Gå til innhold

Grøt i dyp skål eller flat tallerken?

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

enn litt om litt

Går an å ta på en del om gangen ja. I en dyp skål holder grøten seg varm uansett.

Fortsetter under...

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

25

• Orio

10

• Aliza1365380759

10

• pekkaline

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Går an å ta på en del om gangen ja. I en dyp skål holder grøten seg varm uansett.

Jeg leste det som om det var på skjeene man kunne ta litt om litt. Derfor jeg spurte som jeg spurte. He He. Ser nå at det var noe annet du mente, nemlig mengden i skålen. He He. Sånn kan det gå.

Skrevet

I barndomshjemmet mitt fikk vi alltid servert grøten på flate tallerkener, emn av en eller annen grunn har jeg gått over til å benytte dyptallerken nå.

Men jeg mener "ordinære" dyptallerkener og ikke "boller".

candyqueen_83
Skrevet

Jeg leste det som om det var på skjeene man kunne ta litt om litt. Derfor jeg spurte som jeg spurte. He He. Ser nå at det var noe annet du mente, nemlig mengden i skålen. He He. Sånn kan det gå.

Hehe :o)

Annonse

Skrevet

Dyptallerken.

Hilsen en som også spiser gryteretter, wok, pasta og brødskiver (!) dyptallerken.

candyqueen_83
Skrevet

Den første var altfor dyp. Den nederste var passe.

Den første er passe den også :o) Vi har ingen som er mindre dyp :o)

Skrevet

Den første er passe den også :o) Vi har ingen som er mindre dyp :o)

Men da må man jo ha på sukker og kanel flere ganger!

Snakker av erfaring, for i studentkantina hadde de slike dype skåler de dagene det ble servert risgrøt.... :-(

candyqueen_83
Skrevet

Men da må man jo ha på sukker og kanel flere ganger!

Snakker av erfaring, for i studentkantina hadde de slike dype skåler de dagene det ble servert risgrøt.... :-(

Jeg har aldri det. Spiser rundt og rundt kanten, og det blir alltid fordelt. Men jeg har på ganske mye av alt da.

Skrevet

Jeg har aldri det. Spiser rundt og rundt kanten, og det blir alltid fordelt. Men jeg har på ganske mye av alt da.

;-)

Aliza1365380759
Skrevet

Oprasjon "grøt på flat tallerken" er nå gjennomført, og det var svært vellykket. Jevnt fordelt av sukker og kanel på alle "tyggene", og grøten var passe varm selv på siste skje! :-)

Aliza1365380759
Skrevet

Oprasjon "grøt på flat tallerken" er nå gjennomført, og det var svært vellykket. Jevnt fordelt av sukker og kanel på alle "tyggene", og grøten var passe varm selv på siste skje! :-)

(operasjon skulle det være..)

Annonse

candyqueen_83
Skrevet

Tror ikke jeg tør prøve neste gang. Jeg blir nok bare skuffet. *forutinntatt*

Aliza1365380759
Skrevet

Tror ikke jeg tør prøve neste gang. Jeg blir nok bare skuffet. *forutinntatt*

Hehe, ja, viktig å ikke ta noen unødvendige sjanser ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Hehe, ja, viktig å ikke ta noen unødvendige sjanser ;-)

Skal tøffe meg opp til å prøve engang :o)

Kanskje det forandrer livet mitt :o)

candyqueen_83
Skrevet

en gang hvertfall. Ikke engang :o)

Aliza1365380759
Skrevet

*le litt* Ville ikke hatt for store forhåpninger til at det er akkurat _det_ som blir vendepunktet i livet :-P Det har i alle fall ikke vært det for meg de gangene jeg har fått servert grøt i bolle, ikke flattallerken.. :-)

candyqueen_83
Skrevet

*le litt* Ville ikke hatt for store forhåpninger til at det er akkurat _det_ som blir vendepunktet i livet :-P Det har i alle fall ikke vært det for meg de gangene jeg har fått servert grøt i bolle, ikke flattallerken.. :-)

Skrevet

Vi bruker flat tallerken. Da slipper man å ha på kanel og sukker flere ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...