Lotte :o) Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 SÅ langt har jeg ikke kommet i vurderingene, altså:-) Men ettersom det står på hjemmesiden at de har et show room i Storgata i Oslo, trenger jeg ikke sjekke ut andre forselgere. Vedr farge: Har lurt litt på rødt, men har kommet til at vi sikkert blir ganske fort lei dne fargen. Så mørkegrå er foreløpig mest aktuelt, mest fordi vi i TV-stua (der vi skal ha Fatboyen) har mrøkegrå sofa (med røde pynteputer...) Ok. Jeg har tenkt å ha den på stua, og her har vi brun sofa. Valget står i skrivende stund mellom brun, svart og mørkegrå. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225656425' post='4003566] Ok. Jeg har tenkt å ha den på stua, og her har vi brun sofa. Valget står i skrivende stund mellom brun, svart og mørkegrå. Jeg har brun doggielounge, og den brunfargen er veldig fin. Men om det blir kjedelig med samme farge som sofaen kan jo være. Svart blir kanskje litt hardt? Hvilke andre farger har du i stua? Hva med sand? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Det er deilig å ha flere stuer:-) Ja - helt enig - det har vi og. Leter for øyeblikket til en passe stor sofa til TV-stuen vår - en som er komfortabel og rommelig, men ikke for stor, og den må tåle en støyt og ikke være for dyr (mest til TV- og barnebruk). Og helst ikke stygg. Ikke lett! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Ja - helt enig - det har vi og. Leter for øyeblikket til en passe stor sofa til TV-stuen vår - en som er komfortabel og rommelig, men ikke for stor, og den må tåle en støyt og ikke være for dyr (mest til TV- og barnebruk). Og helst ikke stygg. Ikke lett! Leter for øyeblikket _etter_, skulle det stå, men det var vel ganske innlysende 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Jeg har brun doggielounge, og den brunfargen er veldig fin. Men om det blir kjedelig med samme farge som sofaen kan jo være. Svart blir kanskje litt hardt? Hvilke andre farger har du i stua? Hva med sand? Mørkt bord, mørkt tvmøbel, spisestua har mørkegrå stoltrekk. Sand blir litt tandert, vi har jo tre små barn ;p 0 Siter
henrikke71 Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225657417' post='4003598] Mørkt bord, mørkt tvmøbel, spisestua har mørkegrå stoltrekk. Sand blir litt tandert, vi har jo tre små barn ;p 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225657417' post='4003598] Mørkt bord, mørkt tvmøbel, spisestua har mørkegrå stoltrekk. Sand blir litt tandert, vi har jo tre små barn ;p Da hadde jeg tatt mørk grå ) Binder jo spisestua til stua. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Da hadde jeg tatt mørk grå ) Binder jo spisestua til stua. Ja, hvis det finnes et utvalg av farger i byen her, tar jeg med et trekk fra en stol, og trekket til en sofapuff og ser hva som blir best. 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Jeg har sett på dem og funnet ut at de ruver vel så mye som en stol (stressless), så derfor dropper vi dem. Stua vår er bare 30kvaderat og full nok av møbler. Men de ser jo kjempedeilige ut 0 Siter
Gjest det var min smak Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Hmm første gang jeg ser den, og den falt ikke i smak hos meg. 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Hmm første gang jeg ser den, og den falt ikke i smak hos meg. den er ikke ment som dekorelement, heller;-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 den er ikke ment som dekorelement, heller;-) åjoda, vår fatboy er dekorativ den, hvertfall i mine øyne, har noe rødt og mest enkle former hjemme hos oss, og til det passer rød fatboy helt perfekt 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 åjoda, vår fatboy er dekorativ den, hvertfall i mine øyne, har noe rødt og mest enkle former hjemme hos oss, og til det passer rød fatboy helt perfekt Ja, aldri en ulempe at den gjør seg godt, men grunnen til å anskaffe en slik en er ikke for å pynte opp, men for at det skal være praktisk. Slik som det er nå, så drar ungene her ut på gulvet alle mulige puter og tepper for å sitte på dem, så en slik sekk vil uansett se bedre ut enn det rotet som er der nå til tider;-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Ja, aldri en ulempe at den gjør seg godt, men grunnen til å anskaffe en slik en er ikke for å pynte opp, men for at det skal være praktisk. Slik som det er nå, så drar ungene her ut på gulvet alle mulige puter og tepper for å sitte på dem, så en slik sekk vil uansett se bedre ut enn det rotet som er der nå til tider;-) Jeg syns jo at Fatboy er genial fordi den nettopp er BÅDE dekorativ og praktisk, beste kjøp i fjor, etter den nye komfyren, uten tvil 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Jeg syns jo at Fatboy er genial fordi den nettopp er BÅDE dekorativ og praktisk, beste kjøp i fjor, etter den nye komfyren, uten tvil Godt å høre:-) Det er nok bare et tidsspørsmål før vi anskaffer en:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.