Gå til innhold

Fine, klassiske melodier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farsdagen nærmer seg. Og siden min far har fått kreft i år og klart å bli frisk og sprek igjen, så har jeg ekstra lyst til å gi han noe fint i år.

Da han var nyoperert, så hadde han glede av å høre på musikk. Både sine mer moderne favoritter, og klassisk musikk fra radio. Så han skal få en MP3 med ferdiglagra favoritter. Jeg kjenner den moderne musikksmaken hans, men kan dere hjelpe meg med å finne navn på fine klassiske stykker som jeg kan laste ned til spilleren han skal få? Det trenger ikke nødvendigvis være svisker, men musikk som gir enten ro, energi eller begge deler. Musikk som gir en god musikkopplevelse. Jeg vet jo det er masse fint, men jeg kan bare nynne dem - ikke navnene. Og nynning gjør seg _dårlig_ på dol...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...