Jølsen Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Spiser du i senga? Det er jo ikke noe sjakktrekk sånn egentlig, blir jo litt smuler uansett om man er forsiktig. Synes det er kjempedigg å spise i senga i helgene hvis jeg er skikkelig sliten, se på TV der og bare kule'n. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Ikke nå lenger. Var "forpliktet" tidligere da det ble servert mat på senga på mors/farsdager 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Ikke nå lenger. Var "forpliktet" tidligere da det ble servert mat på senga på mors/farsdager Ja, er jo ikke så lurt. Noen ganger er det likevel godt å bare kaste seg på senga med en god film og litt mat og bare slappe helt av. Men er jo lurest å spiste ved spisebordet ja! 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Nei, det liker jeg ikke. Liker ikke å se på TV i senga heller. Hvis jeg trenger hvile så hviler jeg fullstendig. Hvordan er det u hvile ufullstendig egentlig? Skoa på og halve kroppen utenfor? Hehe! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Av og til, men veldig sjelden. Det skjer at eg "sløver han" på senga med dol, sjokkis og cola. 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Av og til, men veldig sjelden. Det skjer at eg "sløver han" på senga med dol, sjokkis og cola. Mmmmmm! 0 Siter
fresja Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Spiser aldri i senga, har ikke muligjet til TV og PC fra senga heller. Har sett YV liggende i senga et par ganger på hotel. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Joda, jeg både spiser, er på laptop og ser på tv i senga 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Får jo ikke noe hvile om du skal ligge å se på Hotell Cæsar eller hva nå du liker å se på samt smise hva nå du liker å spise... krever energi å følge med på de intrikate relasjonene på "Hotellet", og hvis du skal spise må du anstrenge deg for å ikke grise nugatti eller cornflakes med melk ut over der du skal ligge å sove når kvelden kommer.... Kroppen får jo hvile selv om du ikke hviler hue 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Ja, det hender. Noen ganger tar jeg med meg dataen, litt mat og godis, så benker jeg meg i sengen hele kvelden. Deilig :0) 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. november 2008 Forfatter Skrevet 3. november 2008 Ja, det hender. Noen ganger tar jeg med meg dataen, litt mat og godis, så benker jeg meg i sengen hele kvelden. Deilig :0) Ja, er det ikke godt? Når man har fri, er alt lov :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. november 2008 Forfatter Skrevet 3. november 2008 Joda, jeg både spiser, er på laptop og ser på tv i senga Mmmmm, godt! 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. november 2008 Forfatter Skrevet 3. november 2008 Kroppen får jo hvile selv om du ikke hviler hue Verre hvis man bare hviler hue og ikke kroppen, altså hvis man står på hodet i senga med bena rett opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.