Gjest har prøvd og prøvd.-. Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Den linjen hvor alle ikonene + dato etc. står... den har flyttet seg vertikalt hos meg. Jeg vil ha den tilbake nederst i skjermbildet. Hvordan får jeg det til???? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Pek på den med musa, hold venstre musetast nede og dra med deg statuslinja dit du vil ha den. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 En ting til: Når du har fått den på plass kan dy høyreklikke oppgavelinja og velge å låse den. Da unngår du at det skjer igjen at den flytter på seg. 0 Siter
Gjest har prøvd... Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 En ting til: Når du har fått den på plass kan dy høyreklikke oppgavelinja og velge å låse den. Da unngår du at det skjer igjen at den flytter på seg. Å, tusen takk Så enkelt. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Å, tusen takk Så enkelt. Ting er gjerne enklere enn man tror, men man må jo vite hvordan ting skal gjøres for å få det til. ;-) 0 Siter
Gjest har prøvd... Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Ting er gjerne enklere enn man tror, men man må jo vite hvordan ting skal gjøres for å få det til. ;-) Det som er så herlig med DOL er at man kan sitte og lure på et eller annet. Spør familien... ingen aner. Spør på DOL, svar i løpet av minutter 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Det som er så herlig med DOL er at man kan sitte og lure på et eller annet. Spør familien... ingen aner. Spør på DOL, svar i løpet av minutter Tror jeg spør for avansert, får svært sjelden svar på dataspørsmål her på DOL. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.