Gå til innhold

Den store reisen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var bare at de glemte å fritere den. Da smaker det godt ;o)

AneM1365380603
Skrevet

Det var bare at de glemte å fritere den. Da smaker det godt ;o)

Dorthe ;-((

Jeg kommer ikke til å spise på en stund. Bare tanken på den larven gjør meg kvalm.

Skrevet

Han sa det, og at det var NRK som hadde instruert denne scenen. Alsos er en herlig familie, og det samme gjelder familien fra Horten, synes jeg. Trønderfamilien er også ok, bortsett fra Karin. Hun er vel den eneste som har oppført seg på en måte som ikke er noe hyggelig å se på.

Men jeg tror nok at det vanskeligste må være å være i Afrika. Det ser så tørt og varmt ut, mens de andre stedene er frodige og folk er generelt livligere og hyggeligere:-)

Jeg tror det er verst i Indonesia. Så fuktig og varmt og midt i regntida

Skrevet

Dorthe ;-((

Jeg kommer ikke til å spise på en stund. Bare tanken på den larven gjør meg kvalm.

Hehe, jeg spiste friterte insekter i sommer jeg. Det er sant, det er snacks :o)

Skrevet

Mine barn liker også programmet godt. Jeg synes det er greit å se at de reagerer på at de norske har oppført seg litt uhøflig ved et par anledninger.

Jepp, samme her. De liker ikke mammaen i den trønder familien som er i Namibia...Det virker rett og slett som om de blir litt flau på deres vegne..

AneM1365380603
Skrevet

Hehe, jeg spiste friterte insekter i sommer jeg. Det er sant, det er snacks :o)

''Hehe, jeg spiste friterte insekter i sommer jeg. Det er sant, det er snacks :o)''

Dorthe da... He he. Jeg sendte forresten mail til deg for mange dager siden ;(

Skrevet

Tannlegen sa jo i ettertid at han aldri har med seg utstyr på ferier, men han fikk beskjed om å si det under opptak.

Sjarmerende familie forresten, disse fra Lofoten.

Ja de er mine/våre favoritter:o)

Skrevet

''Hehe, jeg spiste friterte insekter i sommer jeg. Det er sant, det er snacks :o)''

Dorthe da... He he. Jeg sendte forresten mail til deg for mange dager siden ;(

Den har jeg ikke sett. Du skal få den andre mailadressen min, jeg har masse tull med hotmail, må snart lage meg en ny

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...