AneM1365380603 Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Jeg kom inn på msn uten problemer. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Jeg kom inn på msn uten problemer. Det var jo rart.. jeg kommer fortsatt ikke inn jeg.. hva kan det komme av da tro? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Det var jo rart.. jeg kommer fortsatt ikke inn jeg.. hva kan det komme av da tro? Kom inn på første forsøk her nå nettopp. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Kom inn på første forsøk her nå nettopp. Jeg prøvde på den andre pc'en min nå og der kom jeg inn men ikke på laptopen. Jeg har aldri hatt noen problemer før og jeg har heller ikke endret på noen instillinger..vet du hva det kan komme av? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Kom inn på første forsøk her nå nettopp. Det var visst noen internett instillinger som hadde endret seg men nå er det fikset 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Jeg prøvde på den andre pc'en min nå og der kom jeg inn men ikke på laptopen. Jeg har aldri hatt noen problemer før og jeg har heller ikke endret på noen instillinger..vet du hva det kan komme av? Aner ikke. Regner med du har prøvd en reboot uten at det kom seg på mirakuløst vis? 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Det var jo rart.. jeg kommer fortsatt ikke inn jeg.. hva kan det komme av da tro? Det er fordi ingen vil prate med deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.