Lotte :o) Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 ''Du er nå ikke av den sorten som man haler ordene ut av?!'' Kommer helt an på settingen og hvem jeg snakker med. ) Men jeg er ikke av den aller verste tause sorten da. Du er m.a.o. ikke Birgitte Seyffarth ;o) 0 Siter
frosken Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Jeg mener det er uhyre viktig at barna fra tidlig alder får vite at hvitt og svart er like mye verd! Basta! Men hva med rødt, grønt og blått??? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Men hva med rødt, grønt og blått??? Nei, huff..passer ikke hos oss ..... Når jeg har trukket om spisestuemøblene, så skal rødt kunne passe (bare i jula ;-)) 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225648740' post='4003467] Du er m.a.o. ikke Birgitte Seyffarth ;o) *Hehe* På _ingen_ måte! ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Var ikke vondt ment, altså, kanskje litt feil ordvalg der. Men smaken din er nok temmelig ulik min! . Jeg tok meg overhodet ikke nær av det altså! ))) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Jeg tok meg overhodet ikke nær av det altså! ))) Hehe :-) Neida, men greit å få presisert likevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.