Gå til innhold

John Klemetsen +

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så det..Hmm... Blir rart å på hytta igjen, pleide alltid være så liv hos de. Sang og musikk..Blir vel stillere nå..

Gjest enmannsforetakskvinnen
Skrevet

ja, vldig sosial og gjestfri mann! føler med familien

Skrevet

Ja, så det..Hmm... Blir rart å på hytta igjen, pleide alltid være så liv hos de. Sang og musikk..Blir vel stillere nå..

Wow, har dere hytte på samme sted? Vittig. Vi bruker en firmahytte der i .....viga :) Ja det var livlig der.

Skrevet

Wow, har dere hytte på samme sted? Vittig. Vi bruker en firmahytte der i .....viga :) Ja det var livlig der.

Næææh, så vittig! Det er firmahytte hos oss også.

Kanskje vi har truffet hverandrelikevel, hehe! ;0)

Håper ikke du var den fruen som kjeftet oss huden full et år, vi hadde med hundene ut. Så bjeffet de på henne, og du dæven så sint hun ble :0/

Hehe, var nok ikke deg ;0)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

De var\er en svært sammensveiset familie.Og visste du at han har sunget sangen "for utpå nøtterø finns allverdens herligste kvinns" på plate! Og det er jaggu sant for her bor nemlig jeg.Tra la la la!

Skrevet

Næææh, så vittig! Det er firmahytte hos oss også.

Kanskje vi har truffet hverandrelikevel, hehe! ;0)

Håper ikke du var den fruen som kjeftet oss huden full et år, vi hadde med hundene ut. Så bjeffet de på henne, og du dæven så sint hun ble :0/

Hehe, var nok ikke deg ;0)

Haha, nei jeg er ikke den typen som kjefter ivei :) Vi har ikke vært der på et par tre år. vittig! :) Har du hytten rett ved siden av? Vi har ikke i den gata,men helt til venstre når vi kjører inn. Ved siden av den stupbratte bakken ned til stranda :) Hva med han rogalandskomikeren da? Like ved?

Skrevet

De var\er en svært sammensveiset familie.Og visste du at han har sunget sangen "for utpå nøtterø finns allverdens herligste kvinns" på plate! Og det er jaggu sant for her bor nemlig jeg.Tra la la la!

Hehe, og den "herligste kvins", den dama fant du ;) Kanskje den finnes på youtube? Søke litt jeg.

Skrevet

Haha, nei jeg er ikke den typen som kjefter ivei :) Vi har ikke vært der på et par tre år. vittig! :) Har du hytten rett ved siden av? Vi har ikke i den gata,men helt til venstre når vi kjører inn. Ved siden av den stupbratte bakken ned til stranda :) Hva med han rogalandskomikeren da? Like ved?

Hmm...Nesten så jeg tror vi snakker samme hytte her!

Vår ligger til venstre i bunnen av bakken, rett nedenfor Klemetsen.

Komikeren ligger overfor oss.

:0)

Skrevet

Hmm...Nesten så jeg tror vi snakker samme hytte her!

Vår ligger til venstre i bunnen av bakken, rett nedenfor Klemetsen.

Komikeren ligger overfor oss.

Tror vår ligger mere til siden..ikke bilvei den jeg snakket om, mere en traktorvei. Jobber din kjære i nov.....?

Skrevet

Eg syns de virka tette i pappen hele familien, omtrent som familien Riise.

Skrevet

Eg syns de virka tette i pappen hele familien, omtrent som familien Riise.

Kjenner ikke så mye til riise familien. Alle har vi vel noe.

Skrevet

Kjenner ikke så mye til riise familien. Alle har vi vel noe.

Joda, men i enkelte familier så kan det bli vel _mye_ familie tredd nedover ørene på oss uskyldige.

Det gjaldt også pappa & sønn Åmodt.

Riise & Co. driver med fotball og andre ting.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Hehe, og den "herligste kvins", den dama fant du ;) Kanskje den finnes på youtube? Søke litt jeg.

Jeg fant "den dama"og det var igår så nå er alt okey igjen unge dame! Og hjertet mitt traller igjen. Jeg må forøvrig korrigere meg litt for den låta gamlefar Klemetsen har spilt inn er "Ola var fra sandefjord" og ikke den som jeg nevnte! Bare så det er sagt. "ler"

Skrevet

Tror vår ligger mere til siden..ikke bilvei den jeg snakket om, mere en traktorvei. Jobber din kjære i nov.....?

Nei, han jobber ikke der. Men det hørtes veldig likt ut da,hehe!

Kanskje vi ses der en gang!

Skrevet

Jeg fant "den dama"og det var igår så nå er alt okey igjen unge dame! Og hjertet mitt traller igjen. Jeg må forøvrig korrigere meg litt for den låta gamlefar Klemetsen har spilt inn er "Ola var fra sandefjord" og ikke den som jeg nevnte! Bare så det er sagt. "ler"

Hallo :) Så koselig å høre!! Det ordner seg for snille jenter, og gutter ;) Håper dere får det fint fremover da.

Den sangen, ja den har jeg hørt mange ganger hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...