Gå til innhold

Flere som ikke får logget seg på msn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom inn på msn uten problemer.

Det var jo rart.. jeg kommer fortsatt ikke inn jeg.. hva kan det komme av da tro?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det var jo rart.. jeg kommer fortsatt ikke inn jeg.. hva kan det komme av da tro?

Kom inn på første forsøk her nå nettopp.

Skrevet

Jeg prøvde på den andre pc'en min nå og der kom jeg inn men ikke på laptopen. Jeg har aldri hatt noen problemer før og jeg har heller ikke endret på noen instillinger..vet du hva det kan komme av?

Skrevet

Det var visst noen internett instillinger som hadde endret seg men nå er det fikset :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg prøvde på den andre pc'en min nå og der kom jeg inn men ikke på laptopen. Jeg har aldri hatt noen problemer før og jeg har heller ikke endret på noen instillinger..vet du hva det kan komme av?

Aner ikke. Regner med du har prøvd en reboot uten at det kom seg på mirakuløst vis?

Skrevet

Det er fordi ingen vil prate med deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...