Gå til innhold

Skinnlue

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225954410' post='4006930]

Se på gule sider, det er to stk pelsforretninger. Du trenger ikke å ønske deg hele butikken, nei ;o)

*Hehe* Ønsker meg overhodet ikke pels, men vil gjerne ha skinnlue/pelslue ja. :o) Har funnet et par fine på nettet til en rimelig penge, men de har stoff utenpå (kaninskinn inni), ikke skinn. *Grubler litt*

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

19

• Lotte :o)

13

• morsan

7

• mariaflyfly

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225954520' post='4006932]

Ja, jeg mente at du spurte etter det. Det var ille nok, hehe ;o)

Jeg kjøpte en gang en vintercaps med skinnbesetninger til eksen og han brukte den konstant hele vinteren. :o) Den var kjempefin altså!

Skrevet

*Hehe* Ønsker meg overhodet ikke pels, men vil gjerne ha skinnlue/pelslue ja. :o) Har funnet et par fine på nettet til en rimelig penge, men de har stoff utenpå (kaninskinn inni), ikke skinn. *Grubler litt*

Du skal vel ikke ha stoff utenpå? Det blir vel vått? Slutt å være grolat no. Ønsk deg en luksusutgave av kjæresten ;o)

Skrevet

Jeg kjøpte en gang en vintercaps med skinnbesetninger til eksen og han brukte den konstant hele vinteren. :o) Den var kjempefin altså!

Av en eller annen grunn, så stoler jeg ikke helt på dine observasjoner av "fint" og andre beskrivende ord.. Hehe! ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225954991' post='4006941]

Du skal vel ikke ha stoff utenpå? Det blir vel vått? Slutt å være grolat no. Ønsk deg en luksusutgave av kjæresten ;o)

Jeg skal ønske meg jeg - må bare finne en først! :o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225955090' post='4006942]

Av en eller annen grunn, så stoler jeg ikke helt på dine observasjoner av "fint" og andre beskrivende ord.. Hehe! ;o)

''Av en eller annen grunn, så stoler jeg ikke helt på dine observasjoner av "fint" og andre beskrivende ord.. Hehe! ;o)''

Og det sier hun som vil ha boblekåpe!? ;o)

Skrevet

''Av en eller annen grunn, så stoler jeg ikke helt på dine observasjoner av "fint" og andre beskrivende ord.. Hehe! ;o)''

Og det sier hun som vil ha boblekåpe!? ;o)

Jeg hadde feil definisjon av kåpe. Jeg synes en lang boblejakke er mer femi enn kortere vinterjakker.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225958554' post='4006978]

Jeg hadde feil definisjon av kåpe. Jeg synes en lang boblejakke er mer femi enn kortere vinterjakker.

Jeg er enig med deg der, boblkejakker som går til midja er styyyygt....!

Skrevet

Bare det å antyde at jeg har peiling på hva som er moderne (er skinnluer moderne???) er jo nærmest en fornærmelse. :o) Lotte har jo offentlig uttalt her inne at jeg ikke eier smaksans når det kommer til klær. Og sannsynligvis har hun helt rett. ;o)

Og det skal man ha fra en som er ute etter boblekåpe!? ;o)

Hehe, du sier noe. Dumskapen lenge leve.

Skrevet

Hehe, du sier noe. Dumskapen lenge leve.

Når man sitter på en snøscooter i -15 grader er ikke mote det første man tenker på gitt... ;o) *Gleder seg*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225955090' post='4006942]

Du sa det jeg var høflig nok til å bare tenke. :P

Skrevet

Du sa det jeg var høflig nok til å bare tenke. :P

Dere er ikke lite frekke ass! ;o) Jeg har ikke peiling på moter, men jeg pleier ikke gå rundt og se ut som en dass heller! *Snøft*

Skrevet

Dere er ikke lite frekke ass! ;o) Jeg har ikke peiling på moter, men jeg pleier ikke gå rundt og se ut som en dass heller! *Snøft*

Definér dass for meg, vær så snill? *smile søtt*

;)

Skrevet

Når man sitter på en snøscooter i -15 grader er ikke mote det første man tenker på gitt... ;o) *Gleder seg*

Da er det godt å være godt kledd. Så kan du heller ha noe lekkert under de andre klærne som du viser frem etter hvert:-)

Skrevet

Da er det godt å være godt kledd. Så kan du heller ha noe lekkert under de andre klærne som du viser frem etter hvert:-)

Det man kan ha under termodressen (eller sommerkjeledressen) har vi snakket om før ja... ;o)

Skrevet

Bare det å antyde at jeg har peiling på hva som er moderne (er skinnluer moderne???) er jo nærmest en fornærmelse. :o) Lotte har jo offentlig uttalt her inne at jeg ikke eier smaksans når det kommer til klær. Og sannsynligvis har hun helt rett. ;o)

Og det skal man ha fra en som er ute etter boblekåpe!? ;o)

Det er bra du har vett til å kjøpe deg lekkert undertøy en gang i mellom, slik at det kan kompensere for alle andre rare innkjøp, fra FK-butikken f.eks *hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...