Gå til innhold

Statuslinjen (eller hva den kalles)

Anbefalte innlegg

Gjest har prøvd og prøvd.-.
Skrevet

Den linjen hvor alle ikonene + dato etc. står... den har flyttet seg vertikalt hos meg. Jeg vil ha den tilbake nederst i skjermbildet. Hvordan får jeg det til????

Gjest ChiengMai
Skrevet

Pek på den med musa, hold venstre musetast nede og dra med deg statuslinja dit du vil ha den.

Gjest ChiengMai
Skrevet

En ting til: Når du har fått den på plass kan dy høyreklikke oppgavelinja og velge å låse den. Da unngår du at det skjer igjen at den flytter på seg.

Gjest har prøvd...
Skrevet

En ting til: Når du har fått den på plass kan dy høyreklikke oppgavelinja og velge å låse den. Da unngår du at det skjer igjen at den flytter på seg.

Å, tusen takk :) Så enkelt.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Å, tusen takk :) Så enkelt.

Ting er gjerne enklere enn man tror, men man må jo vite hvordan ting skal gjøres for å få det til. ;-)

Gjest har prøvd...
Skrevet

Ting er gjerne enklere enn man tror, men man må jo vite hvordan ting skal gjøres for å få det til. ;-)

Det som er så herlig med DOL er at man kan sitte og lure på et eller annet. Spør familien... ingen aner. Spør på DOL, svar i løpet av minutter :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det som er så herlig med DOL er at man kan sitte og lure på et eller annet. Spør familien... ingen aner. Spør på DOL, svar i løpet av minutter :)

Tror jeg spør for avansert, får svært sjelden svar på dataspørsmål her på DOL. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...