Gå til innhold

Har du startet juleforberedelsene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tema og tema;-) Har kjøpt ymse pokemonfirgurer fra ebay UK, pluss noen små gadgets til under 2 dollar per stykk fra dealextreme.com (den linken la noen ut her på dol - kan ha vært mora2).

Var meg ja! Flott du fant noe :0)

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

12

• morsan

11

• j83!

8

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Var meg ja! Flott du fant noe :0)

:-) Tusen takk for tipeset:-)

Er ikke så lett når man begynner å bli for stor for de fleste småleker man får i butikken:-)

Skrevet

Jeg har handlet inn en hel haug kalendergaver- men skal ha 72, så er sikkert ikke i mål.

Har handlet endel julegaver, og satt opp liste over hvem som skal ha gaver.

Utover det- fullstendig uforberedt ;)

Skrevet

''Selvfølgelig ikke!

Har kjøpt et par kalendergaver ''

Snakk om å motsi seg selv med bare ett linjeskift imellom;-)

hehe:-)

Skrevet

:-) Tusen takk for tipeset:-)

Er ikke så lett når man begynner å bli for stor for de fleste småleker man får i butikken:-)

Bare hyggelig :0)

Mine er forsatt så små at de er enkle å kjøpe til, men tenkte jeg skulle bestille noe smått til Snaxy. ;0)

Skrevet

Jeg har:

* Kjøpt julegave til stedatteren og et nabobarn, og alt for mye men likevel bare deler av gaven til babyen

* Laget nesten ferdig fotobøkene som slekta skal få, med bilder av babyen (maaaaange timers arbeide)

* Så å si bestemt meg for hva de fleste andre skal få, bare ikke samboeren

* Bestemt meg for IKKE å være med på julekonsert, selv om jeg blir sett på som kjip som vanlig

Hvor vi skal være på julaften orker jeg ikke tenke på enda! Samboeren nekter å snakke mer om det før desember, og det er egentlig helt ok. Håper bare babyen får feire med både mamma og pappa...! Sukk...

Mat har ikke streifet tankene engang, for jeg aner jo ikke hvor vi skal være!

Skrevet

- Har bestilt og planlagt romjuls- og nyttårstur (men det teller kanskje ikke)

- Har kjøpt to lego-adventskalendere

- Har oppdaget at vi er godt i gang med november og at det da er desember neste.

Skrevet

* Jeg overlater kalenderopplegg til morfar, han fikser alltid den biten, hehe!

* Jeg har kjøpt en god del gaver.

* Jeg vet stort sett hva jeg skal kjøpe inn av resterende gaver.

* Hvem-hva-hvor er ok på julaften, ikke resten av dagene.

Skrevet

Har aldri som mål å være tidlig ute - men jeg har gjort noe av det du skriver her:

* Har bestemt meg for å ta 2 ukers julefra (avspassering) JEPP!

* Har avtalt hvem-hva-hvor på julaften - JEPP - hos oss, for første gang på tre år :-)

* Har tjuvsmakt på årets julebrus - JEPP!

* Har meldt meg på årets julebord på jobben - JEPP, jeg er med i arrangementkomiteen

* Har kjøpt alle kalendergavene - NEI - absolutt ikke!

Med andre ord: det meste gjenstår!! :-D

Skrevet

''Men har du allerede gjort noen juleforberedelser?''

Ja, eg har innvitert familien på besøk.

''Eller startet med julemat?''

Nei, er du galen?

Eg har faktisk ikkje "avslutta" jula fra i fjor (har tatt ut juletreet da) så eg har litt julepynt stående fremdeles.

Skrevet

''Men har du allerede gjort noen juleforberedelser?''

Ja, eg har innvitert familien på besøk.

''Eller startet med julemat?''

Nei, er du galen?

Eg har faktisk ikkje "avslutta" jula fra i fjor (har tatt ut juletreet da) så eg har litt julepynt stående fremdeles.

Mannfolk;-)

Skrevet

Mannfolk;-)

Så du har allerede spist av julemarsipanen skjønner eg!?

Kan ikkje forstå at det er galt å ikkje ha starta juleforberedelsene nå, da det nesten er to mnd igjen til jul??

Skrevet

Kan ikkje forstå at det er galt å ikkje ha starta juleforberedelsene nå, da det nesten er to mnd igjen til jul??

Tenkte på julepynten fra i fjor jeg da...!

Jeg vedder på at det er dorullnisser etc fra sønnen gikk på barneskolen også! ;-)

Skrevet

Hvordan smaker julebrus? Jeg har som du skjønner aldri smakt det.

Skrevet

Og NEI, julemarsipan og julebrus skal ikke engang kastes et langt blikk på i butikken før desember!

Skrevet

Har også tyvsmakt på julebrusen. Sprakk ja :( Vi kjøpte ei flaske, men så vil jeg vente til mot advent med neste handel av brus :)

Har faktisk kjøpt tre små julegaver, eller adventsgaver blir vel rettere å si, til barna mine.

Småsnakket om hvordan julaften skal bli. Mest trolig blir vi hjemme siden min mann har vakt-tlf den uka/kvelden. Mulig svigermor og mannen kommer. Neida, har allverdens av oppgaver igjen.

Ok da, har jo gjort unna endel ordnings i huset ;)

Skrevet

Hvordan smaker julebrus? Jeg har som du skjønner aldri smakt det.

Søtt og klissete! Ikke i nærheten av å være så god som den var da jeg var barn:-)

Det er forresten to varianter: en brunlig en, som bare kommer i jula, og en rød en, som vel egentlig er det samme som rødbrus, bare med juleetikette:-)

Skrevet

Tenkte på julepynten fra i fjor jeg da...!

Jeg vedder på at det er dorullnisser etc fra sønnen gikk på barneskolen også! ;-)

Er du synsk? :-)

Ps! De er fra barnehagen faktisk, og det er ikkje akkurat dorullnisser men det kan ligne litt om du har velutviklet fantasi.

Skrevet

Er du synsk? :-)

Ps! De er fra barnehagen faktisk, og det er ikkje akkurat dorullnisser men det kan ligne litt om du har velutviklet fantasi.

Visste det! Som sagt - MANNFOLK;-)

Samboeren hadde også bodd aleine noen år før jeg flyttet inn nemlig, og hadde ei datter fra før...!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...