Gå til innhold

Hvordan dusjer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville heller brukt dem i slutten av perioden når det blør minst tror jeg, det er jo da man er i fare for å tørke ut slimhinnen?

Det har jeg ikke tenkt på.... Jeg blør såpass lite, at jeg kan ikke bruke tamong (nå holdt jeg på å skrive kondom!!!!) mer enn 2, maks 3 dager.

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

8

• candyqueen_83

6

• morsan

3

• Mary Poppins

3

Skrevet

Jeg liker best å ligge i badekar, så dusjer sjelden.

Men vasker meg fra topp til hver gang ja :0)

Skrevet

Ja, dere må unnskylde at jeg blander meg i deres private dusjeseanser, men jeg fikk behov for å si at jeg ikke bruker såpe på kroppen, annet enn lactasyd nedentil. Og faktisk hadde jeg en god virkning av å bruke lactasyd i håret en periode også. Men her er jeg ellers nødt til å kjøpe de dyre sjampoene hos frisøren, tåler ikke pantene og elseve og alt det der, håret faller bare av...

nei, det var egentlig ment sånn genrelt, om dusjing,ikke rettet mot noen spesifik:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225664004' post='4003740]

Ok, og det vil si?

Ca 40 kr for en pakke med 8.

Skrevet

Det har jeg ikke tenkt på.... Jeg blør såpass lite, at jeg kan ikke bruke tamong (nå holdt jeg på å skrive kondom!!!!) mer enn 2, maks 3 dager.

Heldige du.. Det siste året har jeg slitt med blødningsforstyrrelser, som betyr småblødninger i 6-8 dager før mensen setter inn, og den varer 6 dager på toppen av det. I tillegg er syklusen redusert ned til 21-22 dager, så det er ikke mange dager fri før det begynner påan igjen. Og i de dagene har jeg gjerne sopp..

Det er et skikkelig herk, men gynekologen finner ikke noe galt....... Ikke tåler jeg hormoner heller, reddes bare av blødningsregulerende medikamenter..

Jaja, der fikk du en hel klagetale, gitt! Ikke meningen, bare ville si du var heldig ;o)

Skrevet

Heldige du.. Det siste året har jeg slitt med blødningsforstyrrelser, som betyr småblødninger i 6-8 dager før mensen setter inn, og den varer 6 dager på toppen av det. I tillegg er syklusen redusert ned til 21-22 dager, så det er ikke mange dager fri før det begynner påan igjen. Og i de dagene har jeg gjerne sopp..

Det er et skikkelig herk, men gynekologen finner ikke noe galt....... Ikke tåler jeg hormoner heller, reddes bare av blødningsregulerende medikamenter..

Jaja, der fikk du en hel klagetale, gitt! Ikke meningen, bare ville si du var heldig ;o)

Prøv Ellen! Og si i fra om det hjelper :-)

Sopp er noe herk! Jeg fikk til og med eksem som komplikasjon av soppen i fjor høst. Holdt på å klø med fordervert - og måtte til med en hestekur - på resept fra legen :-(

Skrevet

Først så koser jeg meg under varmt vann en stund og så skrur jeg av vannet. Deretter såper jeg inne hele kroppen. Vasker føttene veldig godt og også mellom tærene. Føttene må skrubbes og fysj og fysj til dere som dropper føttene. De blir ikke rene av å få litt såpevann på seg.

Skrevet

Prøv Ellen! Og si i fra om det hjelper :-)

Sopp er noe herk! Jeg fikk til og med eksem som komplikasjon av soppen i fjor høst. Holdt på å klø med fordervert - og måtte til med en hestekur - på resept fra legen :-(

Jeg tror jeg skal gi henne en sjanse ;-)

Gjest voksen dame voksen dame
Skrevet

bruker du shampo i underlivet? Ville jeg ikke gjort, altfor høy pH. Kun Asan, Lactacyd el.l. Ellers kan du lett få sopp. (Om jeg ikke misforsto deg!)

jeg bruker alltid shampoo i underlivet og har aldri hatt sopp, så ikke alle reagerer på det

Gjest voksen dame voksen dame
Skrevet

vask mellom tærne også... :-)

Skrevet

jeg bruker alltid shampoo i underlivet og har aldri hatt sopp, så ikke alle reagerer på det

Det har jeg da heller ikke sagt at alle gjør.. :-)

Gjest Astroide
Skrevet

''tørker over hele kroppen med såpe'' Hva betyr det, at du 'tørker' inn med såpe?

Bruker klut. :-)

Gjest dusjdama
Skrevet

Går inn i dusjen, skrur på vannet, står under dusjen til jeg blir våt.

Skrur av vannet, sjamponerer håret, skyller, skrur av vannet, sjamponerer igjen, skyller, skrur av vannet, tar i balsam.

Skyller underlivet, skrur av vannet, vasker meg nedentil med underlivssåpe, skyller, skrur av vannet.

Tar dusjsåpe på en "puff", lager skum, vasker under armene med "puffen", vasker resten av overkroppen, skyller.

Skyller ut balsamen, vasker ansiktet med ansiktsvask, skyller, så tar jeg en grundig skyll over hele kroppen til slutt for å få vekk evt. såperester.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...