Gjest mallet Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Mulig mulig Hva med Livsklargjører? Det høres jo ut som om livet ikke starter før man er ferdig med skolen, og det stemmer jo ikke helt 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Nja, kanskje?hehe Men ser du hva jeg mener? Egentlig så har det endret seg veldig fra tidligere. Eks de straffet elevene med linjalslag mm Nå straffes lærerene med urolige elever. Før aktet man lærerene, nå skal lærerene akte elevene. Flere endringer i læremetoder også, men flotte teknikker. Noen holder mål, andre må endres igjen. Det er store forandringer i skolen, men ikke i tittel. Kom med flere forslag da Kunnskapspiloter? 0 Siter
Gjest lektor også Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 "Lærer" er vel en slags samlebetegnelse. Vi har jo lektorer, adjunkter, allmennlærere, førskolelærere.... Jeg sier 90% av tiden at jeg er lærer, men noen ganger forbauser jeg elevene med å si at vi som er lektorer faktisk har minst 7 års utdannelse....få av dem som har fått med seg det gitt;) Nå er det "bare" 5 års studium blitt gitt. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 "Lærer" er vel en slags samlebetegnelse. Vi har jo lektorer, adjunkter, allmennlærere, førskolelærere.... Jeg sier 90% av tiden at jeg er lærer, men noen ganger forbauser jeg elevene med å si at vi som er lektorer faktisk har minst 7 års utdannelse....få av dem som har fått med seg det gitt;) Jeg er lektor med 6 års utdannelse. 7 år var vel litt drøyt? Vet du blir lektor med en master nå og det er 5 år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.