morsan Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Har vurdert å skaffe en slik en til TV-stua, for junior og kompisene ender alltid opp med å flytte alt av puter ned på gulvet og slenge seg på dem. Men det hadde vært fint å høre folks erfaringer først. http://www.sofasogood.no/?elm=13 0 Siter
Jølsen Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Har en sånn på kontoret mitt faktisk, en svart. Godt å bomse ned i når man er dritsliten. 0 Siter
morsan Skrevet 1. november 2008 Forfatter Skrevet 1. november 2008 Har en sånn på kontoret mitt faktisk, en svart. Godt å bomse ned i når man er dritsliten. Men ligger du da mest i/på den, eller sitter? Jeg tenker på om den er praktisk også der det er flere unger som deler den (vet ikke om du kan si noe om det ut fra din erfaring), og så tenkte jeg på litt slik som renhold, om den er i veien osv ved lek på gulvet, og her antar jeg din erfaring fra kontoret ikke strekker til;-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Men ligger du da mest i/på den, eller sitter? Jeg tenker på om den er praktisk også der det er flere unger som deler den (vet ikke om du kan si noe om det ut fra din erfaring), og så tenkte jeg på litt slik som renhold, om den er i veien osv ved lek på gulvet, og her antar jeg din erfaring fra kontoret ikke strekker til;-) Jeg både ligger og sitter i den når jeg er sliten. Genial å ha i pausen når man er helt kake! Den er ikke vanskelig å stue vekk heller, bare vender den litt hit og dit og dytter den inn i et hjørne. Den er fin for unger også, kan jo rette den ut på gulvet og bøye den som stol osv! 0 Siter
morsan Skrevet 1. november 2008 Forfatter Skrevet 1. november 2008 Jeg både ligger og sitter i den når jeg er sliten. Genial å ha i pausen når man er helt kake! Den er ikke vanskelig å stue vekk heller, bare vender den litt hit og dit og dytter den inn i et hjørne. Den er fin for unger også, kan jo rette den ut på gulvet og bøye den som stol osv! Jeg tror jeg må ta meg en tur til det show room'et de nevner i linken og prøvesitte og ikke minst se. Høres jo fint ut, samt at det dessuten betyr at vi voksne lettere får soffaen for oss selv *moahahaha* 0 Siter
Jølsen Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Jeg tror jeg må ta meg en tur til det show room'et de nevner i linken og prøvesitte og ikke minst se. Høres jo fint ut, samt at det dessuten betyr at vi voksne lettere får soffaen for oss selv *moahahaha* Det er i hvertfall mye greiere når folk søler i den, enn i sofaen. Fatboy er enkel å rengjøre, pleier bare å tørke over den med en våt fille med litt såpe jeg. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Jeg har kjøpt til den kommende hunden ) De er stilige. Både til hunder og mennesker. 0 Siter
morsan Skrevet 1. november 2008 Forfatter Skrevet 1. november 2008 Jeg har kjøpt til den kommende hunden ) De er stilige. Både til hunder og mennesker. *S* Men hundevarianten er vel mindre? Hvis du ikke har en sånn en: http://img.metro.co.uk/i/pix/2007/07/GiantDog_450x556.jpg 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Jeg tror jeg må ta meg en tur til det show room'et de nevner i linken og prøvesitte og ikke minst se. Høres jo fint ut, samt at det dessuten betyr at vi voksne lettere får soffaen for oss selv *moahahaha* Jeg kjøpte hundesenga på det showrommet. Kvitteringa vet jeg ikke om var den mest gyldige men Virka som hun bare slang på et fakturanummer, og hun la på en krone sånn uten videre Fra 899,- til 900,- ) Hun sa de hadde fått gode tilbakemeldinger på produktene, de store saccosekkene sa hun holdt minst et år ved daglig bruk. Syns det hørtes ut som kort levetid, men kan være jeg misforstod henne. Snakket litt gebrokkent ) 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Jeg har kjøpt til den kommende hunden ) De er stilige. Både til hunder og mennesker. Ja de er stilige men dyre, og hunden min bet hull i den første uka..hadde stor hund og stor fatboy som ikke tålte verken tenner eller klør. Dumt kjøp spør du meg...returrett gjaldt ikke ved uvøren lek fra hund...altså er en slik uegnet til hvalp eller viltre hunder. