Gå til innhold

Spark meg bak!

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola
Skrevet

Sukk, inspirasjon kom til meg, her skal du få hvile!

Har en plan om å være ultrasuperhusmor i dag, men herregud, det går så treigt!!!! Har rydda og støvsugd 1. etasje, men jeg bare MÅ komme i gang i 2. etasje. Har tatt av sengeklær og fått i gang vaskemaskina, men så var det resten, da...

Har en tendens til å heller drikke kaffe, skravle i telefonen og kose med katta. Slik blir det ikke reint og trivelig av!!!!

Kan noen komme med et spark bak? Pliiis...?

Gjest go girl!
Skrevet

Jobb en bestemt tid, så slapper du av en bestemt tid. Bruk klokka. Da får du i pose og sekk samtidig som du får gjort mye:o)

Skrevet

Tenk hvor godt kaffien vil smake etterpå, hvor god du føler deg innvendig...

Tenk på hvor fint det er hos venninna di, slik vil du også ha det.

Utnytt soldagen, det er da vi jobber best.

(dette var like mye til meg selv, jeg skal i gang med badet her :) )

Skrevet

Jobb en bestemt tid, så slapper du av en bestemt tid. Bruk klokka. Da får du i pose og sekk samtidig som du får gjort mye:o)

Det fungerer for meg også. Så jeg henger meg på dette sparket:-)

Gjest ViViola
Skrevet

Hmfr. Det høres enkelt ut, men jeg frykter det er vanskeligere å få det gjort slik... I alle fall i dag!

Men takk for tips, jeg skal jobbe med meg selv!

Gjest ViViola
Skrevet

Tenk hvor godt kaffien vil smake etterpå, hvor god du føler deg innvendig...

Tenk på hvor fint det er hos venninna di, slik vil du også ha det.

Utnytt soldagen, det er da vi jobber best.

(dette var like mye til meg selv, jeg skal i gang med badet her :) )

''Tenk hvor godt kaffien vil smake etterpå, hvor god du føler deg innvendig...''

DET har du aldeles rett i! (Men nå er kaffekanna snart tom...)

''Tenk på hvor fint det er hos venninna di, slik vil du også ha det.''

Eh, akkurat hvordan andre har det bryr meg omtrent der ryggen møter en annen kroppsdel, så det er ingen motivasjon.

''Utnytt soldagen, det er da vi jobber best.''

Æ'kke sol i dag. Faktisk er det opptil flere kuldegrader. Kjipt. Men på en annen side - det blir i alle fall ikke utvendig vindusvask! :-)

''(dette var like mye til meg selv, jeg skal i gang med badet her :) )''

Og hvordan gikk det? Jeg har fått tatt alle flater på badet oppe, sånn støvtørking og slikt. Nå gjenstår det å støvsuge samt tørke støv på soverom og loftsstue. JÆKK!

Skrevet

''Tenk hvor godt kaffien vil smake etterpå, hvor god du føler deg innvendig...''

DET har du aldeles rett i! (Men nå er kaffekanna snart tom...)

''Tenk på hvor fint det er hos venninna di, slik vil du også ha det.''

Eh, akkurat hvordan andre har det bryr meg omtrent der ryggen møter en annen kroppsdel, så det er ingen motivasjon.

''Utnytt soldagen, det er da vi jobber best.''

Æ'kke sol i dag. Faktisk er det opptil flere kuldegrader. Kjipt. Men på en annen side - det blir i alle fall ikke utvendig vindusvask! :-)

''(dette var like mye til meg selv, jeg skal i gang med badet her :) )''

Og hvordan gikk det? Jeg har fått tatt alle flater på badet oppe, sånn støvtørking og slikt. Nå gjenstår det å støvsuge samt tørke støv på soverom og loftsstue. JÆKK!

Vel, foreløpig ikke gjort noe på badet. Datter kom hjem og ville ommøblere (rart skrevet?) på rommet, så det er vi nesten ferdig med. Vasker klær. Uansett godt med alt en får gjort. Tror kanskje datter kan bli mere motivert til å holde orden når vi gjør rommet "nytt". Det er deilig med alt hun nå er kvitt av ting og tang :)

Synd med solmangel hos deg da. Kanskje du skal leve under mottoet, at det løper ikke av.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...