Gå til innhold

...-hår i vasken! (Nb! Kan forårsake kvalme)

Anbefalte innlegg

Gjest anonymius!
Skrevet

Jeg deler bad med han på nabohybelen, og finner støtt og stadig kjønnshår i vasken på badet. Det er like før frokosten kommer opp igjen når jeg bøyer meg ned for å spytte ut tannkremen og plutselig får øye på et ekkelt hår noen få centimeter unna. Hodehår og små avbarberte skjegghår fra ansiktet kan jeg leve med, men dette er for ekkelt.

ETter som dette er en høflig og korrekt type er det ikke bare å slenge ut en "du, kan du ikke slutte å legge hår i vasken". Så hva gjør jeg?

Skrevet

Kjønnshår? I vasken...? Jøss. Er du sikker på at det er *der* hårene kommer fra?

candyqueen_83
Skrevet

Hvordan kan du være så sikker på at det er kjønnshår? Kan det ikke være skjegg?

Gjest anonymius!
Skrevet

Kjønnshår? I vasken...? Jøss. Er du sikker på at det er *der* hårene kommer fra?

Relativt sikker. De er for tykke og ujevne til å være hodehår eller legg-hår. Mulig det kan være en slags versjon brysthår? *håpe*

Skrevet

Relativt sikker. De er for tykke og ujevne til å være hodehår eller legg-hår. Mulig det kan være en slags versjon brysthår? *håpe*

Det vil jeg anta:) Litt bedre det, da. Men hår i vask og på/rundt/ i sluk generelt er ikke noe særlig egentlig.

Gjest anonymius!
Skrevet

Hvordan kan du være så sikker på at det er kjønnshår? Kan det ikke være skjegg?

Han barberer seg for ofte til at skjegget kunne ha blitt så langt, og håret har uansett en annen struktur enn slikt hår. Og... det er brunsvart. Han har mellombrunt hodehår.

Uff nå ble jeg småuggen igjen.

Onsdag1365380628
Skrevet

Rull et hår mellom fingrene og kjenn etter om det er rundt eller trekantet..kjønnshår er nemlig trekantet og du kjenner forskjellen om du har en av hver.

Skrevet

Rull et hår mellom fingrene og kjenn etter om det er rundt eller trekantet..kjønnshår er nemlig trekantet og du kjenner forskjellen om du har en av hver.

...ja den hørtes fristende ut....;-)

candyqueen_83
Skrevet

ÆÆÆÆÆsj!!!!

Aliza1365380759
Skrevet

Æææsj, nå ble jeg også kvalm...

AneM1365380603
Skrevet

Kan jo hende han har raket seg under armene. Uansett er det ekkelt. Du kan jo bare spørre pent om han kan vaske etter seg etter barbering.

Gjest anonymius!
Skrevet

Det er ikke snakk om at jeg tar det opp og kjenner på konsistens.

Jeg ser hva det er, og med mindre fyren har en mutert variant av brysthår, er det hva det er.

Gjest anonymius!
Skrevet

Kan jo hende han har raket seg under armene. Uansett er det ekkelt. Du kan jo bare spørre pent om han kan vaske etter seg etter barbering.

Jeg har aldri sett en mann med så tykke, ruglete underarmshår.

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt!!!! Jeg har selv to ting jeg har "noia" for - vasker og komfyrer. De må være gullende rene, ellers mister jeg matlysten. Men jeg tror du bare har 3 alternativer her; Enten må du si fra, leve med det, eller flytte.

Jeg syns du skal si ifra! Ta utgangspunkt i at dette sannsynligvis ikke er noe han gjør for å plage deg. Han tenker rett og slett ikke over at det er et problem, det handler nok om ulike hygienestandarder. Husk at menn ofte trenger klar tale, samme hvor "korrekte" de er. Så all hinting kan du bare glemme. Hvis han er så "korrekt" som du sier, så vil han nok garantert ikke gjøre noe som plager deg såpass mye!

Tenk nøye gjennom hva du vil si, og gå gjennom samtalen i ditt hode, så går det nok mye bedre enn du frykter. Vær litt ydmyk i starten av samtalen, skru på sjarmen og ta det med glimt i øyet med alvor i bunn. Så håper jeg det går seg til.

Håper det var noen innspill til hjelp. Lykke til. :)

Skrevet

Det er ikke snakk om at jeg tar det opp og kjenner på konsistens.

Jeg ser hva det er, og med mindre fyren har en mutert variant av brysthår, er det hva det er.

Du, alt dette snakket om muterte hår osv gjør at det rinner meg i hu en historie jeg har hørt en gang. Den påstås å være sann, men jeg tror vel helst at det er bare en vandrehistorie.

Nuvel.... I følge denne historien skulle en mann få transplantert hår for å dekke til sine dype viker. Til dette ble det benyttet kjønnshår. Problemet med dette var imidlertid ikke bare at hårene var av en helt annen type enn vanlige hodehår, men dertil visstnok også at da mannen senere la på seg, så este huden ut under disse hårsekkene, slik at mannen fikk buler ut i panna.....;-)

Kanskje denne mannen nå er din room-mate, slik at det er EX-kjønnshår han har mistet FRA HODET og ned i vasken? ;-)

Skrevet

Bare sånn på siden... kan jo hende han vasker seg med klut nedentil. Og dermed havner hårene i vasken. Men er det ikke bare å spørre om han kan gjøre ren vasken etter bruk?

Skrevet

Siden han er en korrekt type ville jeg bare sagt "vennligst fjern hår fra vasken etter deg". Evt skrevet det på en gul lapp på speilet over vasken.

Skrevet

Siden han er en korrekt type ville jeg bare sagt "vennligst fjern hår fra vasken etter deg". Evt skrevet det på en gul lapp på speilet over vasken.

Enig i at det er en bra løsning.

Det kan jo også være at de hårene er fra brystkassa..... ekkelt uansett men...

Skrevet

''ETter som dette er en høflig og korrekt type er det ikke bare å slenge ut en "du, kan du ikke slutte å legge hår i vasken". ''

Hadde han vært så innmari høflig og korrekt, ville han ikke ha lagt igjen hår (verken kjønns- eller annet) i en felles håndvask i første omgang. :o)

Hvis du vil starte forsiktig, kan du vel bare si noe sånt som at "ettersom vi begge to bruker badet, er det viktig at vi begge sørger for å skylle vasken og tørke gulvet (eller andre eksempler)".

Tar han ikke den, får du si det som det er: "jeg synes det er ekkelt å finne ting i vasken, vær så snill å skylle den etter at du har brukt den"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...