Gå til innhold

Er det godt å spise når man savner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... en Mann? Eller Kjærlighet? Får du behov for små godbiter utover kvelden, hvis du ikke er i parforhold?

Hadde noen holdt rundt meg nå, hadde jeg vel ikke hatt så lyst på ost.. eller kjeks ..eller... eller... noe godt å spise.

AneM1365380603
Skrevet

Kjedespiser du? De gangene jeg spiser uten at jeg har lyst på noe, er når jeg er irritert. Trøstespising kanskje ;)

Skrevet

Godbiter er alltid godt, partner eller ei :)

Men jeg ser på min nyforelskede sønn, han kunne klart seg på luft og kjærlighet. Bra han spiser mye når hun ikke er her i det minste ;)

Skrevet

Kjedespiser du? De gangene jeg spiser uten at jeg har lyst på noe, er når jeg er irritert. Trøstespising kanskje ;)

Neida! Det bare smaker så godt med mat! Vanligvis ikke noe prob, derfor tenkte jeg at hadde jeg bare truffet Mr. Right.... For noe annet gidder jeg ikke gå for nå, altså!

Skrevet

Godbiter er alltid godt, partner eller ei :)

Men jeg ser på min nyforelskede sønn, han kunne klart seg på luft og kjærlighet. Bra han spiser mye når hun ikke er her i det minste ;)

Så koselig, da! Hvor gammal er kar'n, da? Koselig med de unge.. Men vi voksne blir som unge igjen :)

AneM1365380603
Skrevet

Neida! Det bare smaker så godt med mat! Vanligvis ikke noe prob, derfor tenkte jeg at hadde jeg bare truffet Mr. Right.... For noe annet gidder jeg ikke gå for nå, altså!

I nyforelskede perioder forsvinner ofte matlysta.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har alltid lyst på noe godt å spise :o)

Skrevet

I nyforelskede perioder forsvinner ofte matlysta.

Høres bra ut - en stund siden sist

Skrevet

Så koselig, da! Hvor gammal er kar'n, da? Koselig med de unge.. Men vi voksne blir som unge igjen :)

Han er 17 og et halvt :) De har hatt følge syv mndr! Javisst er det koselig, ho er så nydelig og god den jenta :)

Skrevet

Hvordan gikk det i går/natt? Fikk du'n amorøs med alle kline-youtube-linkene? *hihi* ;-)

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225664238' post='4003744]

Hvordan gikk det i går/natt? Fikk du'n amorøs med alle kline-youtube-linkene? *hihi* ;-)

Det var countrylåtene som gjorde susen her, men flyfly holdt på å ødelegge alt da hun linket til klassisk musikk ;) Han klaget over den musikken.

Han var allerede i så god stemning at han ble veldig direkte, slik at jeg brått logget av her ;)

Suksess altså :o)

Når kommer mannen din hjem slik at du får av deg litt frust?

Skrevet

Det var countrylåtene som gjorde susen her, men flyfly holdt på å ødelegge alt da hun linket til klassisk musikk ;) Han klaget over den musikken.

Han var allerede i så god stemning at han ble veldig direkte, slik at jeg brått logget av her ;)

Suksess altså :o)

Når kommer mannen din hjem slik at du får av deg litt frust?

Bra at noen har suksess ;o)

Det er ennå leeenge til her i gården... :(

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225664636' post='4003750]

Bra at noen har suksess ;o)

Det er ennå leeenge til her i gården... :(

Er han ute i uker i slengen?

Skrevet

Er han ute i uker i slengen?

4, så her er det måltørke annen hver måned *sukk*

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225664832' post='4003755]

4, så her er det måltørke annen hver måned *sukk*

Uff, det er så ille altså. Godt du finner glede i lage fine tråder om menn osv ;) Spriter opp for andre også, he he.

Skrevet

Med meg er det omvendt, spiser når jeg er sammen med kjæresten, og slutter og spise når jeg ikke har kjæreste

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...