Gå til innhold

EU godkjent

Anbefalte innlegg

Gjest OOOPPPPPS
Skrevet

Hva skjer vist bilen ikke er eu godkjent til fristen går ut?

Skrevet

Da kommer de og skrur av nummerplata. Sannsynligvis ikke med en gang, så kom deg av gårde og få en EU-godkjenning med en gang.

Skrevet

Du får purring med ny frist, det skjer ikke så mye i første omgang, men etter hvert blir det begjæring om avskilting og blir du stoppet av politiet da så ryker skiltene.

Men ta kontakt og be om utsettelse en liten stund.

Skrevet

Det kommer an på kor lang tid over fristen det har gått.

Gikk fristen ut i oktober så vil du få ett brev fra Biltilsynet med ny frist ut november, etter det blir det verre.

Gjest OOOPPPPPS
Skrevet

Det kommer an på kor lang tid over fristen det har gått.

Gikk fristen ut i oktober så vil du få ett brev fra Biltilsynet med ny frist ut november, etter det blir det verre.

Fristen var 1 November

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Det skjer ingen verdens ting - du får automatisk en måneds utsettelse før det skjer noe som helst.

Men etter den måneden går det ut avskiltningsbegjæring på bilen din så det er smart å få det i orden ila denne måneden.

Skrevet

Fristen var 1 November

Da får du ny frist og bilen må godkjennes innen utgangen av november, altså èn mnd. ekstra.

Bestill time for EU kontroll hos NAF, de har ingenting å tjene på å "finne på feil" slik som bilverkstedene kan gjøre, er du ikkje melem så tror eg det koster Kr.580.-

Gjest OOOPPPPPS
Skrevet

Da får du ny frist og bilen må godkjennes innen utgangen av november, altså èn mnd. ekstra.

Bestill time for EU kontroll hos NAF, de har ingenting å tjene på å "finne på feil" slik som bilverkstedene kan gjøre, er du ikkje melem så tror eg det koster Kr.580.-

Har hatt den i på naf.Feilene ble flere og dyrere enn jeg regnet med så derfor jeg ikke fikk den godkjent i rett tid.Må skrape sammen mere penger først :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...