Gå til innhold

Lebestift som sitter uten å tørke ut

Anbefalte innlegg

Gjest Trutmunn
Skrevet

Noen som har funnet en slik super sak i butikkhyllene??? Begynner å bli farlig dyrt med all den utprøvingen og feiling jeg har drevet med i det siste.

Har funnet permanente lebestifter som sitter som et skudd, slike med topcoat en tar på til slutt, men leppene blir tørra av dem. Vil heller ha en lebestift som sitter litt kortere tid, men som ikke smitter så lett av på kaffekoppen. Men den skal altså ikke tørke ut leppene.

Kunne jo kanskje være en ide om det finnes noe en kan smøre leppene med om natta også, som gjør susen. Ikke vet jeg om det finnes, men kanskje andre har bedre oversikt enn meg. Å spørre i parfymeri er dødfødt, de skal jo bare selge.

candyqueen_83
Skrevet

Prøv å gå etter leppestifter som har "hydra" i navnet :o)

Maybelline har en som skal være god.

candyqueen_83
Skrevet

F.eks Maybelline Moisture Extreme eller Chanel Hydrabase.

Skrevet

Jeg bruker LipFinity på dagen, Lypsyl på natten. Aldri tørre lepper, aldri smittende leppestift, alltid perfekt farge fra morgen til kveld. :D

Skrevet

Jeg bruker LipFinity på dagen, Lypsyl på natten. Aldri tørre lepper, aldri smittende leppestift, alltid perfekt farge fra morgen til kveld. :D

Hvliket merke er det da? Høres ut som et vidundermiddel?

candyqueen_83
Skrevet

Det er max factor tror jeg. Og ikke ta leppestiften utenfor leppene, for den går ikke helt av bestandig :o)

Skrevet

Jah, men det er med sånn topcoat eller hva det kalles. Er det MaxFactor, tro. Kjøper den på H&M tror jeg, eller Vita. Jeg blir tørr på leppene hvis jeg ikke bruker lypsyl på natten.

candyqueen_83
Skrevet

Jah, men det er med sånn topcoat eller hva det kalles. Er det MaxFactor, tro. Kjøper den på H&M tror jeg, eller Vita. Jeg blir tørr på leppene hvis jeg ikke bruker lypsyl på natten.

Det er max factor. Jeg har en slik, men den er altfor rosa. Det er ganske sterke farger på Lipfinity.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...