Gå til innhold

Uønsket hårvekst!!

Gjest Ekkelt med sjegg i ansiktet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg nappet og nappet og nappet hår på hake og hals med pinsett. Dumme meg brukte høvelen for noen år siden og jeg får svi for det nå.

Voks er vanskelig siden jeg må ta hårene før de de kommer skikkelig ut ,og da er de for korte til at voksen tar de.

Prøvde hårfjerningskrem forleden dag,men allerede dagen ett var det pigger igjen.

Føler dette er blitt et stort problem for meg nå. Kan laser fjerne uønsket hårvekst i ansiktet?

Annet jeg kan gjøre?

Skrevet

Du kan fjerne hår med laser ja. Tror kanskje jeg ville gjort det dersom det er så plagsomt som du sier. Koster sikker litt, men det er verdt det.

Skrevet

Du kan fjerne hår med laser ja. Tror kanskje jeg ville gjort det dersom det er så plagsomt som du sier. Koster sikker litt, men det er verdt det.

Går man til en vanlig hudpleiesalong?

Skrevet

Du kan evt overlate det til noen profesjonelle. Eller så er det mange av disse kosmetologskolene hvor man kan få behandlinger inkludert hårfjerning for en slikk og ingenting

Skrevet

Jeg tror det. Iallefall vet de hvor du kan få hjelp. Lykke til!

Skrevet

Noen som har prøvd det?Det er en metode som blir brukt for fjerning av hår fra roten.

Håret fjernes ved hjelp av 100% bomullstråd, som blir surret rundt hårroten og plukket i motsatt retning av dets vekst.

Er dette humbug,eller funker det faktisk?

Er skeptisk til det meste nemlig,men vil gjerne få vekk hårene for alltid!!!

Gjest Anonym mossing
Skrevet

Noen som har prøvd det?Det er en metode som blir brukt for fjerning av hår fra roten.

Håret fjernes ved hjelp av 100% bomullstråd, som blir surret rundt hårroten og plukket i motsatt retning av dets vekst.

Jeg så en frisør i Moss utføre det en gang. Så det funker sikkert.

Skrevet

Veldig vanlig i India hvertfall. Kommet vestover nå. Søsteren min fikset øyenbrynene med threading. Gjør ganske vondt, men er utrolig effektivt. Ikke så mange i Norge som utfører det. Ennå hvertfall.....

Skrevet

Er det noe som heter det? Der jeg kommer fra, er det helt vanlig å bruke bommullstråd til å fjerne hår, blant annet i barbersalonger hvor man stusser litt her og der.

Skrevet

Er det noe som heter det? Der jeg kommer fra, er det helt vanlig å bruke bommullstråd til å fjerne hår, blant annet i barbersalonger hvor man stusser litt her og der.

Jeg har sett at det har kommet til Norge også, men tror det er forholdsvis nytt her. Nå husker jeg ikke hvor de drev med det og jeg tror kanskje de kalte det noe annet?

Skrevet

Jeg har sett at det har kommet til Norge også, men tror det er forholdsvis nytt her. Nå husker jeg ikke hvor de drev med det og jeg tror kanskje de kalte det noe annet?

Kalles vel ingenting. Bruker tråd i barbersalonger i mange land, både på menn og kvinner, enten det dreier seg om hårfrisyre eller barberingsjustering. På endel eldre kvinner tas helskjegget med sånn trå har jeg sett!

Gjest Elextra
Skrevet

Har faktisk fått fjernet hår på leggene på den måten en gang. Ja - det funker som søren :). Vanligvis ville jeg jo ikke ha så langt hår på leggene var mulig, men var på en langtur uten høvel en gang :-).

Høres omstendelig ut, men de som har peiling gjør det utrolig hurtig.

Skrevet

Dersom hårene er mørke, så kan laser fjerne dem. Jeg har selv brukt laser i ansikt, bikinilinje og legger. Det er kostbart, og det gjør ganske vondt. (Men om du bare skal gjøre det i ansiktet så blir det vel ikke så ille.)

Skrevet

Nei, hudpleiesalonger tilbyr vanligvis ikke det. Søk på laser på Gule sider. Jeg har vært på Laserklinikken i Moss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...