tonie Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Det står det på forsiden i nettavisen. _Alle_ speil er livsfarlige hvis sollyset treffer dem, det trodde jeg virkelig at folk visste. http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article2340919.ece 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Blir stadig mer imponert over alt det "nye" de klarer å forske seg frem til om dagen... Og dette brukes det penger på:-) 0 Siter
Gjest Mistet alt en gang Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Jeg trodde også folk generellt var litt obs på dette. Gjelder jo speil og knuste glass ol Jeg er selv veldig obs på at alle speil skal ligge med glasset ned ol Mulig jeg er litt påpasselig fordi jeg har hatt brannødeleggelser selv på livet 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Artikkelen tyder jo på at ikke alle visste dette, og selv dem av oss som visste det fra før har ikke vondt av en påminnelse, så det er fint at avisen skriver om dette. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Ingen bombe. Kjenner noen som fikk svimerker i bordet etter at sola hadde skint gjennom en glassmugge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.