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 *S* Men hundevarianten er vel mindre? Hvis du ikke har en sånn en: http://img.metro.co.uk/i/pix/2007/07/GiantDog_450x556.jpg Den er mindre ja ) Men samme materialer tror jeg. Saccoen er kanskje litt tykkere. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Ja de er stilige men dyre, og hunden min bet hull i den første uka..hadde stor hund og stor fatboy som ikke tålte verken tenner eller klør. Dumt kjøp spør du meg...returrett gjaldt ikke ved uvøren lek fra hund...altså er en slik uegnet til hvalp eller viltre hunder. Har kjøpt en billigseng fra europris til de første månedene ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Ja de er stilige men dyre, og hunden min bet hull i den første uka..hadde stor hund og stor fatboy som ikke tålte verken tenner eller klør. Dumt kjøp spør du meg...returrett gjaldt ikke ved uvøren lek fra hund...altså er en slik uegnet til hvalp eller viltre hunder. Jeg vet flere som har den senga , og er veldig fornøyde ) Selv til "biteglade" raser ) 0 Siter
morsan Skrevet 1. november 2008 Forfatter Skrevet 1. november 2008 Jeg kjøpte hundesenga på det showrommet. Kvitteringa vet jeg ikke om var den mest gyldige men Virka som hun bare slang på et fakturanummer, og hun la på en krone sånn uten videre Fra 899,- til 900,- ) Hun sa de hadde fått gode tilbakemeldinger på produktene, de store saccosekkene sa hun holdt minst et år ved daglig bruk. Syns det hørtes ut som kort levetid, men kan være jeg misforstod henne. Snakket litt gebrokkent ) Minst ett år var kort tid, ja. 0 Siter
Tralla Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Jeg har kjøpt til den kommende hunden ) De er stilige. Både til hunder og mennesker. Hva er de fylt med, er det isoporkuler som i vanlige saccosekker? Er de faste? Vil hundene ligge i de? Tenkte på en slik til hunden, men er redd han ikke tør å komme seg opp på den :-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 "...passer på kontoret"..??! Ser for meg et kontorlandskap med stive snipper og svarte skjørt, pent dandert oppi forvokste erteposer.. :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Hva er de fylt med, er det isoporkuler som i vanlige saccosekker? Er de faste? Vil hundene ligge i de? Tenkte på en slik til hunden, men er redd han ikke tør å komme seg opp på den :-) Den er veldig fast. Altfor fast, så jeg kommer til å ta ut en del kuler og fylle på igjen når den synker sammen etter en stund. Da holder den kanskje fasongen lenger også. Jeg har ikke studert innholdet, men det er kuler. Så da regner jeg med det er slike som er i vanlige saccosekker. Den skal være veldig enkel å holde ren. Bare tørke av med en fuktig klut. Trekket kan også tas veldig lett av og vaskes i vaskemaskinen, 0 Siter
henrikke71 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Fatboy er helt genialt, jeg kjøpte en til kjæresten min for et år siden, og problemet ble ikke hvem som skulle ha plass i sofaen, men hvem sin tur det var til å sitte i fatboyen. Veldig solidt betrekk, og masser av variasjonsmuligheter for hvordan man vil sitte/ligge. Anbefales på det sterkeste, det er hver krone verdt, så ikke bekymre deg om prisen. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Jeg ønsker meg en Fatboy original. Tror det må bli en svart en. Har brun skinnsofa, og da går det vel ikke med brun Fatboy? Den ser jo litt shiny ut i trekket? *vurdere* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Fatboy er helt genialt, jeg kjøpte en til kjæresten min for et år siden, og problemet ble ikke hvem som skulle ha plass i sofaen, men hvem sin tur det var til å sitte i fatboyen. Veldig solidt betrekk, og masser av variasjonsmuligheter for hvordan man vil sitte/ligge. Anbefales på det sterkeste, det er hver krone verdt, så ikke bekymre deg om prisen. Vi vurderer å kjøpe en når reclineren vår ryker. Ser god ut å sitte i ) Og veldig praktisk til tv-spill osv ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.