morsan Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Tiltredes!! Dette var helt fantastisk! Enda så bra han lå an på meningsmålingene, turte jeg ikke helt å tro på det før enn McCain avholdt nederlagstale:-) Jeg var bekymrte for uriktige meningsmålinger pga alt snakket om at kanskje ikke alle kom til å stemme, samt dette med Bradley-effekten. Men det gikk bra! HURRA! :-D 0 Siter
morsan Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225874567' post='4005777] Å tro at alt blir forandret, er å tro på julenissen. Men jeg er veldig glad i dag, fordi dette symboliserer et meget viktig skritt i riktig retning. Jeg hadde faktisk grått av skuffelse hvis McCain/Palin hadde blitt valgt. Men det beste av alt, er at Bush straks spaserer UT av Det Hvite Hus ''Men det beste av alt, er at Bush straks spaserer UT av Det Hvite Hus :D'' Straks og straks, fru Blom. Han må nok vente til 20. januar:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 ''Men det beste av alt, er at Bush straks spaserer UT av Det Hvite Hus :D'' Straks og straks, fru Blom. Han må nok vente til 20. januar:-) Jeg vet jo _det_ da, hehe! Men det er jo strask det, i mine øyne. Vi har jo tross alt sett fyren regjere i 8 år, så januar er straks .-) 0 Siter
morsan Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225889531' post='4006026] Jeg vet jo _det_ da, hehe! Men det er jo strask det, i mine øyne. Vi har jo tross alt sett fyren regjere i 8 år, så januar er straks .-) Ja, det tar iallfall ikke lange tida! :-) Lurer forresten på hva som skjer med nettsteder som f eks dette når Bush blir "pensjonist": http://www.bushorchimp.com/ 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 ''USA`s første afroamerikanske PRESIDENT;)'' Som er oppvokst i et erkehvitt hjem, that is. Ser ut til at folk glemmer at oppdragelse er minst like avgjørende som farge for hvem vi blir. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 ''USA`s første afroamerikanske PRESIDENT;)'' Som er oppvokst i et erkehvitt hjem, that is. Ser ut til at folk glemmer at oppdragelse er minst like avgjørende som farge for hvem vi blir. Men misforstå meg rett, jeg er veldig, veldig glad for at han vant, og at han vant så til de grader mye. 0 Siter
Jølsen Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Hvis du hadde sagt lignende om min niese på sju år som er mulatt, så ville jeg finne deg IRL og komme og spikre kneskålene dine fast til kjøkkengulvet:-) Hvorfor det? Er hun negerslave? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Tiltredes!! Dette var helt fantastisk! Enda så bra han lå an på meningsmålingene, turte jeg ikke helt å tro på det før enn McCain avholdt nederlagstale:-) Jeg var bekymrte for uriktige meningsmålinger pga alt snakket om at kanskje ikke alle kom til å stemme, samt dette med Bradley-effekten. Men det gikk bra! HURRA! :-D ''Men det gikk bra!'' Det sa eg til deg for flere dager siden! Så dette burde ikkje komme som noen overraskelse. :-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Hvorfor det? Er hun negerslave? Oj, han har fortsatt humor til tross for at han er spikra til kjøkkengulvet, gir seg ikke så lett nei. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 ''USA`s første afroamerikanske PRESIDENT;)'' Som er oppvokst i et erkehvitt hjem, that is. Ser ut til at folk glemmer at oppdragelse er minst like avgjørende som farge for hvem vi blir. Har du lest selvbiografien hans? Det er ikke bare såkalt "erkehvit" påvirkning der. 0 Siter
Shova Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 Gratulerer USA med at dere har fått en oppegående demokratisk president. Han står overfor umulige oppgaver, så vi kommer sikkert til å bli skuffet også, men ikke så pinlig berørt som vi har vært over republikanerne. Helt enig;) Han står foran vanskelige tider og valg. La oss håpe og tro at han tar gode valg! 0 Siter
Shova Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 Stiller meg i gratulasjonsrekka. ) Så flott;) 0 Siter
Shova Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 Ja, det var fantastisk, omsider tok amerikanerne til fornuft! Ja, de gjorde det! Nå gjenstår det bare at han lever opp til forventningene;) 0 Siter
Gjest Go Obama Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Jeg heiet på Obama og ble kjempeglad da jeg hørte han vant valgkampen! 0 Siter
Shova Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225874567' post='4005777] Å tro at alt blir forandret, er å tro på julenissen. Men jeg er veldig glad i dag, fordi dette symboliserer et meget viktig skritt i riktig retning. Jeg hadde faktisk grått av skuffelse hvis McCain/Palin hadde blitt valgt. Men det beste av alt, er at Bush straks spaserer UT av Det Hvite Hus Det sa han selv, at forandringer ikke skjer over natten! Ting tar tid... Ønsker bare at de aller fattigste amerikanerne kan få bedre hjelp;) 0 Siter
Shova Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 )))))))))))))))))))))))) Enig;)))))))))))))) 0 Siter
Shova Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 Åh ja, hurra sier jeg bare!! :-D Ja, kanskje de fattigste kan få hjelp etterhvert;) 0 Siter
Shova Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 Tiltredes!! Dette var helt fantastisk! Enda så bra han lå an på meningsmålingene, turte jeg ikke helt å tro på det før enn McCain avholdt nederlagstale:-) Jeg var bekymrte for uriktige meningsmålinger pga alt snakket om at kanskje ikke alle kom til å stemme, samt dette med Bradley-effekten. Men det gikk bra! HURRA! :-D Me too! Tenkte også på Kennedy`ene....... 0 Siter
Shova Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 ''USA`s første afroamerikanske PRESIDENT;)'' Som er oppvokst i et erkehvitt hjem, that is. Ser ut til at folk glemmer at oppdragelse er minst like avgjørende som farge for hvem vi blir. Har ikke glemt det! Uansett, så er mannen fremdeles farget;) Håper bare at de aller fattigste i Amerika, kan få det litt bedre. Men, vi vet alle at en president er en president, og at de fort blir slukt av de rundt dem....;( 0 Siter
Shova Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 Jeg heiet på Obama og ble kjempeglad da jeg hørte han vant valgkampen! Me too;))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.