Gjest bikku Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Farsdagen nærmer seg. Og siden min far har fått kreft i år og klart å bli frisk og sprek igjen, så har jeg ekstra lyst til å gi han noe fint i år. Da han var nyoperert, så hadde han glede av å høre på musikk. Både sine mer moderne favoritter, og klassisk musikk fra radio. Så han skal få en MP3 med ferdiglagra favoritter. Jeg kjenner den moderne musikksmaken hans, men kan dere hjelpe meg med å finne navn på fine klassiske stykker som jeg kan laste ned til spilleren han skal få? Det trenger ikke nødvendigvis være svisker, men musikk som gir enten ro, energi eller begge deler. Musikk som gir en god musikkopplevelse. Jeg vet jo det er masse fint, men jeg kan bare nynne dem - ikke navnene. Og nynning gjør seg _dårlig_ på dol... 0 Siter
Faure Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Paul Hindemith, Kammermusik Nr. 1. http://www.youtube.com/watch?v=DGnLP6g8ETw&feature=related 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.