Gjest anonymius! Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Jeg deler bad med han på nabohybelen, og finner støtt og stadig kjønnshår i vasken på badet. Det er like før frokosten kommer opp igjen når jeg bøyer meg ned for å spytte ut tannkremen og plutselig får øye på et ekkelt hår noen få centimeter unna. Hodehår og små avbarberte skjegghår fra ansiktet kan jeg leve med, men dette er for ekkelt. ETter som dette er en høflig og korrekt type er det ikke bare å slenge ut en "du, kan du ikke slutte å legge hår i vasken". Så hva gjør jeg? 0 Siter
ilaria Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Kjønnshår? I vasken...? Jøss. Er du sikker på at det er *der* hårene kommer fra? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Hvordan kan du være så sikker på at det er kjønnshår? Kan det ikke være skjegg? 0 Siter
Gjest anonymius! Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Kjønnshår? I vasken...? Jøss. Er du sikker på at det er *der* hårene kommer fra? Relativt sikker. De er for tykke og ujevne til å være hodehår eller legg-hår. Mulig det kan være en slags versjon brysthår? *håpe* 0 Siter
ilaria Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Relativt sikker. De er for tykke og ujevne til å være hodehår eller legg-hår. Mulig det kan være en slags versjon brysthår? *håpe* Det vil jeg anta:) Litt bedre det, da. Men hår i vask og på/rundt/ i sluk generelt er ikke noe særlig egentlig. 0 Siter
Gjest anonymius! Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Hvordan kan du være så sikker på at det er kjønnshår? Kan det ikke være skjegg? Han barberer seg for ofte til at skjegget kunne ha blitt så langt, og håret har uansett en annen struktur enn slikt hår. Og... det er brunsvart. Han har mellombrunt hodehår. Uff nå ble jeg småuggen igjen. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Relativt sikker. De er for tykke og ujevne til å være hodehår eller legg-hår. Mulig det kan være en slags versjon brysthår? *håpe* Rull et hår mellom fingrene og kjenn etter om det er rundt eller trekantet..kjønnshår er nemlig trekantet og du kjenner forskjellen om du har en av hver. 0 Siter
morsan Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Rull et hår mellom fingrene og kjenn etter om det er rundt eller trekantet..kjønnshår er nemlig trekantet og du kjenner forskjellen om du har en av hver. ...ja den hørtes fristende ut....;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Rull et hår mellom fingrene og kjenn etter om det er rundt eller trekantet..kjønnshår er nemlig trekantet og du kjenner forskjellen om du har en av hver. ÆÆÆÆÆsj!!!! 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Rull et hår mellom fingrene og kjenn etter om det er rundt eller trekantet..kjønnshår er nemlig trekantet og du kjenner forskjellen om du har en av hver. Æææsj, nå ble jeg også kvalm... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Kan jo hende han har raket seg under armene. Uansett er det ekkelt. Du kan jo bare spørre pent om han kan vaske etter seg etter barbering. 0 Siter
Gjest anonymius! Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Rull et hår mellom fingrene og kjenn etter om det er rundt eller trekantet..kjønnshår er nemlig trekantet og du kjenner forskjellen om du har en av hver. Det er ikke snakk om at jeg tar det opp og kjenner på konsistens. Jeg ser hva det er, og med mindre fyren har en mutert variant av brysthår, er det hva det er. 0 Siter
Gjest anonymius! Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Kan jo hende han har raket seg under armene. Uansett er det ekkelt. Du kan jo bare spørre pent om han kan vaske etter seg etter barbering. Jeg har aldri sett en mann med så tykke, ruglete underarmshår. 0 Siter
songbirdy Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Jeg skjønner deg veldig godt!!!! Jeg har selv to ting jeg har "noia" for - vasker og komfyrer. De må være gullende rene, ellers mister jeg matlysten. Men jeg tror du bare har 3 alternativer her; Enten må du si fra, leve med det, eller flytte. Jeg syns du skal si ifra! Ta utgangspunkt i at dette sannsynligvis ikke er noe han gjør for å plage deg. Han tenker rett og slett ikke over at det er et problem, det handler nok om ulike hygienestandarder. Husk at menn ofte trenger klar tale, samme hvor "korrekte" de er. Så all hinting kan du bare glemme. Hvis han er så "korrekt" som du sier, så vil han nok garantert ikke gjøre noe som plager deg såpass mye! Tenk nøye gjennom hva du vil si, og gå gjennom samtalen i ditt hode, så går det nok mye bedre enn du frykter. Vær litt ydmyk i starten av samtalen, skru på sjarmen og ta det med glimt i øyet med alvor i bunn. Så håper jeg det går seg til. Håper det var noen innspill til hjelp. Lykke til. 0 Siter
morsan Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Det er ikke snakk om at jeg tar det opp og kjenner på konsistens. Jeg ser hva det er, og med mindre fyren har en mutert variant av brysthår, er det hva det er. Du, alt dette snakket om muterte hår osv gjør at det rinner meg i hu en historie jeg har hørt en gang. Den påstås å være sann, men jeg tror vel helst at det er bare en vandrehistorie. Nuvel.... I følge denne historien skulle en mann få transplantert hår for å dekke til sine dype viker. Til dette ble det benyttet kjønnshår. Problemet med dette var imidlertid ikke bare at hårene var av en helt annen type enn vanlige hodehår, men dertil visstnok også at da mannen senere la på seg, så este huden ut under disse hårsekkene, slik at mannen fikk buler ut i panna.....;-) Kanskje denne mannen nå er din room-mate, slik at det er EX-kjønnshår han har mistet FRA HODET og ned i vasken? ;-) 0 Siter
bustebeisa Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Bare sånn på siden... kan jo hende han vasker seg med klut nedentil. Og dermed havner hårene i vasken. Men er det ikke bare å spørre om han kan gjøre ren vasken etter bruk? 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Siden han er en korrekt type ville jeg bare sagt "vennligst fjern hår fra vasken etter deg". Evt skrevet det på en gul lapp på speilet over vasken. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Siden han er en korrekt type ville jeg bare sagt "vennligst fjern hår fra vasken etter deg". Evt skrevet det på en gul lapp på speilet over vasken. Enig i at det er en bra løsning. Det kan jo også være at de hårene er fra brystkassa..... ekkelt uansett men... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 ''ETter som dette er en høflig og korrekt type er det ikke bare å slenge ut en "du, kan du ikke slutte å legge hår i vasken". '' Hadde han vært så innmari høflig og korrekt, ville han ikke ha lagt igjen hår (verken kjønns- eller annet) i en felles håndvask i første omgang. ) Hvis du vil starte forsiktig, kan du vel bare si noe sånt som at "ettersom vi begge to bruker badet, er det viktig at vi begge sørger for å skylle vasken og tørke gulvet (eller andre eksempler)". Tar han ikke den, får du si det som det er: "jeg synes det er ekkelt å finne ting i vasken, vær så snill å skylle den etter at du har brukt den" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.