Gå til innhold

Har du barnetegninger på kontoret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fine!

Har noen barnetegninger hengende, men pleier vel ærlig talt å legge dem i skuffen. Er ikke alltid så pent med digre fingermalingsbiler av ugjenkjennelige ting hengende når det kommer folk dit.

Skrevet

Flirer feil på meg! :D

Ja, jeg lo godt av en del av de kommentarene. Ikke akkurat verken vanlig eller PK å snakke slik om barnetegninger;-)

Skrevet

Det der fant jeg ikke morsomt i det hele tatt! Synes ikke det var noe humor i de kommentarene...

Ja, jeg har barnetegninger på kontoret mitt :-)

Skrevet

Var det ment å være morsomt?

Eller bare drite ut barna som hadde tegnet?

Ser ikke helt verken humoren eller poenget i disse sidene, jeg...

Skrevet

Var det ment å være morsomt?

Eller bare drite ut barna som hadde tegnet?

Ser ikke helt verken humoren eller poenget i disse sidene, jeg...

Humor er så mangt, og det at du ikke synes dette er morsomt er fair enough, og det er ingen grunn til å prøve å overbevise deg om det motsatte:-)

Men ettersom du spør om det er meningen å drite ut barna, ville jeg bare kommentere:

Jeg tror ikke at det er det som er meningen - jeg tolker ihvertfall ikke denne siden slik.

Jeg tolker det mer som at man tuller med det at voksne ofte slår henda sammen i begeistring pg skryter uhemmet av små barns tegninger, nettopp fordi vi tar med i vurderingen barnets alder (en sammenligning med voksne kunstnere er selvsagt helt absurd), og i tillegg tar vi hensyn til barnets selvtillitt (og f eks unngår å korrigere barnet ved å si at "men egg har jo ikke ører, da!")

Derfor blir denne siden for meg både temmelig absurd og befriende politisk ukorrekt.

Den har noe ved seg som minner om min da ca 3,5 år gamle sønn som så helt sjokkert ut over at jeg og tanten hans drev og skrøt av hans babykusine som var "såååå stor" og strakte armene i været på babyers vis.

HAN var jo mye større, så var det noe å skryte av at hun kunne strekke de bittesmå armene i været, liksom?? For ikke å snakke om alt det flotte som han kunne som ikke hun kunne, slik som å snakke, synge, løpe, hoppe, hinke, tegne etc etc.

Litt slik blir disse kommentarene på den siden også - som om de blir gitt av en voksen som mentalt er som en 3-4-åring som ikke skjønner hvorfor man kan bli begeistret for noe disse tegningene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...