candyqueen_83 Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Tenkte å starte litt på jula, og kjøpte en boks juleansjos. Trodde det var sånne deilige fileter jeg da. Skulle ha det oppå egget på knekkebrødet. Åpner boksen og det som møter meg er masse øyne?? Fysj. Var jo hele brislinger med øyne og hele pakka. Rett i søpla! Klarer ikke å spise det jeg altså! 0 Siter
Mirabell Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Da har du kjøpt hele ansjos, ikke fileter. De skal ikke spises hele, du må filetere dem. Evt. lese bedre på boksen og kjøpe fileter neste gang... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 Da har du kjøpt hele ansjos, ikke fileter. De skal ikke spises hele, du må filetere dem. Evt. lese bedre på boksen og kjøpe fileter neste gang... Må visst lese bedre ja. Orker ikke ta på dem eller noe jeg, så gikk rett i søpla. Trodde man kun fikk fileter jeg 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Jeg klarer ikke å spise noe som ser på meg først:-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 Jeg klarer ikke å spise noe som ser på meg først:-) Hehe:O) Tanken er motbydelig. 0 Siter
Jølsen Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Må visst lese bedre ja. Orker ikke ta på dem eller noe jeg, så gikk rett i søpla. Trodde man kun fikk fileter jeg Hva sa de? Ansjosen altså. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Hva sa de? Ansjosen altså. A-tjosj. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.