Gå til innhold

HJELP til powerpoint

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står heeeelt stille her.

Har fått en pp på mail. Et lysbilde pr side. Men jeg vil ikke ha et bilde på hver side når jeg skriver ut. Hva trykker jeg på for å få flere bilder på hver side?? Office 2007-pakka hvis det har no å si.

TAKK for hjelpen.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Bruk skriv ut på filmenyen. Da får du flere valg hvor du finner det du leter etter.

Gjest Elextra
Skrevet

Bruk skriv ut på filmenyen. Da får du flere valg hvor du finner det du leter etter.

Hva du kan! ;)

Skrevet

TUSEN takk.

Utdannelsen din kan brukes til så mangt forstår jeg :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Han har lang utdannelse, vet du ;)

Hehe, men ikke i data, så vidt jeg vet.

Andre leger jeg kjenner er ikke særlig tekniske i så måte.

Gjest høstløv
Skrevet

Hehe, men ikke i data, så vidt jeg vet.

Andre leger jeg kjenner er ikke særlig tekniske i så måte.

Jeg synes legen min håndterer dataen suverent.

Hun skriver like fort som jeg kan snakke. Hun får med seg alt, og er en meget dyktig dame på min alder.

Gjest Elextra
Skrevet

Hun skriver like fort som jeg kan snakke. Hun får med seg alt, og er en meget dyktig dame på min alder.

Jeg uttalte meg ikke om alle leger...

Skrevet

''meget dyktig dame på min alder'' Hihi ... jeg aner ikke hvor gammel du er - men ikke blant de aller yngste her da, kanskje, siden det var et poeng mht dataferdigheter? Jeg for min del synes det går en grense på ca 60+ for menn og ca 50+ for kvinner, der man ikke alltid kan forvente så høy forståelse mht data.

Disse gutta var så kjempeinteressert i detaljer da det var nytt med utbredelse av data og nett, sikkert derfor det er forskjell på kvinner og menn.

Gjest høstløv
Skrevet

''meget dyktig dame på min alder'' Hihi ... jeg aner ikke hvor gammel du er - men ikke blant de aller yngste her da, kanskje, siden det var et poeng mht dataferdigheter? Jeg for min del synes det går en grense på ca 60+ for menn og ca 50+ for kvinner, der man ikke alltid kan forvente så høy forståelse mht data.

Disse gutta var så kjempeinteressert i detaljer da det var nytt med utbredelse av data og nett, sikkert derfor det er forskjell på kvinner og menn.

Du bommer nok litt mht. alder og dataferdigheter. Legen min er et par år eldre enn meg, hun er født i 1950.

Her i huset har jeg brukt data siden 1992, jeg måtte lære det for å kunne henge med vedr. jobben min. Jeg var senest på kurs i mars for å lære å bruke et nytt regnskapsprogram som de innførte på jobben.

Ellers har jeg tre meget datakyndige gutter, som lærer meg det jeg trenger for å kunne henge med i det nye på datafronten.

Ellers har jeg tre meget datakyndige barn, som lærer meg det jeg trenger for å kunne henge med på datafronten.

Skrevet

Du bommer nok litt mht. alder og dataferdigheter. Legen min er et par år eldre enn meg, hun er født i 1950.

Her i huset har jeg brukt data siden 1992, jeg måtte lære det for å kunne henge med vedr. jobben min. Jeg var senest på kurs i mars for å lære å bruke et nytt regnskapsprogram som de innførte på jobben.

Ellers har jeg tre meget datakyndige gutter, som lærer meg det jeg trenger for å kunne henge med i det nye på datafronten.

Ellers har jeg tre meget datakyndige barn, som lærer meg det jeg trenger for å kunne henge med på datafronten.

Da er jo legen din 50 + eller 50++ ... det var jo ikke helt bom. Og hun er flinkere enn mange andre.

Dessuten er det foskjell på å skrive fort, og være generelt god på data. Mange kan bare akkurat det de gjør til daglig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...