Gjest Melbilla Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har større barn som ikke feirer halloween lenger, men jeg husker at de ville være så skumle og grusomme som bare mulig. Min yngste datter sa hun ville være heks. Jeg vet hun ikke er skvetten av seg, så jeg fant en maske som mildt sagt var stygg. Hun var så stolt da hun dro av gårde på party med den i dag. Da jeg hentet henne var hun ganske lei seg. - Buhuu, de sa jeg var så grusom og stygg. - Ja men, var det ikke det som var meningen da? - Neeei, det er jo ikke noe gøy når de synes jeg er stygg, buhuuu! - Det betyr jo bare at de synes du var skummel. - Det var ikke det de sa, de sa jeg var grusom. Jeg skulle bare ha tatt på meg litt sminke. - Huff, da vet jeg det til neste år. Da skal du slippe å gå med slik maske. - (Så kommer smilet frem) - Det var litt gøy likevel da. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 *LOL* Stakkars, men hørtes ut som det gikk greit likevel da! Hehe, herlig de er! 0 Siter
pekkaline Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Hehe, herlig! Minner meg om da jeg sminket gutten min som klovn til en karnevalbursdag. Han ble kjempefin og var fornøyd selv også da han dro avsted. Men så da, når han kom hjem så sa han at alt han hadde spist (eller smakt på) hadde smakt sminke! *huff* stakkars gutt. Bør nok unngå munnen så godt en kan med slik klovnesminke 0 Siter
nick Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Vel, jeg kom kjørende hjem fra jobb sånn i åttetia i kveld. Rett før huset vårt så gikk ei jente i 12-13-14 årsalderen sånn halvveis midt i veien. Jeg husket ikke at det var Halloween, så jeg syntes det var litt underlig at hun gikk med solbriller i mørket. Akkurat da jeg passerte så jeg bare to svarte øyenhuler og et hvitt ansikt. Jeg hoppa i stolen før jeg husket hvilken dag det var. Det var nesten som å møte en dødning! Kult! 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Det ser ut til at jentene skal se ut som overvakre som goth-hekser. Guttene skal gjerne se ut som noe som er gravet opp av bakken etter å ha ligget der en stund. Jeg er jo ultra kjedelig så jeg nekter de verste maskene.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.