pekkaline Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 http://www.seher.no/php/art.php?id=792637 Da var hans tid over. De virket som en svært sveiset familie. Koselig inntrykk på tv. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Ja, så det..Hmm... Blir rart å på hytta igjen, pleide alltid være så liv hos de. Sang og musikk..Blir vel stillere nå.. 0 Siter
Gjest enmannsforetakskvinnen Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 ja, vldig sosial og gjestfri mann! føler med familien 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. november 2008 Forfatter Skrevet 1. november 2008 Ja, så det..Hmm... Blir rart å på hytta igjen, pleide alltid være så liv hos de. Sang og musikk..Blir vel stillere nå.. Wow, har dere hytte på samme sted? Vittig. Vi bruker en firmahytte der i .....viga Ja det var livlig der. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Wow, har dere hytte på samme sted? Vittig. Vi bruker en firmahytte der i .....viga Ja det var livlig der. Næææh, så vittig! Det er firmahytte hos oss også. Kanskje vi har truffet hverandrelikevel, hehe! ;0) Håper ikke du var den fruen som kjeftet oss huden full et år, vi hadde med hundene ut. Så bjeffet de på henne, og du dæven så sint hun ble :0/ Hehe, var nok ikke deg ;0) 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 De var\er en svært sammensveiset familie.Og visste du at han har sunget sangen "for utpå nøtterø finns allverdens herligste kvinns" på plate! Og det er jaggu sant for her bor nemlig jeg.Tra la la la! 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. november 2008 Forfatter Skrevet 1. november 2008 Næææh, så vittig! Det er firmahytte hos oss også. Kanskje vi har truffet hverandrelikevel, hehe! ;0) Håper ikke du var den fruen som kjeftet oss huden full et år, vi hadde med hundene ut. Så bjeffet de på henne, og du dæven så sint hun ble :0/ Hehe, var nok ikke deg ;0) Haha, nei jeg er ikke den typen som kjefter ivei Vi har ikke vært der på et par tre år. vittig! Har du hytten rett ved siden av? Vi har ikke i den gata,men helt til venstre når vi kjører inn. Ved siden av den stupbratte bakken ned til stranda Hva med han rogalandskomikeren da? Like ved? 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. november 2008 Forfatter Skrevet 1. november 2008 De var\er en svært sammensveiset familie.Og visste du at han har sunget sangen "for utpå nøtterø finns allverdens herligste kvinns" på plate! Og det er jaggu sant for her bor nemlig jeg.Tra la la la! Hehe, og den "herligste kvins", den dama fant du Kanskje den finnes på youtube? Søke litt jeg. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Haha, nei jeg er ikke den typen som kjefter ivei Vi har ikke vært der på et par tre år. vittig! Har du hytten rett ved siden av? Vi har ikke i den gata,men helt til venstre når vi kjører inn. Ved siden av den stupbratte bakken ned til stranda Hva med han rogalandskomikeren da? Like ved? Hmm...Nesten så jeg tror vi snakker samme hytte her! Vår ligger til venstre i bunnen av bakken, rett nedenfor Klemetsen. Komikeren ligger overfor oss. :0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. november 2008 Forfatter Skrevet 1. november 2008 Hmm...Nesten så jeg tror vi snakker samme hytte her! Vår ligger til venstre i bunnen av bakken, rett nedenfor Klemetsen. Komikeren ligger overfor oss. :0) Tror vår ligger mere til siden..ikke bilvei den jeg snakket om, mere en traktorvei. Jobber din kjære i nov.....? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Eg syns de virka tette i pappen hele familien, omtrent som familien Riise. 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. november 2008 Forfatter Skrevet 1. november 2008 Eg syns de virka tette i pappen hele familien, omtrent som familien Riise. Kjenner ikke så mye til riise familien. Alle har vi vel noe. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Kjenner ikke så mye til riise familien. Alle har vi vel noe. Joda, men i enkelte familier så kan det bli vel _mye_ familie tredd nedover ørene på oss uskyldige. Det gjaldt også pappa & sønn Åmodt. Riise & Co. driver med fotball og andre ting. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Hehe, og den "herligste kvins", den dama fant du Kanskje den finnes på youtube? Søke litt jeg. Jeg fant "den dama"og det var igår så nå er alt okey igjen unge dame! Og hjertet mitt traller igjen. Jeg må forøvrig korrigere meg litt for den låta gamlefar Klemetsen har spilt inn er "Ola var fra sandefjord" og ikke den som jeg nevnte! Bare så det er sagt. "ler" 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Tror vår ligger mere til siden..ikke bilvei den jeg snakket om, mere en traktorvei. Jobber din kjære i nov.....? Nei, han jobber ikke der. Men det hørtes veldig likt ut da,hehe! Kanskje vi ses der en gang! :0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Jeg fant "den dama"og det var igår så nå er alt okey igjen unge dame! Og hjertet mitt traller igjen. Jeg må forøvrig korrigere meg litt for den låta gamlefar Klemetsen har spilt inn er "Ola var fra sandefjord" og ikke den som jeg nevnte! Bare så det er sagt. "ler" Hallo Så koselig å høre!! Det ordner seg for snille jenter, og gutter Håper dere får det fint fremover da. Den sangen, ja den har jeg hørt mange ganger hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.