Gjest Hårfin nå. Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Hva koster det å få klippet håret hos frisøren? Dameklipp med endring av frisyre. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Mellom fem og seks hundre kroner. Men det er uten ekstra stæsj utover sjampo og balsam. Det kan lønne seg å gjøre det utenfor større byer. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Sikkert bortimot en tusing? Jeg fikk en helstuss av langt hår + lugg til kr. 370,- i dag. ) Vanlig pris hos min frisør, men skulle jeg endret frisyren hadde det blitt mye dyrere antar jeg. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Herreklipp der eg klipper meg koster Kr 70.- med mva. 0 Siter
ariadne Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Herreklipp der eg klipper meg koster Kr 70.- med mva. !!! Er det sant? Med maskin da? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Herreklipp der eg klipper meg koster Kr 70.- med mva. Da må du ha mye måne og lite hår, for å få klipp til den pris. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Da må du ha mye måne og lite hår, for å få klipp til den pris. Neida, eg klipper meg hos frisørene på VGS, "hårlinja". 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Neida, eg klipper meg hos frisørene på VGS, "hårlinja". Lurt, da sparer du penger og frisørene in spe får hoder å øve seg på. 0 Siter
tiliti Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Der jeg går koster det170, er veldig fornøyd. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 !!! Er det sant? Med maskin da? Klart det er sandt. Mest med saks, litt med maskin rundt ørene og baki nakken. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Sist jeg betalte for å få klippet håret hos en frisør, betalte jeg kr 515,00 for vask og klipp i samme frisyre som før. 0 Siter
avidi Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Hva er vanlig for barneklipp da? Jeg betaler ca 250,- for klipp av 10-åringen min og synes det er dyrt. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Hva er vanlig for barneklipp da? Jeg betaler ca 250,- for klipp av 10-åringen min og synes det er dyrt. Kremt... Jeg måtte betale dameklipp for min ti åring. Sikkert lurt å ikke snakke om alderen for mye...*huff* Ca 550kr kosta det filleren meg. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Kremt... Jeg måtte betale dameklipp for min ti åring. Sikkert lurt å ikke snakke om alderen for mye...*huff* Ca 550kr kosta det filleren meg. Betalte du så mye for en 10-åring..? Jeg var nylig med min 13-åring, og tror det kosta 300-350. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Betalte du så mye for en 10-åring..? Jeg var nylig med min 13-åring, og tror det kosta 300-350. Der jeg var så var grensen ti år, da ble det damepris. Jeg synes det er hårreisende bokstavlig talt. Men hun ble så fin og fornøyd heldigvis! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Der jeg var så var grensen ti år, da ble det damepris. Jeg synes det er hårreisende bokstavlig talt. Men hun ble så fin og fornøyd heldigvis! Jeg synes det er utrolig mye, spesielt om hun har en frisyre som må fikses på ofte. Datteren min har langt hår, så det er kun tuppene som taes når det trengs. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Jeg synes det er utrolig mye, spesielt om hun har en frisyre som må fikses på ofte. Datteren min har langt hår, så det er kun tuppene som taes når det trengs. Denne frisyren kan vokse. Hun hadde altfor langt hår som knutet seg til i nakken fortere enn svint. Det var skikkelig plagsomt og vondt å gre på. Hun fikk klippet noe av lengden men ha enda nedenfor skuldrene. Det ble klippet litt opp slik at det ble tynnere der problemet var. Nå grer hun seg som bare det. Er sjeleglad for at hun slapp å ta all lengden, for det fryktet vi begge at måtte til. Så inntil et slikt problem dukker opp igjen, så får det vokse. Langt skal det være 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Denne frisyren kan vokse. Hun hadde altfor langt hår som knutet seg til i nakken fortere enn svint. Det var skikkelig plagsomt og vondt å gre på. Hun fikk klippet noe av lengden men ha enda nedenfor skuldrene. Det ble klippet litt opp slik at det ble tynnere der problemet var. Nå grer hun seg som bare det. Er sjeleglad for at hun slapp å ta all lengden, for det fryktet vi begge at måtte til. Så inntil et slikt problem dukker opp igjen, så får det vokse. Langt skal det være Datteren min har også oppklippet hår, og da holder det seg sånn noenlunde pent. Hun fikk plustelig så mye fall i det for noen år siden, så nå må hun arbeide med det for at det skal være pent. Jeg synes langt hår er fint 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Datteren min har også oppklippet hår, og da holder det seg sånn noenlunde pent. Hun fikk plustelig så mye fall i det for noen år siden, så nå må hun arbeide med det for at det skal være pent. Jeg synes langt hår er fint Det skal være greit for dem å stelle seg selv, gøy også. Tenkte å kjøpe krølltang til henne til jul. Hun av di har vel også blitt opptatt av hvordan hun ser ut? Gøy 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.