Gå til innhold

konfirmasjon

Gjest finnerikkenickname

Anbefalte innlegg

Skrevet

*S*

Jeg har faktisk vurdert å få sydd meg en duk der "hoveddelen" er speilfløyel og så har den brede kanter i mer "etnisk"/"marrokansk" stil. ;-)

Lurt ;-))

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Lillemus

6

• Lotte :o)

6

• plommeblomst

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg hadde nok blitt stum om jeg hadde kommet i hvilket som helst selskap (bortsett fra karneval el. halloween) og de hadde hatt svart bordduk...

Skrevet

Jeg er egentlig ganske overraska over at så mange er skeptiske til svart duk ;-)

I et rom som er forholdsvis minimalistisk ellers, så blir det kjempestilig med svart duk og knallfarger til! Jeg tipper de fleste ungdommer vil synes det også, så go for it ;-)

(og drit oppi de "gamle kjerringene" her inne ;-P) *erte på seg folk*

Jeg er helt enig med deg :) Bruker man fantasien og gjør litt ut av duken så kan det bli riktig så kult!!!

Skrevet

Jeg hadde nok blitt stum om jeg hadde kommet i hvilket som helst selskap (bortsett fra karneval el. halloween) og de hadde hatt svart bordduk...

Det gir jo rom for at alle de andre kan komme til ordet! *hoho* ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225632330' post='4003289]

*Hehe* Jeg pleier da ikke å prate så mye!

Skrevet

Svart duk kan da fungere fint, kommer vel an på hvordan resten av dekorasjonen ser ut. Men nervøs fløyel trodde jeg ikke noe brukte mere...ikke pent:(

Annonse

Skrevet

*Hehe* Jeg pleier da ikke å prate så mye!

Gjør du ikke? Du er nå ikke av den sorten som man haler ordene ut av?! Jeg er ei skravlebøtte, men jeg har da late øyeblikk også ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225632330' post='4003289]

*hi hi*

Skrevet

*hi hi*

*gliser* Lillemus er dog ikke heeelt enig *s*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225633194' post='4003302]

*gliser* Lillemus er dog ikke heeelt enig *s*

Gjø'kke no! ;-) Artig kommentar lell:-)

Skrevet

Gjø'kke no! ;-) Artig kommentar lell:-)

Lell? Læll! *s*

Annonse

Skrevet

Jeg er helt enig med deg :) Bruker man fantasien og gjør litt ut av duken så kan det bli riktig så kult!!!

Bra!!! Begynte å tro jeg var nesten helt alene her ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

''Jeg hadde nok blitt stum om jeg hadde kommet i hvilket som helst selskap (bortsett fra karneval el. halloween) og de hadde hatt svart bordduk...''

Hehe, hvorfor det? Synes uttalelsen sier aller mest om deg! :D

Det kan være kjempefint med sort duk, men synes ikke det passer ved formelle anledninger à la bryllup, komfirmasjon eller dåp.

Skrevet

Jeg har heldigvis bare løsslupne fester ;-P

Går det an å bruke slik duk på julaften da? Jeg brukte det ifjor. Kjempestilig med sort duk, hvite tallerkner, sølbestikk, vinglass med svart stett (og jeg tror jeg hadde røde servietter?).

*vil bruke svart duk kommende jul også* ;-P

Dessverre ser vi oss nå nødt til å nedlegge veto mot din bruk av svart duk på julaften! Hvordan skal det gå med dine barns sosialisering inn i den norske kulturarven?!?!?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225633072' post='4003299]

Gjør du ikke? Du er nå ikke av den sorten som man haler ordene ut av?! Jeg er ei skravlebøtte, men jeg har da late øyeblikk også ;o)

''Du er nå ikke av den sorten som man haler ordene ut av?!''

Kommer helt an på settingen og hvem jeg snakker med. :o) Men jeg er ikke av den aller verste tause sorten da.

Skrevet

''Jeg hadde nok blitt stum om jeg hadde kommet i hvilket som helst selskap (bortsett fra karneval el. halloween) og de hadde hatt svart bordduk...''

Hehe, hvorfor det? Synes uttalelsen sier aller mest om deg! :D

Det kan være kjempefint med sort duk, men synes ikke det passer ved formelle anledninger à la bryllup, komfirmasjon eller dåp.

''Hehe, hvorfor det? Synes uttalelsen sier aller mest om deg! :D''

Det gjør det sikkert. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

''Hehe, hvorfor det? Synes uttalelsen sier aller mest om deg! :D''

Det gjør det sikkert. :o)

Var ikke vondt ment, altså, kanskje litt feil ordvalg der. Men smaken din er nok temmelig ulik min! :P.

Skrevet

Dessverre ser vi oss nå nødt til å nedlegge veto mot din bruk av svart duk på julaften! Hvordan skal det gå med dine barns sosialisering inn i den norske kulturarven?!?!?

Jeg mener det er uhyre viktig at barna fra tidlig alder får vite at hvitt og svart er like mye verd! Basta!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...