candyqueen_83 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Skrevet 4. november 2008 enn litt om litt Går an å ta på en del om gangen ja. I en dyp skål holder grøten seg varm uansett. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Jeg spiser fra slike skåler: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20057057 Går også greit med slike: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10057883 Men flate middagstallerkner går jeg ikke med på ) Hadde syntes det var rart å bli servert grøt på en slik. Vi spiser grøten i tallerkner med dybde som den siste. :0) 0 Siter
også en mor Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Går an å ta på en del om gangen ja. I en dyp skål holder grøten seg varm uansett. Jeg leste det som om det var på skjeene man kunne ta litt om litt. Derfor jeg spurte som jeg spurte. He He. Ser nå at det var noe annet du mente, nemlig mengden i skålen. He He. Sånn kan det gå. 0 Siter
morsan Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 I barndomshjemmet mitt fikk vi alltid servert grøten på flate tallerkener, emn av en eller annen grunn har jeg gått over til å benytte dyptallerken nå. Men jeg mener "ordinære" dyptallerkener og ikke "boller". 0 Siter
morsan Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Jeg spiser fra slike skåler: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20057057 Går også greit med slike: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10057883 Men flate middagstallerkner går jeg ikke med på ) Hadde syntes det var rart å bli servert grøt på en slik. Den første var altfor dyp. Den nederste var passe. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Skrevet 4. november 2008 Jeg leste det som om det var på skjeene man kunne ta litt om litt. Derfor jeg spurte som jeg spurte. He He. Ser nå at det var noe annet du mente, nemlig mengden i skålen. He He. Sånn kan det gå. Hehe ) 0 Siter
ilaria Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Dyptallerken. Hilsen en som også spiser gryteretter, wok, pasta og brødskiver (!) dyptallerken. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Skrevet 4. november 2008 Den første var altfor dyp. Den nederste var passe. Den første er passe den også ) Vi har ingen som er mindre dyp ) 0 Siter
morsan Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Den første er passe den også ) Vi har ingen som er mindre dyp ) Men da må man jo ha på sukker og kanel flere ganger! Snakker av erfaring, for i studentkantina hadde de slike dype skåler de dagene det ble servert risgrøt.... :-( 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Skrevet 4. november 2008 Men da må man jo ha på sukker og kanel flere ganger! Snakker av erfaring, for i studentkantina hadde de slike dype skåler de dagene det ble servert risgrøt.... :-( Jeg har aldri det. Spiser rundt og rundt kanten, og det blir alltid fordelt. Men jeg har på ganske mye av alt da. 0 Siter
morsan Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Jeg har aldri det. Spiser rundt og rundt kanten, og det blir alltid fordelt. Men jeg har på ganske mye av alt da. ;-) 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Hehe ) Oprasjon "grøt på flat tallerken" er nå gjennomført, og det var svært vellykket. Jevnt fordelt av sukker og kanel på alle "tyggene", og grøten var passe varm selv på siste skje! :-) 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Oprasjon "grøt på flat tallerken" er nå gjennomført, og det var svært vellykket. Jevnt fordelt av sukker og kanel på alle "tyggene", og grøten var passe varm selv på siste skje! :-) (operasjon skulle det være..) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Skrevet 4. november 2008 Oprasjon "grøt på flat tallerken" er nå gjennomført, og det var svært vellykket. Jevnt fordelt av sukker og kanel på alle "tyggene", og grøten var passe varm selv på siste skje! :-) Tror ikke jeg tør prøve neste gang. Jeg blir nok bare skuffet. *forutinntatt* 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Tror ikke jeg tør prøve neste gang. Jeg blir nok bare skuffet. *forutinntatt* Hehe, ja, viktig å ikke ta noen unødvendige sjanser ;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Skrevet 4. november 2008 Hehe, ja, viktig å ikke ta noen unødvendige sjanser ;-) Skal tøffe meg opp til å prøve engang ) Kanskje det forandrer livet mitt ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Skrevet 4. november 2008 Skal tøffe meg opp til å prøve engang ) Kanskje det forandrer livet mitt ) en gang hvertfall. Ikke engang ) 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Skal tøffe meg opp til å prøve engang ) Kanskje det forandrer livet mitt ) *le litt* Ville ikke hatt for store forhåpninger til at det er akkurat _det_ som blir vendepunktet i livet :-P Det har i alle fall ikke vært det for meg de gangene jeg har fått servert grøt i bolle, ikke flattallerken.. :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Skrevet 4. november 2008 *le litt* Ville ikke hatt for store forhåpninger til at det er akkurat _det_ som blir vendepunktet i livet :-P Det har i alle fall ikke vært det for meg de gangene jeg har fått servert grøt i bolle, ikke flattallerken.. :-) Hehe ) 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Vi bruker flat tallerken. Da slipper man å ha på kanel og sukker flere ganger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.