Gå til innhold

Er du enig med Obama?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testen gir ikke et svar som baserer seg på at totalen skal bli 100%, men 200%, altså kan man teoretisk sett bli 100% enig med Obama og 100% enig med McCain i samme spørsmålsrunde. Den gir svar på hvor enig du er med hver av presidentkandidatene (fra 0% til 100% på hver av dem), ikke hvor mange prosent av svarene dine som samsvarer med den ene eller den andre slik at totalen blir 100% :-)

Ok, takk for oppklaring. Jeg så at det ikke stemte til 100% på flere andre her også, så jeg droppet å teste på nytt :)

Aliza1365380759
Skrevet

Ok, takk for oppklaring. Jeg så at det ikke stemte til 100% på flere andre her også, så jeg droppet å teste på nytt :)

Hehe, ja, jeg ville bare avverge at du satt å ergret deg og tok testen om og om igjen for å havne på 100% totalt ;-) *le litt*

Skrevet

Hehe, ja, jeg ville bare avverge at du satt å ergret deg og tok testen om og om igjen for å havne på 100% totalt ;-) *le litt*

*LOL* For et skue :)

Skrevet

20 % McCain

80 % Obama

Jeg er egentlig overrasket over at jeg er såpass mye som 20 prosent enig med McCain. ;o)

Skrevet

20 % McCain

80 % Obama

Jeg er egentlig overrasket over at jeg er såpass mye som 20 prosent enig med McCain. ;o)

''Jeg er egentlig overrasket over at jeg er såpass mye som 20 prosent enig med McCain. ;o)''

Jeg tenkte det samme, men så klikket jeg på "sammenlign" der det vises en tabell over McCains synspunkter kontra mine, og vi hadde ikke ett eneste felles svar! ;-) Jeg antar at jeg fikk de prosentene for de gangene jeg fikk "nesten" samme svar som McC...;-)

Skrevet

76% Obama

33% McCain

Sto det - det får jeg til å bli 109%... ikke verst...

Skrevet

54% McCain, 52 % Obama.

Ville ikke hatt noen av kandidatene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...