Gjest Geir Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Støvsuger du under sofaen? Eg MÅ alltid støvsuge under sofaen, og løfter da sofaen (på ene siden) med ei hånd mens eg støvsuger med den andre hånda og da kan du ta deg faen på at støvsugeren hekter seg fast i ett eller anna slik at ledningen detter ut. Forbanna irriterende egentlig, men eg kan jo ikkje feste sofaen i veggen eller i taket, akkurat...? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Gjør ikke det hver gang. Men innimellom skyver jeg sofaene fremover og støvsuger det jeg rekker frem til ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Når jeg støvsuger tar jeg også under sofaen. Det er egentlig en stor jobb i og med at ungene slenger fra seg leker og hårstrikk overalt. Ryddingen i forkant er den største jobben. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Har du vegg-til-vegg-teppe på gulvet? Hvis ikke, så tørrmopp under sofaen istedet! Tørrmopping er hundre ganger mer effektivt enn støvsuging! Jeg har ingen tepper på gulvene i huset (ikke engang under sofaen), så jeg drar fram sofaen en gang i uka og mopper der før jeg setter den på plass igjen 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Har du vegg-til-vegg-teppe på gulvet? Hvis ikke, så tørrmopp under sofaen istedet! Tørrmopping er hundre ganger mer effektivt enn støvsuging! Jeg har ingen tepper på gulvene i huset (ikke engang under sofaen), så jeg drar fram sofaen en gang i uka og mopper der før jeg setter den på plass igjen Hva er tørrmopping? Eg har ett lite teppe under stuebordet, det er alt. Parkett på gulvet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Jeg drar frem sofaene innimellom støvsuger under dem ja. Huttetu så mye rart som samler seg under der! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Jeg drar frem sofaene innimellom støvsuger under dem ja. Huttetu så mye rart som samler seg under der! Ja det er sandt, og nedi sofaen havner alle peanøttene og hårstrikkene og en BH i ny og ne. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Når jeg støvsuger tar jeg også under sofaen. Det er egentlig en stor jobb i og med at ungene slenger fra seg leker og hårstrikk overalt. Ryddingen i forkant er den største jobben. Ryddinga må taes først ja, sjøl om risikoen for at det skal havne verdifulle gjennstander der er relativt liten her i huset. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Gjør ikke det hver gang. Men innimellom skyver jeg sofaene fremover og støvsuger det jeg rekker frem til ) Fy deg, du må ta alt vett du tenk på allergikerne. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Fy deg, du må ta alt vett du tenk på allergikerne. Heldigvis ingen allergikere her ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Hva er tørrmopping? Eg har ett lite teppe under stuebordet, det er alt. Parkett på gulvet. Langkost med tørrmoppklut nederst ;-) Du slipper å bruke vann og såpe (noe som bare gjør gulvene mer mottagelige for skitt). Tørrmoppene avgir statisk elektrisitet (eller no'sånt...) og støvet festes derfor lett til kluten. Før brukte jeg tørrmopp fra dagligvarebutikkene. Brukte Jif sin og var ganske fornøyd med den. Nå bruker jeg den fra Enjo, og den er helt super! www.enjo.no 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Ja det er sandt, og nedi sofaen havner alle peanøttene og hårstrikkene og en BH i ny og ne. *LOL* Ikke prøv å skryte på deg noe, nå! ;-) Det er kanskje sønnen som har hatt damebesøk, hehe?! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Langkost med tørrmoppklut nederst ;-) Du slipper å bruke vann og såpe (noe som bare gjør gulvene mer mottagelige for skitt). Tørrmoppene avgir statisk elektrisitet (eller no'sånt...) og støvet festes derfor lett til kluten. Før brukte jeg tørrmopp fra dagligvarebutikkene. Brukte Jif sin og var ganske fornøyd med den. Nå bruker jeg den fra Enjo, og den er helt super! www.enjo.no Ka skal eg gjøre med løvvangen da? :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225575769' post='4002661] *LOL* Ikke prøv å skryte på deg noe, nå! ;-) Det er kanskje sønnen som har hatt damebesøk, hehe?! Ok. Det var litt overdrevet...:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Ok. Det var litt overdrevet...:-) Ja, staker vel ikke kvinns på sofa'n? Sånt gjøres på et rent og pent soverom, med lekkert sengetøy og romantisk belysning (levende lys). "Avalon" som bakgrunnsmusikk er også påkrevet - den låta er kåret til verdens beste kline(les:pule)låt ;-) Avalon: Nå sitter vi bare å venter på at morsan skal legge ut noen linker til vilt danderte soverom, hehe! ;D 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225576835' post='4002692] Ja, staker vel ikke kvinns på sofa'n? Sånt gjøres på et rent og pent soverom, med lekkert sengetøy og romantisk belysning (levende lys). "Avalon" som bakgrunnsmusikk er også påkrevet - den låta er kåret til verdens beste kline(les:pule)låt ;-) Avalon: Nå sitter vi bare å venter på at morsan skal legge ut noen linker til vilt danderte soverom, hehe! ;D Da vet du hva du _ikke_ skal spille julaften Fin låt forresten. Spiller den nå 0 Siter
mrxx Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225576835' post='4002692] Ja, staker vel ikke kvinns på sofa'n? Sånt gjøres på et rent og pent soverom, med lekkert sengetøy og romantisk belysning (levende lys). "Avalon" som bakgrunnsmusikk er også påkrevet - den låta er kåret til verdens beste kline(les:pule)låt ;-) Avalon: Nå sitter vi bare å venter på at morsan skal legge ut noen linker til vilt danderte soverom, hehe! ;D Du er klar som ett egg. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Da vet du hva du _ikke_ skal spille julaften Fin låt forresten. Spiller den nå *haha* Ribbe + Avalon og despo Lotte? OMG! Spiller Jealous Guy nå. Slave to love, straks.... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Du er klar som ett egg. Kommer du snart? ;o) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225577310' post='4002703] *haha* Ribbe + Avalon og despo Lotte? OMG! Spiller Jealous Guy nå. Slave to love, straks.... ''*haha* Ribbe + Avalon og despo Lotte? OMG!'' Du glemte din utfordrende nissedrakt Jeg økte volumet litt på låta du linket til, men den gjorde intet inntrykk på mannen min. Han står med drillen i hånden og kjører på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.