adelie Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 - til lutefisk altså? Dersom man ikke liker akevitt, og synes øl er best til pasta og pizza? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Ja, vi drikker rødvin til, går fint det 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Da jeg spiste lutfisk sist likte jeg ikke rødvin, så erfaring har jeg ikke der. Du kan ha vann på bordet i tillegg, så har du noe i drikke på om ikke vinen passer. Jeg drikker heller ikke akevitt. Du må fortelle hva du synes om maten etter det er overstått 0 Siter
adelie Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Ja, vi drikker rødvin til, går fint det Takk og pris! Jeg skal ta med ei supergod flaske! 0 Siter
adelie Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Da jeg spiste lutfisk sist likte jeg ikke rødvin, så erfaring har jeg ikke der. Du kan ha vann på bordet i tillegg, så har du noe i drikke på om ikke vinen passer. Jeg drikker heller ikke akevitt. Du må fortelle hva du synes om maten etter det er overstått Hehe... jeg skal prøve å huske det. Takk for hjelpen )) 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Takk og pris! Jeg skal ta med ei supergod flaske! En tilfeldig valgt link jeg fant ved å google lutefisk + rødvin: http://www.dn.no/vinguiden/article1244923.ece 0 Siter
adelie Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 En tilfeldig valgt link jeg fant ved å google lutefisk + rødvin: http://www.dn.no/vinguiden/article1244923.ece *ler* Tusen takk, du er en racer på guugling, æzz.. (Jøss så barnslig jeg blir når jeg er trøtt...fnis..) 0 Siter
Babette Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 *ler* Tusen takk, du er en racer på guugling, æzz.. (Jøss så barnslig jeg blir når jeg er trøtt...fnis..) Morsan er hun med ruller i håret i TV-reklamen for finn.no. Altså kona til selveste Finn. Hun som sier "Nei, den har vi ikke sett". Dette skulle egentlig være hemmelig, men nå er det sagt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.