Gå til innhold

qxl igjen - sikkerhetskode!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle legge inn et bud på en auksjon som straks går ut og får beskjed om at jeg har bedt om en sikkerhetskode som kommer i posten om 2-3 dager?! Har ikke bedt om noe som helst jeg! Hva gjør jeg nå da??

Skrevet

Se info i registreringsmailen du fikk fra qxl

Der står det at jeg har spurt etter en sikkerhetskode i dag, men det har jeg jo ikke gjort! Kanskje det skjer automatisk etter at man har deltatt på de 5 auksjonene man får tildelt når man registrerer seg...?

candyqueen_83
Skrevet

Der står det at jeg har spurt etter en sikkerhetskode i dag, men det har jeg jo ikke gjort! Kanskje det skjer automatisk etter at man har deltatt på de 5 auksjonene man får tildelt når man registrerer seg...?

Men du fikk en mail da du registrerte deg og? Ikke den du fikk i dag.

Skrevet

Men du fikk en mail da du registrerte deg og? Ikke den du fikk i dag.

Ja, det er den jeg mener, der står det at jeg kan delta i 5 auksjoner før jeg må be om sikkerhetskode, enten i posten eller på sms. Jeg har ikke bedt om noe som helst, hadde jeg kunnet hadde jeg jo bedt om å få den på sms! Men nå tar det altså 2-3 dager før den kommer i posten. Går vel automatisk da kanskje?

candyqueen_83
Skrevet

Ja, det er den jeg mener, der står det at jeg kan delta i 5 auksjoner før jeg må be om sikkerhetskode, enten i posten eller på sms. Jeg har ikke bedt om noe som helst, hadde jeg kunnet hadde jeg jo bedt om å få den på sms! Men nå tar det altså 2-3 dager før den kommer i posten. Går vel automatisk da kanskje?

Aldri hørt om noen sikkerhetskode jeg da men. Jeg har ikke fått noen. Kanskje noe de har begynt med for nye medlemmer. Merkelig.

Skrevet

Aldri hørt om noen sikkerhetskode jeg da men. Jeg har ikke fått noen. Kanskje noe de har begynt med for nye medlemmer. Merkelig.

Jaja, jeg fant nå samme boka billigere et annet sted. :o)

Skrevet

Jeg registrerte meg i går, og gikk litt amok med med bud umiddelbart. I dag la jeg inn femte bud, og fikk samme melding som du. Og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre hvis det blir budrunde mot sluttfristen på de jeg har lagt inn på allerede...

Skrevet

Jeg registrerte meg i går, og gikk litt amok med med bud umiddelbart. I dag la jeg inn femte bud, og fikk samme melding som du. Og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre hvis det blir budrunde mot sluttfristen på de jeg har lagt inn på allerede...

Da er det nok noe som skjer automatisk. :o( Litt dumt, men for meg passet det i grunnen godt for jeg fant samme boka billigere på et nettantikvariat og har bestilt den derfra. :o)

Skrevet

Jeg har opplevd det samme. Fryktelig irriterende. Du kan ikke gjøre noe.

Skrevet

Jeg har opplevd det samme. Fryktelig irriterende. Du kan ikke gjøre noe.

Fikk svar fra qxl, det er visst noe skjer automatisk ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...