Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til dere som bruker så jævla mye penger på frisør:

Gå til en utenlandsk frisør/barberer. Jeg vet ikke hva det koster i de andre "byene" i Norge, men i Oslo finnes det i allefall mange barberere/frisører fra Langtvekkistan som er jævlig flinke til å gjøre alt mulig hva angår hår. Menn kan få barbert seg i fin stil samt klippet seg for rundt hundrelappen, kvinner kan få klippet seg for ca 120, mer hvis det skal farges. Barn rundt hundrelappen.

Vet om flere barbersalonger/frisørsalonger som er veldig flinke. Det er dessuten lov å røyke mens de stusser, for dere som synes det blir lenge å vente.

Hvorfor velger folk å gå til steder som koster flesk, når dere kan få klippet håret til en billig penge, og resultatet blir minst like bra?

Skrevet

Vil gjerne betale minst mulig for striping av hår jeg, noen spesiell du kan anbefale til det?

Skrevet

Vil gjerne betale minst mulig for striping av hår jeg, noen spesiell du kan anbefale til det?

Det finnes en god del salonger på Grønland i Oslo, på løkka og endel andre steder. Søk opp og sjekk. De utfører det meste, så skulle vel gå greit.

Gjest berre lekkert
Skrevet

Der er et område som er mer hellig på kroppen min enn alle andre områder, de nedre regioner innbefattet, og det er håret. Dette er en jentegreie for noen av oss som menn aldri kan forstå:o) Det ligger også en dyp angst i bunnen, tuftet på den gang i barneskolen mora de klippet deg skjev pannelugg, og du grein i over ei uke..

Jeg skal faktisk til frisør i dag, til en erfaren, men oppdatert dame som er blitt nøye gransket før bestilling. Sjelden vare. Hun er også over fertil alder, noe som jeg smertelig har fått erfare er veldig lurt, siden de beste frisørene yngler så veldig. Nå holder jeg meg til henne.

Så er jeg rimelig lekker på håret da.o)

Skrevet

Der er et område som er mer hellig på kroppen min enn alle andre områder, de nedre regioner innbefattet, og det er håret. Dette er en jentegreie for noen av oss som menn aldri kan forstå:o) Det ligger også en dyp angst i bunnen, tuftet på den gang i barneskolen mora de klippet deg skjev pannelugg, og du grein i over ei uke..

Jeg skal faktisk til frisør i dag, til en erfaren, men oppdatert dame som er blitt nøye gransket før bestilling. Sjelden vare. Hun er også over fertil alder, noe som jeg smertelig har fått erfare er veldig lurt, siden de beste frisørene yngler så veldig. Nå holder jeg meg til henne.

Samme her, jeg holder meg til min faste salong og der er det to frisører jeg veksler mellom avhengig av hvem av dem som har tid. :o) Jeg skal ikke dermed påstå at jeg er lekker på håret, men jeg er fornøyd og de kjenner håret mitt og koster ikke all verden heller, så da så. :o)

Gjest berre lekkert
Skrevet

Samme her, jeg holder meg til min faste salong og der er det to frisører jeg veksler mellom avhengig av hvem av dem som har tid. :o) Jeg skal ikke dermed påstå at jeg er lekker på håret, men jeg er fornøyd og de kjenner håret mitt og koster ikke all verden heller, så da så. :o)

Innrømmelse; Jeg ser ikke like lekker ut på håret bestandig:o)

Men det skyldes ikke en dårlig klipp. To timer bruker de på manken min, klipping og farging. Har tykt, oppklipt hår, som ikke uerfarne bør nærme seg. Alle frisører bruker så lang tid på meg, og der er alltid erfarne. Er en fæl på håret føler en seg aldri bra.

Skrevet

''Der er et område som er mer hellig på kroppen min enn alle andre områder, de nedre regioner innbefattet, og det er håret. ''

Jeg snakka om vanlig frisør/barberer jeg da, ikke underlivs plenklipping.

En annen ting: de frisørene/barbererne jeg henviste til, er jævla flinke. De fleste av dem har også skriftlig bevis for at de er gode.

Gjest berre lekkert
Skrevet

''Der er et område som er mer hellig på kroppen min enn alle andre områder, de nedre regioner innbefattet, og det er håret. ''

Jeg snakka om vanlig frisør/barberer jeg da, ikke underlivs plenklipping.

En annen ting: de frisørene/barbererne jeg henviste til, er jævla flinke. De fleste av dem har også skriftlig bevis for at de er gode.

