Gå til innhold

Kroniske muskel og hodesmerter

Anbefalte innlegg

Gjest sånn er ikke livet
Skrevet

Jeg har kroniske hode, muskel og kjeve smerter og har prøvd alt av behandling - uten effekt.

Dette gjør meg meget deprimert og hele dagen består i av å ha fryktelig mye vondt!!! Jeg fungerer rett og slett ikke og har nå på autopiloten, klarer ikke dette lenger...

Noen som har gode råd til meg, hva det enn måtte være før jeg dukker under? Jeg har to små barn jeg må ta meg av og, men jeg klarer ikke fungere, har så fryktelig vondt!!!

Ingen smertestillende som hjelper heller, i dag har jeg prøvd å blande en Ibux 600mg og en Paralgin (legen gav meg dette), men det funker ikke det heller... Hadde jeg bare fått to timer uten smerte!

Skrevet

Så grusomt å ha det slik! Jeg var på alternativmesse her forleden. Nakken min ble smurt inn med Propolis Hot creme, og det virket helt fantastisk.

Hun jeg snakket med hadde blitt slått og fått en skade i hode/nakken. Når hun smørte seg med den så slapp hun å ta veldig sterke medisiner. Jeg forstår hva hun mener. Den er verdt et forsøk!

http://www.propolife.com/index.php/Propolife.html

Skrevet

Så grusomt å ha det slik! Jeg var på alternativmesse her forleden. Nakken min ble smurt inn med Propolis Hot creme, og det virket helt fantastisk.

Hun jeg snakket med hadde blitt slått og fått en skade i hode/nakken. Når hun smørte seg med den så slapp hun å ta veldig sterke medisiner. Jeg forstår hva hun mener. Den er verdt et forsøk!

http://www.propolife.com/index.php/Propolife.html

På alternativmesse er det mye, mye rart! 5% seriøst, og 95%suspekt, hvis jeg skal tippe.

Skrevet

På alternativmesse er det mye, mye rart! 5% seriøst, og 95%suspekt, hvis jeg skal tippe.

Om du velger å ta meg 5%seriøst og droppe kremen, så er det opp til deg ;)

Skrevet

Om du velger å ta meg 5%seriøst og droppe kremen, så er det opp til deg ;)

''Om du velger å ta meg 5%seriøst og droppe kremen, så er det opp til deg ;)

'' Droppe kremen?? Det er ikke jeg som har vondt her, da. Jeg bare sa noe generelt om alternativmesser. Fikk et blad om det forleden.

Det er helt utrolig hvaslags oppsving det sk. alternative har hatt, og hvor mange som benytter seg av det. Selv om noen aktører har tro på det de gjør, uten at det funker likvel. Jeg mener andelene seriøse aktører må være nede i 5 %, for å ta et anslag.

Jeg betviler ikke at du har fått hjelp av det middelet du viser til.

Skrevet

''Om du velger å ta meg 5%seriøst og droppe kremen, så er det opp til deg ;)

'' Droppe kremen?? Det er ikke jeg som har vondt her, da. Jeg bare sa noe generelt om alternativmesser. Fikk et blad om det forleden.

Det er helt utrolig hvaslags oppsving det sk. alternative har hatt, og hvor mange som benytter seg av det. Selv om noen aktører har tro på det de gjør, uten at det funker likvel. Jeg mener andelene seriøse aktører må være nede i 5 %, for å ta et anslag.

Jeg betviler ikke at du har fått hjelp av det middelet du viser til.

Beklager, jeg antok at det var deg som var trådstarter siden du svarte :)

Ja endelig får folk opp øyene for at det finnes hjelp utover det de har på apotekene. Det er nok kanskje mye rart i det alternative, men når man finner noe som hjelper så er jo det bra. Du har nok hatt uflaks siden du anslår at 5% er seriøst og bra.

Skrevet

Beklager, jeg antok at det var deg som var trådstarter siden du svarte :)

Ja endelig får folk opp øyene for at det finnes hjelp utover det de har på apotekene. Det er nok kanskje mye rart i det alternative, men når man finner noe som hjelper så er jo det bra. Du har nok hatt uflaks siden du anslår at 5% er seriøst og bra.

Mye som ble ansett som alternativt er blitt stuerent. Akupunktur, kiropraktikk osv. Masse annet. Jeg har tro på mye, og er fornøyd med at legestanden etter hvert ikke synes å oppfatte alternative behandlingsmetoder som en trussel. Men det er ennå langt igjen. Og ennå masse spillerom for folk som vil utnytte andres helse og problemer for å tjene seg rike.

Et firma som selger 'grønne' produkter, som har flere tusen remedier, vil prøve å juge slik at alle tror de MÅ ha disse tingene de selger. Slikt provoserer. Ja, ja, unnskyld at du fikk hele denne forelesningen, da..... hehe.. ;)

Skrevet

Mye som ble ansett som alternativt er blitt stuerent. Akupunktur, kiropraktikk osv. Masse annet. Jeg har tro på mye, og er fornøyd med at legestanden etter hvert ikke synes å oppfatte alternative behandlingsmetoder som en trussel. Men det er ennå langt igjen. Og ennå masse spillerom for folk som vil utnytte andres helse og problemer for å tjene seg rike.

Et firma som selger 'grønne' produkter, som har flere tusen remedier, vil prøve å juge slik at alle tror de MÅ ha disse tingene de selger. Slikt provoserer. Ja, ja, unnskyld at du fikk hele denne forelesningen, da..... hehe.. ;)

Hehe, få det ut! ;)

Det beste er å handle av dem som har diplom, de bør ha litt peiling. men den kremen var god altså ;) Dvs, den virker for meg. Men alt virker jo ikke likt på alle, så da blir det endel prøving og feiling.

Skrevet

Prøv Lyrica, det kan hjelpe en del (ihvertfall for meg).

Skrevet

Har du prøvd en kombinasjon av akupunktur og bindevevsmasasje? Det har hjulpet meg, smertene har ikke blitt borte men de har blitt bedre (hode, nakke, skulder). Dersom du bor i eller i nærheten av Oslo kan jeg anbefale Verkstedet muskel- og leddklinikk, mange flinke folk der.

Skrevet

Be legen din om å få prøve Sarotex. Dette er et gammelt antidepresiva som også virker smertestillende. Mannen min har mye av de samme plagene som deg, og har fått god hjelp av Sarotex. Han bruker de for å få god, jevn søvn, som igjen påvirker hvordan neste dag blir.

Lykke til.

Prøv også å kikke innom forumet for kroniske smerter:

http://sunshine35446.yuku.com/forum/view/id/72

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...