrømme at jeg ikke har sett en eneste episode enda, men burde kanskje det..? Også slik at jeg kan delta i bulsnakket etterpå ;)

Det bør du så absolutt! Bulpraten skal vi fortsette med i mange tiår framover! Heng deg på ;o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Sjarm er jo forsåvidt kjekt, og det syns jeg han har rikelig av. Sjarm, altså.

Skrevet

Sjarm er jo forsåvidt kjekt, og det syns jeg han har rikelig av. Sjarm, altså.

;o)

Han er ingen kandidat til "årets mest sexy i tricot", nei ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225476571' post='4001406]

Det bør du så absolutt! Bulpraten skal vi fortsette med i mange tiår framover! Heng deg på ;o)

Buleprat går ikke av moten! ;o)

Skrevet

Buleprat går ikke av moten! ;o)

Buleprat kan diskuteres i det uendelige, hehe!

Skrevet

Han er festlig, en type man flirer av bare han viser ansiktet sitt... ;-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...