Gå til innhold

Billig og bra kjøkken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

;-)

På enkelte restauranter henvises jo ammende til å benytte toalettet, så kanskje dette er inspirert av det? Når babyer kan spise på dass, kan vel alle gjøre det?

Skrevet

Huff stakkar! Ser for meg mer noen som er veldig fattige og/eller syke og/eller mangler boevne, enn noen først og fremst med dårlig smak.

Jeg ser for meg et nyoppusset kjøkken i Kabul. Neida, den var stygg!

Skrevet

;-)

På enkelte restauranter henvises jo ammende til å benytte toalettet, så kanskje dette er inspirert av det? Når babyer kan spise på dass, kan vel alle gjøre det?

Fikk du med deg alt det rare i teksten?

Adressa var : Adresse: obs,PORSGRUND Toalett uten lokk,ny innmat

0957 Oslo

He.he...Toalett med ny _innmat_ gjør det ikkje noe mer fristende...æsj.

Sikkert en "ytlending" som skal selge kjøkkenet sitt. :-)

Skrevet

Fikk du med deg alt det rare i teksten?

Adressa var : Adresse: obs,PORSGRUND Toalett uten lokk,ny innmat

0957 Oslo

He.he...Toalett med ny _innmat_ gjør det ikkje noe mer fristende...æsj.

Sikkert en "ytlending" som skal selge kjøkkenet sitt. :-)

Ja, jeg fikk det med meg, og denne personen har prøvd alt han kunne for å avertere et nytt objekt enn det opprinnelige, uten å måtte batle den enorme sum av kr 25 for en ny annonse.

Det er regler for hva du kan endre etterpå, men han har virkelig lagt seg i selen;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Microbølgeovnen såg jo nesten ny ut!

''Microbølgeovnen såg jo nesten ny ut!''

Sannelig ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...