Gå til innhold

Har du Fatboy ("sacco")?

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225572329' post='4002579]

Jeg ønsker meg en Fatboy original. Tror det må bli en svart en. Har brun skinnsofa, og da går det vel ikke med brun Fatboy? Den ser jo litt shiny ut i trekket? *vurdere*

Jeg kjøpte rød, frisker opp skikkelig i stua!

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

16

• morsan

12

• Lotte :o)

10

• henrikke71

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

Jeg kunne også tenkt meg noe som frisker opp. Men spørs om jeg får medhold i annet enn svart :o(((

candyqueen_83
Skrevet

Vi har hundesenga i brunt, men den er jo ikke så stor. Kunne tenkt meg rød eller sand. Eller den ene marimekko. Rød og svart mønster.

Skrevet

Rødt passer ikke hos meg ---

Skrevet

Vi har hundesenga i brunt, men den er jo ikke så stor. Kunne tenkt meg rød eller sand. Eller den ene marimekko. Rød og svart mønster.

Er trekket skinnende, "blankt"? Ser slik ut på bildet av originalen...

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225573989' post='4002615]

Er trekket skinnende, "blankt"? Ser slik ut på bildet av originalen...

Det er litt skinnende ja.

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225574069' post='4002621]

Ok, takk :)

Men det er fint liksom. Ikke helt blankt på en måte.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg viste fargene til kjæresten min nå. Han syns det var finest med rød eller mørk grå. Og det synes jeg og.

Kan du se noe slitasje på deres ennå?

Skrevet

Men det er fint liksom. Ikke helt blankt på en måte.

Hmmm, da må jeg finne en forhandler i byen her. Kanskje det blir brunt her også. Svart blir kanskje for "hardt" til stua mi...

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225574286' post='4002629]

Hmmm, da må jeg finne en forhandler i byen her. Kanskje det blir brunt her også. Svart blir kanskje for "hardt" til stua mi...

Ja du må ta deg en tur :o)

Skrevet

Jeg viste fargene til kjæresten min nå. Han syns det var finest med rød eller mørk grå. Og det synes jeg og.

Kan du se noe slitasje på deres ennå?

ikke noe slitasje på vår som vi har hatt ett år, og vi har brukt den hver dag! ville gjerne hatt marimekkoen òg jeg da, men syns prisen var uhensiktmessig høy bare pga designet

candyqueen_83
Skrevet

ikke noe slitasje på vår som vi har hatt ett år, og vi har brukt den hver dag! ville gjerne hatt marimekkoen òg jeg da, men syns prisen var uhensiktmessig høy bare pga designet

Ja, jeg så ikke det med en gang. 1100 kr mer er den ikke verdt pga fargene.

Skrevet

Ja, jeg så ikke det med en gang. 1100 kr mer er den ikke verdt pga fargene.

nemlig! da kan man heller supplere med marimekkos saftkanne med tilhørende seks plastglass, billig og koselig nostalgi. husker ikke prisen nå, men mener jeg fikk hele settet for omkring 170 kr.

Skrevet

Fatboy er helt genialt, jeg kjøpte en til kjæresten min for et år siden, og problemet ble ikke hvem som skulle ha plass i sofaen, men hvem sin tur det var til å sitte i fatboyen. Veldig solidt betrekk, og masser av variasjonsmuligheter for hvordan man vil sitte/ligge. Anbefales på det sterkeste, det er hver krone verdt, så ikke bekymre deg om prisen.

Ah! Takk for svar:-) Blir nok Fatboy, ja.

Prisen har jeg forøvrig ikke bekymret meg over - mer om det er praktisk & greit og også lett å stue bort dersom det skulle trenges.:-)

Skrevet

"...passer på kontoret"..??! Ser for meg et kontorlandskap med stive snipper og svarte skjørt, pent dandert oppi forvokste erteposer.. :-)

;-) Ikke mye kontor der vi skal ha den, da;-)

Skrevet

Har du bestemt deg for farge? Vet du om noen av de store møbelkjedene tar inn Fatboy - evt om dette er en bestillingsvare?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225655230' post='4003545]

Har du bestemt deg for farge? Vet du om noen av de store møbelkjedene tar inn Fatboy - evt om dette er en bestillingsvare?

SÅ langt har jeg ikke kommet i vurderingene, altså:-) Men ettersom det står på hjemmesiden at de har et show room i Storgata i Oslo, trenger jeg ikke sjekke ut andre forselgere.

Vedr farge: Har lurt litt på rødt, men har kommet til at vi sikkert blir ganske fort lei dne fargen. Så mørkegrå er foreløpig mest aktuelt, mest fordi vi i TV-stua (der vi skal ha Fatboyen) har mrøkegrå sofa (med røde pynteputer...)

Gjest Elextra
Skrevet

Lurte et øyeblikk på om du vurderte å kjøpe Harley ;).

Tror ikke slik "sacco" kommer inn i vårt hjem, nei, selv om jeg ser behovet, slik du beskriver det.

Skrevet

Lurte et øyeblikk på om du vurderte å kjøpe Harley ;).

Tror ikke slik "sacco" kommer inn i vårt hjem, nei, selv om jeg ser behovet, slik du beskriver det.

Det er deilig å ha flere stuer:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...