Gå til innhold

Skjelver når jeg er sliten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, mer "klaging" fra meg som er så innmari sliten hele tida.... ;-P

Det har en stund vært slik at når jeg er sliten kjenner jeg liksom en during i kroppen, en slags svak vibrasjon.. Dette har tiltatt, det har liksom durt sterkere i det siste. I går hadde jeg en relativt kort og rolig dag på jobben, hentet ungene i barnehagen kl 15 og dro hjem med dem - og kroppen fysisk ristet. Første gang det har vært såpass ille.. og det begynner å bekymre meg. Var ikke så forferdelig sliten i hodet, men kroppen ristet i flere timer.

Hva i all verden kan dette være? Tror ikke jeg hadde lavt blodsukker, hadde spist godt med lunsj..

Erfaringer?

Skrevet

Høres ut som det er tid for en tur til fastlegen. Selv jeg tror det er lurt, etter det du forteller. Lykke til!

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

I morgen: ringe-legen-dagen.

Er ikke sikkert det er verre enn at du mangler ett eller annet - lavt jernlager eller ubalanse på noen mineraler e.l.

Skrevet

I morgen: ringe-legen-dagen.

Er ikke sikkert det er verre enn at du mangler ett eller annet - lavt jernlager eller ubalanse på noen mineraler e.l.

Takk for svar! Er deltidssykmeldt fra før, vært i trekvart år pga energimangel, har også lavt jern. Så det er konstatert. Men dette med skjelving er forholdsvis nytt.

Skrevet

Høres ut som det er tid for en tur til fastlegen. Selv jeg tror det er lurt, etter det du forteller. Lykke til!

Jeg har gått til legen siden februar med lavt jern og energimangel, men dette med skjelving er noe nytt.. :-(

Skrevet

Kanskje det er motorn' din som holder på å starte opp igjen:-)

Neida.

Er det during eller dirring? Er det i hele kroppen?

Skrevet

Kanskje det er motorn' din som holder på å starte opp igjen:-)

Neida.

Er det during eller dirring? Er det i hele kroppen?

"Kanskje det er motorn' din som holder på å starte opp igjen:-)"

Hihi!! Ja, det hadde vært supert... :oD

Det durer ja, eller dirrer.. vanskelig å beskrive. Sitter vanligvis "dypt" i kroppen. Er i hele kroppen ja. Men skjelvingen i går var mye kraftigere, som når man fryser litt.

Skrevet

"Kanskje det er motorn' din som holder på å starte opp igjen:-)"

Hihi!! Ja, det hadde vært supert... :oD

Det durer ja, eller dirrer.. vanskelig å beskrive. Sitter vanligvis "dypt" i kroppen. Er i hele kroppen ja. Men skjelvingen i går var mye kraftigere, som når man fryser litt.

På meg høres det ut som en overbelastningsreaksjon.

Skrevet

Jeg har en slik snodig dirrende følelse i kroppen når jeg blir vekket rett etter at jeg har sovna. Vanskelig å beskrive følelsen, men jeg føler at hele hodet og kroppen dirrer og at det flimrer for øynene. Ellers når jeg er sliten merker jeg det ikke. Vet ikke om dette er det samme du kjenner, og med meg varer det bare kort tid og jeg sovner kjapt igjen.

Det er mye rart som kan skje med kroppen når man er sliten. Jeg får f.eks. ofte kraftig øresus i slike situasjoner, men det er kanskje mer normalt.

Skrevet

Jeg har en slik snodig dirrende følelse i kroppen når jeg blir vekket rett etter at jeg har sovna. Vanskelig å beskrive følelsen, men jeg føler at hele hodet og kroppen dirrer og at det flimrer for øynene. Ellers når jeg er sliten merker jeg det ikke. Vet ikke om dette er det samme du kjenner, og med meg varer det bare kort tid og jeg sovner kjapt igjen.

Det er mye rart som kan skje med kroppen når man er sliten. Jeg får f.eks. ofte kraftig øresus i slike situasjoner, men det er kanskje mer normalt.

Jeg vet akkurat hva du mener, har det også slik når jeg vekkes brått. Og den beskrivelsen passer svært bra, bare minus desorienteringen.

Ble helt fin igjen etter å ha sovet en time på ettermiddagen, men må hvile hver dag..

Skrevet

Jeg vet akkurat hva du mener, har det også slik når jeg vekkes brått. Og den beskrivelsen passer svært bra, bare minus desorienteringen.

Ble helt fin igjen etter å ha sovet en time på ettermiddagen, men må hvile hver dag..

Jeg kjenner som sagt dette kun i tilfeller der jeg vekkes brått og skal prøve å sove videre. Tenker at det er en slags stressreaksjon?

Skrevet

Jeg kjenner som sagt dette kun i tilfeller der jeg vekkes brått og skal prøve å sove videre. Tenker at det er en slags stressreaksjon?

Du har sikkert rett. Jeg har gått ned i sykmeldingsprosent og var så fornøyd med det, men spørs om det ble litt for ambisiøst... :-(

Skrevet

Du har sikkert rett. Jeg har gått ned i sykmeldingsprosent og var så fornøyd med det, men spørs om det ble litt for ambisiøst... :-(

Det kan høres slik ut, ja....

Skrevet

Det kan høres slik ut, ja....

uff, jeg bare klager, på tide å legge seg. God Natt ;-)

Skrevet

uff, jeg bare klager, på tide å legge seg. God Natt ;-)

Det er lov å klage når man føler behov for det :) God natt:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...