Gå til innhold

Spiste i senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser du i senga?

Det er jo ikke noe sjakktrekk sånn egentlig, blir jo litt smuler uansett om man er forsiktig.

Synes det er kjempedigg å spise i senga i helgene hvis jeg er skikkelig sliten, se på TV der og bare kule'n.

Skrevet

Ikke nå lenger. Var "forpliktet" tidligere da det ble servert mat på senga på mors/farsdager

Skrevet

Ikke nå lenger. Var "forpliktet" tidligere da det ble servert mat på senga på mors/farsdager

Ja, er jo ikke så lurt. Noen ganger er det likevel godt å bare kaste seg på senga med en god film og litt mat og bare slappe helt av. Men er jo lurest å spiste ved spisebordet ja!

Skrevet

Nei, det liker jeg ikke. Liker ikke å se på TV i senga heller. Hvis jeg trenger hvile så hviler jeg fullstendig.

Hvordan er det u hvile ufullstendig egentlig? Skoa på og halve kroppen utenfor? Hehe!

Skrevet

Av og til, men veldig sjelden.

Det skjer at eg "sløver han" på senga med dol, sjokkis og cola.

Skrevet

Av og til, men veldig sjelden.

Det skjer at eg "sløver han" på senga med dol, sjokkis og cola.

Mmmmmm!

Skrevet

Spiser aldri i senga, har ikke muligjet til TV og PC fra senga heller.

Har sett YV liggende i senga et par ganger på hotel.

Skrevet

Joda, jeg både spiser, er på laptop og ser på tv i senga

Skrevet

Får jo ikke noe hvile om du skal ligge å se på Hotell Cæsar eller hva nå du liker å se på samt smise hva nå du liker å spise... krever energi å følge med på de intrikate relasjonene på "Hotellet", og hvis du skal spise må du anstrenge deg for å ikke grise nugatti eller cornflakes med melk ut over der du skal ligge å sove når kvelden kommer....

Kroppen får jo hvile selv om du ikke hviler hue

Skrevet

Ja, det hender. Noen ganger tar jeg med meg dataen, litt mat og godis, så benker jeg meg i sengen hele kvelden. Deilig :0)

Skrevet

Ja, det hender. Noen ganger tar jeg med meg dataen, litt mat og godis, så benker jeg meg i sengen hele kvelden. Deilig :0)

Ja, er det ikke godt? Når man har fri, er alt lov :-)

Skrevet

Joda, jeg både spiser, er på laptop og ser på tv i senga

Mmmmm, godt!

Skrevet

Kroppen får jo hvile selv om du ikke hviler hue

Verre hvis man bare hviler hue og ikke kroppen, altså hvis man står på hodet i senga med bena rett opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...