Gå til innhold

FU: Husmorspørsmål

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

19

• AneM1365380603

9

• morsan

7

• mrxx

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Haha! Lenge siden siste nyp, så den er vel nedstøva ;O) Lol

*he he*

Skrevet

''Ja, staker vel ikke kvinns på sofa'n? ''

Hvaforrno?!! Har man blitt småborgerlig der oppe i Tånnhjem, nu?

Jeg tenkte at romantikken, eller hva du ville kalle det, ville ta seg opp litt under de rette forholdene ;o)

Men man knuller selvfølgelig overalt, på sikt *s*

Skrevet

Jeg har samme problemet. Og jeg MÅ støvsuge under sofaen, hvis ikke tør jeg ikke tenke på hvordan det ser ut under der, og jeg blir redd for å bli tatt av støvmonsteret når jeg sitter og slapper av i sofaen etter dagens dont.

Skrevet

Jeg støvsuger under sofaen når jeg føler for det, og det er ikke hver eneste gang jeg støvsuger.

Jeg synes det er enda mer irriterende at det er ledning på støvsuger'n jeg, blir jo bare rot!

Skrevet

Ja, jeg støvsuger under sofaen hver dag...

Men så trenger ikke jeg flytte eller løtfe den, som støvsugeren går greit under :0)

Skrevet

Ja, jeg støvsuger under sofaen hver dag...

Men så trenger ikke jeg flytte eller løtfe den, som støvsugeren går greit under :0)

En sånn sofa skal eg kjøpe meg neste gang, det skal bli det første eg sjekker.

Skrevet

En sånn sofa skal eg kjøpe meg neste gang, det skal bli det første eg sjekker.

Hehe, ja enten må den være høy nok, eller helt lav. Så man ikke ser drittet under der! Hehe! ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...