Gå til innhold

Norrøna jakke

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225563998' post='4002435]

Ok. Er det den Blue Atoll-fargen, m/grønt felt på ermet og v/lomma?

Ja det er den. Men jeg syns den ser annerledes ut på bildet enn i butikken. Finere i butikken :o) Den kom visst ut i butikkene i går, og det var i går jeg tilfeldigvis så den :o)

Skrevet

Ja det er den. Men jeg syns den ser annerledes ut på bildet enn i butikken. Finere i butikken :o) Den kom visst ut i butikkene i går, og det var i går jeg tilfeldigvis så den :o)

Fint snitt, men jeg hadde sikkert irritert meg over kontrasten/grønnfeltene etter en halv sesong.

Jeg heller mer til sort og brunt i ytterplagg for tiden (har rødt og andre farger også...), og stæsjer heller opp med litt kule skjerf og luer.

Du får holde oss oppdatert! :)

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225571391' post='4002551]

Fint snitt, men jeg hadde sikkert irritert meg over kontrasten/grønnfeltene etter en halv sesong.

Jeg heller mer til sort og brunt i ytterplagg for tiden (har rødt og andre farger også...), og stæsjer heller opp med litt kule skjerf og luer.

Du får holde oss oppdatert! :)

Jeg er så lei av sort, brunt og grått nå. Har en tynnere jakke i rødt, og "penjakkene" mine er sorte. Nå trenger jeg litt mer med farger på. Ser ikke for meg at jeg blir lei fargen. bruker mye turkis på gensere osv.

Og den satt mye penere på meg enn Bergansjakkene gjorde.

Vi får se om jeg blir fornøyd :o)

Skrevet

Jeg er så lei av sort, brunt og grått nå. Har en tynnere jakke i rødt, og "penjakkene" mine er sorte. Nå trenger jeg litt mer med farger på. Ser ikke for meg at jeg blir lei fargen. bruker mye turkis på gensere osv.

Og den satt mye penere på meg enn Bergansjakkene gjorde.

Vi får se om jeg blir fornøyd :o)

Det blir du nok! Du har jo gjort kraftig research her, hehe :o)

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225572171' post='4002575]

Det blir du nok! Du har jo gjort kraftig research her, hehe :o)

Må jo få litt info før man slenger ut 3000 kr på en jakke ;O)

Det er egentlig mye penger for et klesplagg for meg :o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225556895' post='4002314]

Jeg har kjøpt originale jakker på nettet. Obs! Det er myyye fake på markedet.

En av jakkene kosta veil £ 220, og jeg fikk den for 60! Det var auksjon etter vintersesongen, av en skiutstyrsbutikk som heller la ut "leftovers" på auksjon, istedet for tradisjonelt salg i butikk.

En annen jakke kjøpte jeg via finn.no. Den kosta 4000 kr, men selgeren var i akutt pengeknipe, jakka var knapt lufta utendørs, og den ble min for 1200 kr, hehe! Selgeren hadde annonsert den for 2500, og jeg pruta den ned ;o)

Hvis du skal kjøpe uten å prøve på, så gå for størrelsen større enn du vanligvis bruker, for dette merket er smått i størrelsene.

Oj, da har du vært heldig :)

Takk for tips om str.! Når jeg til vanlig bruker S/M, bør jeg da velge L? (høres så stort ut?)

Skrevet

Må jo få litt info før man slenger ut 3000 kr på en jakke ;O)

Det er egentlig mye penger for et klesplagg for meg :o)

Det _er_ mye penger for et plagg ja. Min drømmejakke står ikke på årets budsjett, hehe! ;-)

Skrevet

Oj, da har du vært heldig :)

Takk for tips om str.! Når jeg til vanlig bruker S/M, bør jeg da velge L? (høres så stort ut?)

Ja, hvis du er en M, så bør du velge L. Jeg mener at L tilsvarer str 40.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225573883' post='4002613]

Ja, hvis du er en M, så bør du velge L. Jeg mener at L tilsvarer str 40.

Men jeg bruker 36/38 vanligvis.... 40 blir for stort...

Skrevet

Men jeg bruker 36/38 vanligvis.... 40 blir for stort...

Vanskelig å si, M da? Hvis du smetter inn i 36 til vanlig, så er du nok en M i Peak-klær.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225574185' post='4002627]

Vanskelig å si, M da? Hvis du smetter inn i 36 til vanlig, så er du nok en M i Peak-klær.

Ja, jeg bruker helst str.36, men opplever iblant at de krymper bittelitt i vask. Da angrer jeg på at jeg ikke kjøpte 38. Skulle gjerne hatt en mellomting mellom 36 og 38 ;)

Skrevet

Ja, jeg bruker helst str.36, men opplever iblant at de krymper bittelitt i vask. Da angrer jeg på at jeg ikke kjøpte 38. Skulle gjerne hatt en mellomting mellom 36 og 38 ;)

37 er sjeldent i produksjon..*s*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225575806' post='4002664]

37 er sjeldent i produksjon..*s*

*frustrert* ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...