Jeg skjønte da det. Jeg prøvde da bare å sette på spissen hvor hellig hårområdet øverst på kroppen min er. Jeg plukker med større omhu frisør enn gynekolog. Du av alle burde forstå når ting settes på spissen.

Skriftlig bevis holder ikke for meg. De må bevise dette i praksis.

Men du har helt rett i at det er mange gode ikkenorske frisører som særlig dere menn kan gå til. Jeg tror slett ikke mange av de er like flinke på kvinnefrisyrer og komplisert farging. Du kan imidlertid også ende opp med noe helt forferdelig dårlig. Eksen min gjorde alltid dette, og hadde skikkelig dårlige "frisyrer" innimellom. Men han var så gjerrig at han syntes det var verdt det.

Skrevet

Jeg skjønte da det. Jeg prøvde da bare å sette på spissen hvor hellig hårområdet øverst på kroppen min er. Jeg plukker med større omhu frisør enn gynekolog. Du av alle burde forstå når ting settes på spissen.

Skriftlig bevis holder ikke for meg. De må bevise dette i praksis.

Men du har helt rett i at det er mange gode ikkenorske frisører som særlig dere menn kan gå til. Jeg tror slett ikke mange av de er like flinke på kvinnefrisyrer og komplisert farging. Du kan imidlertid også ende opp med noe helt forferdelig dårlig. Eksen min gjorde alltid dette, og hadde skikkelig dårlige "frisyrer" innimellom. Men han var så gjerrig at han syntes det var verdt det.

''Jeg tror slett ikke mange av de er like flinke på kvinnefrisyrer og komplisert farging.''

Flesteparten av de jeg kjenner fra disse salongene, er like flinke til å klippe og farge, menn og kvinner. Synes i allefall de er kjempeflinke, og det ser veldig bra ut på de fleste som har vært der. Kjenner en som var misfornøyd, men det kan ha en sammenheng med at hue så ut som en piasawakost før vedkommende gikk inn i salongen. Er liksom ikke så lett å utrette mirakler med folk som ser helt jævlig ut. Men de andre har som sagt vært veldig fornøyde, både menn og kvinner, enten det gjaldt farging eller klipping.

Spissen, hva er det du babler om? Jeg eier ikke et snev av ironi nemlig :-)

Gjest berre lekkert
Skrevet

''Jeg tror slett ikke mange av de er like flinke på kvinnefrisyrer og komplisert farging.''

Flesteparten av de jeg kjenner fra disse salongene, er like flinke til å klippe og farge, menn og kvinner. Synes i allefall de er kjempeflinke, og det ser veldig bra ut på de fleste som har vært der. Kjenner en som var misfornøyd, men det kan ha en sammenheng med at hue så ut som en piasawakost før vedkommende gikk inn i salongen. Er liksom ikke så lett å utrette mirakler med folk som ser helt jævlig ut. Men de andre har som sagt vært veldig fornøyde, både menn og kvinner, enten det gjaldt farging eller klipping.

Spissen, hva er det du babler om? Jeg eier ikke et snev av ironi nemlig :-)

Det er vel det at fallhøyden på min fantastiske manke blir så høy. Det beste for det beste:o)

Hadde jeg funnet en slik en som var god skulle jeg holdt meg til han. Men jeg tar ikke sjansen. Her jeg bor har jeg ikke hørt lovord om noen av dem for å si det slik. Selv om jeg kunne tenke meg mindre frisørregninger. .

Bra at du har funnet deg noen gode da.

Skrevet

du får hva du betaler for sier jeg bare.. de har vel ikke utdannelse engang.

candyqueen_83
Skrevet

Jo, de fleste er frisører der de kommer fra.

Skrevet

Jo, de fleste er frisører der de kommer fra.

der de kommer fra ja..

Skrevet

Hehe, ikke sikkert du hadde anbefalt det om du har lagt hår og har prøvd de billige frisørene. Som student prøvde jeg disse flere ganger, alltid i håp om at det skulle bli bedre neste gang. Sikkert enklere å bli fornøyd for menn blir shaver slik at én cm står igjen på hele hodet.

Skrevet

der de kommer fra ja..

Ha ha, og du snakker om å være rasist! Latterlig.

Skrevet

Jeg tviler ofte på om du har utdannelse jeg.

Skrevet

Jeg tviler ofte på om du har utdannelse jeg.

snakker om du a?

jeg sier det jeg mener jeg..

Er vel en grunn til at mange bare går over med maskina i salongene og ikke bruker saks. men er selvsagt sikkert ikke sånn overalt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...