Gå til innhold

Pris hos frisøren?

Anbefalte innlegg

Gjest Hårfin nå.
Skrevet

Hva koster det å få klippet håret hos frisøren? Dameklipp med endring av frisyre.

Skrevet

Mellom fem og seks hundre kroner. Men det er uten ekstra stæsj utover sjampo og balsam. Det kan lønne seg å gjøre det utenfor større byer.

Skrevet

Sikkert bortimot en tusing?

Jeg fikk en helstuss av langt hår + lugg til kr. 370,- i dag. :o) Vanlig pris hos min frisør, men skulle jeg endret frisyren hadde det blitt mye dyrere antar jeg.

Skrevet

Herreklipp der eg klipper meg koster Kr 70.- med mva.

!!! Er det sant? Med maskin da?

Gjest høstløv
Skrevet

Herreklipp der eg klipper meg koster Kr 70.- med mva.

Da må du ha mye måne og lite hår, for å få klipp til den pris.

Skrevet

Da må du ha mye måne og lite hår, for å få klipp til den pris.

Neida, eg klipper meg hos frisørene på VGS, "hårlinja".

Gjest høstløv
Skrevet

Neida, eg klipper meg hos frisørene på VGS, "hårlinja".

Lurt, da sparer du penger og frisørene in spe får hoder å øve seg på.

Skrevet

!!! Er det sant? Med maskin da?

Klart det er sandt.

Mest med saks, litt med maskin rundt ørene og baki nakken.

Gjest høstløv
Skrevet

Sist jeg betalte for å få klippet håret hos en frisør, betalte jeg kr 515,00 for vask og klipp i samme frisyre som før.

Skrevet

Hva er vanlig for barneklipp da? Jeg betaler ca 250,- for klipp av 10-åringen min og synes det er dyrt.

Skrevet

Hva er vanlig for barneklipp da? Jeg betaler ca 250,- for klipp av 10-åringen min og synes det er dyrt.

Kremt... Jeg måtte betale dameklipp for min ti åring. Sikkert lurt å ikke snakke om alderen for mye...*huff* Ca 550kr kosta det filleren meg.

AneM1365380603
Skrevet

Kremt... Jeg måtte betale dameklipp for min ti åring. Sikkert lurt å ikke snakke om alderen for mye...*huff* Ca 550kr kosta det filleren meg.

Betalte du så mye for en 10-åring..? Jeg var nylig med min 13-åring, og tror det kosta 300-350.

Skrevet

Betalte du så mye for en 10-åring..? Jeg var nylig med min 13-åring, og tror det kosta 300-350.

Der jeg var så var grensen ti år, da ble det damepris. Jeg synes det er hårreisende bokstavlig talt. Men hun ble så fin og fornøyd heldigvis!

AneM1365380603
Skrevet

Der jeg var så var grensen ti år, da ble det damepris. Jeg synes det er hårreisende bokstavlig talt. Men hun ble så fin og fornøyd heldigvis!

Jeg synes det er utrolig mye, spesielt om hun har en frisyre som må fikses på ofte. Datteren min har langt hår, så det er kun tuppene som taes når det trengs.

Skrevet

Jeg synes det er utrolig mye, spesielt om hun har en frisyre som må fikses på ofte. Datteren min har langt hår, så det er kun tuppene som taes når det trengs.

Denne frisyren kan vokse. Hun hadde altfor langt hår som knutet seg til i nakken fortere enn svint. Det var skikkelig plagsomt og vondt å gre på. Hun fikk klippet noe av lengden men ha enda nedenfor skuldrene. Det ble klippet litt opp slik at det ble tynnere der problemet var. Nå grer hun seg som bare det. Er sjeleglad for at hun slapp å ta all lengden, for det fryktet vi begge at måtte til. Så inntil et slikt problem dukker opp igjen, så får det vokse. Langt skal det være :)

AneM1365380603
Skrevet

Denne frisyren kan vokse. Hun hadde altfor langt hår som knutet seg til i nakken fortere enn svint. Det var skikkelig plagsomt og vondt å gre på. Hun fikk klippet noe av lengden men ha enda nedenfor skuldrene. Det ble klippet litt opp slik at det ble tynnere der problemet var. Nå grer hun seg som bare det. Er sjeleglad for at hun slapp å ta all lengden, for det fryktet vi begge at måtte til. Så inntil et slikt problem dukker opp igjen, så får det vokse. Langt skal det være :)

Datteren min har også oppklippet hår, og da holder det seg sånn noenlunde pent. Hun fikk plustelig så mye fall i det for noen år siden, så nå må hun arbeide med det for at det skal være pent.

Jeg synes langt hår er fint :)

Skrevet

Datteren min har også oppklippet hår, og da holder det seg sånn noenlunde pent. Hun fikk plustelig så mye fall i det for noen år siden, så nå må hun arbeide med det for at det skal være pent.

Jeg synes langt hår er fint :)

Det skal være greit for dem å stelle seg selv, gøy også. Tenkte å kjøpe krølltang til henne til jul. Hun av di har vel også blitt opptatt av hvordan hun ser ut? Gøy :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...