Lotte :o) Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Syns egentlig denne videoen er ganske forklarende sånn sett. Enig 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Heart var helt klart det beste, her var min favoritt 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Nei nå blander du hummer & kanari. Eg er ikkje noen Zappa ekspert, og tar sjelden hardt i (he.he..) men eg mener Zappa talte mer til hodet mens Abbado (stillhetens mester) taler til hjertene. Ps! Litt vel svulstig & klissete den siste der, men shit au. Mulig du har rett, og det blir jo som du sier litt hummer og kanari. :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 *he he* enig! Har aldri vært noen puddelfantast når det gjelder _mennesker_. (Men hunderasen derimot...*S*) ''(Men hunderasen derimot...*S*)'' Nå står jeg sikkert i fare for å tråkke i salaten, men puddel er ikke _hund_. I følge min store helt Frank Zappa var puddelen en av to store feil Gud begikk. :-O Hva den andre var husker jeg ikke... 0 Siter
Gjest uttu Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Oh my, jeg elsker den sangen! *mimre* Også elsker du ris? 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 ''(Men hunderasen derimot...*S*)'' Nå står jeg sikkert i fare for å tråkke i salaten, men puddel er ikke _hund_. I følge min store helt Frank Zappa var puddelen en av to store feil Gud begikk. :-O Hva den andre var husker jeg ikke... Sånn sier bare den som ikke har hatt æren av å eie én:-) Det er ikke for ingenting at disse hundene brukes på sirkus osv - de er mye mer intelligente enn de fleste andre bikkjer. :-) Og dessuten så røyter den ikke - utrolig praktisk:-) Dessuten er Zappa dævv, så han tells ikke;-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Også elsker du ris? gjør jeg? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Sånn sier bare den som ikke har hatt æren av å eie én:-) Det er ikke for ingenting at disse hundene brukes på sirkus osv - de er mye mer intelligente enn de fleste andre bikkjer. :-) Og dessuten så røyter den ikke - utrolig praktisk:-) Dessuten er Zappa dævv, så han tells ikke;-) ''Dessuten er Zappa dævv, så han tells ikke;-)'' :-D Mange som er dævve som har sagt mye klokt man skal ta innover seg, vett'u. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 ''Dessuten er Zappa dævv, så han tells ikke;-)'' :-D Mange som er dævve som har sagt mye klokt man skal ta innover seg, vett'u. :-) Joa, både Karl Marx og Jesus har hatt sine poenger;-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Ja, vi hadde nok krøpe inn på nittitallet når denne kom, men mange gode minner fra denne tiden også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.