Gjest På kino til helga Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Betyr det med norsk tale? 0 Siter
Gjest På kino til helgen Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 ja Er det en jente film?.Gutten på 7 år nekter å bli med på kino fordi det er en jente film 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Er det en jente film?.Gutten på 7 år nekter å bli med på kino fordi det er en jente film Både film 1 og film 2 har vært megapopulære hos min sønn og hans venner. De er 11 år. 0 Siter
trampetroll Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Er det en jente film?.Gutten på 7 år nekter å bli med på kino fordi det er en jente film Jeg aner ingenting om filmen. Jeg vet bare at "dubbet versjon" betyr at de snakker norsk. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Er det en jente film?.Gutten på 7 år nekter å bli med på kino fordi det er en jente film Nei, det er ikke jentefilm. Mine gutter er svært guttete, men high school musical skulle de se. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Er det en jente film?.Gutten på 7 år nekter å bli med på kino fordi det er en jente film Jeg og jenta mi på 7 var på den i går. Det var både jenter og gutter i salen - og guttene på filmen var ordentlig tøffe - det var bl.a. en veldig fascinerende dans med bare gutter ute på et bilopphoggingssted - hvor de hoppet oppå biler og dekk ;-) Vanvittig flinke dansere, og fine sanger - og jeg synes faktisk dubbingen fungerte OK :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.